Side 81 af 90 FørsteFørste ... 31717980818283 ... SidsteSidste
Viser resultater 801 til 810 af 899

Emner: Transfers 2019

Standard

Nej, vi er nok ikke så uenige. Og det er bestemt heller ikke Suso jeg vil af med først!

Der står en længere kø foran ham:
    - Biglia
    - Borini
    - Rebic
    - Kessié
    - Hakan
    - A. Donnarumma
    - Reina
    - Musacchio
    - Castillejo

Ovenstående er ikke hvem jeg tror vi sælger, men hvem jeg gerne så solgt før Suso.
    Det springende er selvfølgelig, at der er så mange spillere. Men jeg mener virkelig, at vi enten overbetaler dem, at de ikke har niveau eller er rette spillertype til Milan.

Af alternativer eksistere et par stykker synes jeg:
    - Willian
    - Deulofeu
    - David Neres
    - Ziyech
    - Chiesa
    - Boga
    ... hvad jeg lige havde i hovedet af alternativer. Nogle af dem vil være dyrere, andre billigere, men omtrent samme pris. (Har taget en pris på €30 mio for Suso. Det er jeg enig i kan være lidt højt).

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Fine holdninger. Jeg er fuldstændig enig med dem der mener kritikken af Suso er voldsom. Han har ene mand i flere sæsoner nærmest været vores offensiv helt alene. Han er fuldstændig off i denne, men jeg bebrejder ham vitterlig ikke. For mig er det stadigvæk mere kritisabelt, at Calhanoglu, Rebic, Castillejo, Biglia mv. i lang tid har lignet spillere der ikke kan gøre en forskel mange steder. Endda i så lang en periode som tilfældet er for tre af dem.

Det er vigtigt at kigge på hvad forudsætningerne er for at performe på det her Milan hold. Måske Suso har mangler på fart og en lidt for ensporet måde at angribe på, men han er immervæk den der er lykkes bedst med det set over en længere periode. Det har været langt væk, men i det mindste har man set et topniveau der er højere end klubben kan forvente at have lige nu.

For mig vil det til hver en tid, være vigtigere, at få flyttet mange af de spillere der er i klubben som aldrig har leveret stabilt på et niveau man skal forvente i Milan. De to gange jeg har været på San Siro i denne sæson, har der været tydelige buh-råb mod Suso ved navneopråb osv. Jeg synes det er patetisk i hans tilfælde. Jeg lærer aldrig at forstå sådan en logik når han rent faktisk har været ene mand om at være stabil på oplæg - På nær i denne ene sæson.

Standard

Jeg kan se, Pioli igår på pressemødet sagde, at vi er på udkig efter en forsvarsspiller mere, hvilket jeg ikke kan forstå, da han samtidig fastholder, at det ikke er planen at spille med 3 centrale forsvarsspillere. Så vil det simpelthen ikke give mening at hente Todibo, når vi har MM, Roma, Caldara og Gabbia klar. Og så er Duarte også klar om 2½ måned også. Og når ham Todibo kun vil til Milan på leje uden option da han vil tilbage til Barca er det sgu ikke ligefrem en man skal bruge krudt på. Han er ikke bedre end dem vi har.

Det vil give bedre mening at kigge på en central midt, da Biglia igen er skadet i lang tid.

Derudover så kan jeg se, at Sky mener, at Borinis kontrakt udløber allerede til sommer. Det fik mig til at kigge i årsrapport fra 2018, og det er faktisk rigtigt, at Borinis kontrakt udløber til sommer og ikke i 21. Der står dog i årsrapporten, at det er en option på 1 års forlængelse ud fra enkelte kriterier. Men det betyder rent faktisk, at vi har afskrevet meget af summen allerede og det kun vil koste os knap 1 mio euro når vi ophæver kontrakten med ham. Men det betyder så også at al snak om en lille transfersum også er af bordet, da vi ikke kan få noget for en spiller som ham med udløb til sommer. Borini er som en af de få også sat af til dagens kamp uden at være skadet.

Bobic meldte også i weekenden, at man ikke vil tage Rebic retur desværre, selvom de italienske medier stadig mener han vender retur.

Standard

Syntes også det virker meget mærkeligt, med mindre da der hopper en kanin op ad hatten og vi sælger Romagnoli eller lign. Pioli skal vel som sådan ikke have det store at sige som midlertidig træner løsning, men mere hvad vi langsigtet har behov for
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Jeg kan se, Pioli igår på pressemødet sagde, at vi er på udkig efter en forsvarsspiller mere, hvilket jeg ikke kan forstå, da han samtidig fastholder, at det ikke er planen at spille med 3 centrale forsvarsspillere. Så vil det simpelthen ikke give mening at hente Todibo, når vi har MM, Roma, Caldara og Gabbia klar. Og så er Duarte også klar om 2½ måned også. Og når ham Todibo kun vil til Milan på leje uden option da han vil tilbage til Barca er det sgu ikke ligefrem en man skal bruge krudt på. Han er ikke bedre end dem vi har.

Det vil give bedre mening at kigge på en central midt, da Biglia igen er skadet i lang tid.

Derudover så kan jeg se, at Sky mener, at Borinis kontrakt udløber allerede til sommer. Det fik mig til at kigge i årsrapport fra 2018, og det er faktisk rigtigt, at Borinis kontrakt udløber til sommer og ikke i 21. Der står dog i årsrapporten, at det er en option på 1 års forlængelse ud fra enkelte kriterier. Men det betyder rent faktisk, at vi har afskrevet meget af summen allerede og det kun vil koste os knap 1 mio euro når vi ophæver kontrakten med ham. Men det betyder så også at al snak om en lille transfersum også er af bordet, da vi ikke kan få noget for en spiller som ham med udløb til sommer. Borini er som en af de få også sat af til dagens kamp uden at være skadet.

Bobic meldte også i weekenden, at man ikke vil tage Rebic retur desværre, selvom de italienske medier stadig mener han vender retur.
    Er det den nyeste årsrapport du taler om eller en tidligere? Kan kun finde 17/18 på hjemmesiden?

Standard

I dag viser meget godt, hvorfor jeg ikke ser Suso på holdet i fremtiden. Der er som sagt flere spillere, der skulle sælges først, men han giver bare ikke meget i dag (bedømmer ham ikke på hans dårlige indlæg med højre).

De indlæg der bliver slået i dag, har vi set 1000 gange. Og det har modstanderen også. I de første sæsoner han spillede her efter sit ophold i Genoa, udfordrede han ned i banen og ind i banen. Er ikke sikker på han forsøger at gå forbi en mand i dag helhjertet, for at kører mod mål en eneste gang.

Det bliver så tamt med Hakan og Suso, når de ikke udfordre!

Et stort ønske fra mig, vil være at vi prøver med en anden konstellation på de forreste:
    Bonaventura-Zlatan-Leao.

Det vil give noget andet, men vi har pt 16 mål i 18 kampe, og 4 af dem fra vores venstre back samt 3 på straffe fra Piatek.

Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Er det den nyeste årsrapport du taler om eller en tidligere? Kan kun finde 17/18 på hjemmesiden?
    17/18 er den seneste jeg har også. De har ikke offentliggjort den fra 18/19 endnu udover nøgletal.

Standard

En lidt anden snak end hvem vi bør sælge, er snakken om træneren. Det offentligt kendt, at Pioli har en forlængelse, hvis holdet når Europa.
    Det ser ikke just sådan ud for os.

Det positive ved det, vil være at ledelsen i god tid (marts cirka) kan lede efter at finde en ny træner.

Pioli skal nok opfylde sin kontrakt, han kendte i hvert fald betingelserne fra start.
    Spillernes mulige manglende motivation til den tid er ikke en ligeså stor trussel, da vi potentielt set ikke kan nå noget.

Det vist at se positivt på det negative, men der jo ikke noget der er så skidt, at det ikke er godt for nogen.

Har hapset en oversigt fra en af de engelske fora’er over mulige kandidater.

“Available coaches:
    - Mauricio Pochettino
    - Santiago Solari
    - Niko Kovac
    - Massimiliano Allegri
    - Unai Emery
    - Luciano Spalletti
    - Laurent Blanc
    - Leonardo Jardim
    - Manuel Pellegrini

Under pressure:
    - Diego Simeone

Coaches with experience to build a team:
    - Diego Simeone
    - Mauricio Pochettino”

Spændende liste. Pochettino vil være ønsket for mig. I mine øjne, kunne Massara også få en ‘tak for alt’ og vi kunne se på Luis Campos eller Ralf Rangnick som Sportsdirektør. Men det så spørgsmålet om de vil til en klub hvor deres indflydelse er begrænset af Maldini og Boban. Tvivler, men ville være mit drømmescenarie.

Forza AC Milan

Standard

Det er svært med en ny træner, da vi sikkert gerne skal have en top træner, men dertil også gerne en der kender italiensk fodbold, så han ikke kommer og tror han bare kan spille normal fodbold i Italien, som den første sæson så går med at få tilrettet.

Allegri kunne være godt, selvom han virker lidt som en kedelig træner sådan set ud fra. Men en der kender Milan og italiensk fodbold og også kender Ibra
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Det er svært med en ny træner, da vi sikkert gerne skal have en top træner, men dertil også gerne en der kender italiensk fodbold, så han ikke kommer og tror han bare kan spille normal fodbold i Italien, som den første sæson så går med at få tilrettet.

Allegri kunne være godt, selvom han virker lidt som en kedelig træner sådan set ud fra. Men en der kender Milan og italiensk fodbold og også kender Ibra
    Vi er ikke i situation, hvor vi kan tillade os at stille krav til spillets seværdighed eller trænerens personlighed, når vi skal ud at finde en ny. Hvis Allegri overhovedet gider tilbage til os, og det tvivler jeg på, da det vil være et kæmpe skridt tilbage i hans karriere, så bør vi godt nok slå til!

Regler for meddelelser