Side 82 af 90 FørsteFørste ... 32728081828384 ... SidsteSidste
Viser resultater 811 til 820 af 899

Emner: Transfers 2019

Standard

Istedet for alle de penge på trænere og nye spillere så synes jeg vi skulle splashe the cash og hente Dr Phil som team manager
    Zorro per sempre!

Standard

Jeg synes egentlig at spillermaterialet er ok, men sammensætningen er helt forkert. Dette beror på at klubben ikke har haft en strategi for hvordan der skal spilles og ageres på transfermarkedet og dermed har købt spillere efter hvem der har været cheftræner og sportsdirektør. Dem har klubben efterhånden haft et par stykker af.

Jeg mener at der er flere af spillerne som vil kunne klare sig godt i andre klubber, som vel at mærke er velfungerende. Napoli kører heller ikke godt for tiden på trods af at spillermaterialet er godt, da ledelsen der også er en stor rodebutik. Omvendt så har Inter fået Conte ind, som har en klar strategi for hvordan han vil spille og hvilke type spiller han vil have og han har også fået det meste af det han gerne vil have og som Interfan vil jeg være meget optimistisk for fremtiden, da man langt fra har set det bedste fra dem og så har de også haft en langsigtet plan.

Milans plan eller retter Elliots plan har været at købe unge spillere som man kan udvikle og sælge videre med (stor) fortjeneste. Prolemet er at det er svært kun at spille med unge spillere, der skal være nogle spillere de kan læne sig opad. Og derudover har Milan aldrig haft en strategi med unge spillere eller spillere som skal rykkes op fra Primavera. Det har en klub som Ajax og til dels også Barcelona, men selv i en klub som Ajax har det måttet indse at de behøver nogle erfarne spillere hvis de skal kunne klare sig bedre europæisk. I milan burde der være en i hver kæde. For nok er der ikke så meget fremtid i for eksempel en Zlatan, men hvis en spiller som kan være med til at holdet og dermed de unge spillere spiller bedre og dermed stiger i værdi så har han været investeringen værd.
    Milan mangler så bare lidt flere af den type spillere. Modric, Rakitic, Vidal og lignende bør være spillere der bør investeres i til midtbanen. Til forsvaret kan en Thiago Silva være en mulighed.

Det er ikke fair at hente en 22-årig Bennacer ind og så forvente at han skal bære holdet og føre dem frem til CL. Hverken overfor klubben eller for ham selv.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af jonasgr Se meddelelser
    Jeg synes egentlig at spillermaterialet er ok, men sammensætningen er helt forkert. Dette beror på at klubben ikke har haft en strategi for hvordan der skal spilles og ageres på transfermarkedet og dermed har købt spillere efter hvem der har været cheftræner og sportsdirektør. Dem har klubben efterhånden haft et par stykker af.

Jeg mener at der er flere af spillerne som vil kunne klare sig godt i andre klubber, som vel at mærke er velfungerende. Napoli kører heller ikke godt for tiden på trods af at spillermaterialet er godt, da ledelsen der også er en stor rodebutik. Omvendt så har Inter fået Conte ind, som har en klar strategi for hvordan han vil spille og hvilke type spiller han vil have og han har også fået det meste af det han gerne vil have og som Interfan vil jeg være meget optimistisk for fremtiden, da man langt fra har set det bedste fra dem og så har de også haft en langsigtet plan.

Milans plan eller retter Elliots plan har været at købe unge spillere som man kan udvikle og sælge videre med (stor) fortjeneste. Prolemet er at det er svært kun at spille med unge spillere, der skal være nogle spillere de kan læne sig opad. Og derudover har Milan aldrig haft en strategi med unge spillere eller spillere som skal rykkes op fra Primavera. Det har en klub som Ajax og til dels også Barcelona, men selv i en klub som Ajax har det måttet indse at de behøver nogle erfarne spillere hvis de skal kunne klare sig bedre europæisk. I milan burde der være en i hver kæde. For nok er der ikke så meget fremtid i for eksempel en Zlatan, men hvis en spiller som kan være med til at holdet og dermed de unge spillere spiller bedre og dermed stiger i værdi så har han været investeringen værd.
    Milan mangler så bare lidt flere af den type spillere. Modric, Rakitic, Vidal og lignende bør være spillere der bør investeres i til midtbanen. Til forsvaret kan en Thiago Silva være en mulighed.

Det er ikke fair at hente en 22-årig Bennacer ind og så forvente at han skal bære holdet og føre dem frem til CL. Hverken overfor klubben eller for ham selv.
    Meget, meget enig. Vi har en god håndfuld spillere, som jeg er overbevist om ville være langt mere værd, hvis de aldrig var rykket til Milan. Spillerne passer ikke sammen, og der er ingen erfarne spillere i truppen at læne sig op ad => dårlige resultater => spillerne falder i værdi.

Nu har vi hentet Zlatan, og derfor er jeg egentlig åben over for, at man henter en Thiago Silva ind til forsvarskæden. Men sådan helt principielt, så er det sgu en falliterklaring. Vores to bedste spillere siden alle de gamle fra Ancelotti æraen begyndte at gå på pension, dem lod vi begge gå til PSG i starten af årtiet. Efter det fulgte et af klubbens værste årtier, hvor vi ikke kun blev overhalet internationalt, men også på den nationale bane tabte vi enormt terræn til Juve, Inter, Napoli, Lazio, Roma, Atalanta etc. Man lægger så strategien om, og forsøger at satse ungt, hvilket ikke virker, og så vælger man at hente 40-årige udgaver af de to spillere, vi aldrig skulle have fravalgt i første omgang.

Ville virkelig illustrere hvor idiotisk den her klub er blevet drevet på i løbet af dette årti.
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 2 Uger siden kl. 19:34

Standard

Tør man håbe på rygterne, at både Reina og Borini er på vej væk dette vindue. Selvom begge vil være en fri transfer, hvor vi skulle tage et tab ved at afskrive deres bogførte værdi på hhv 1,5 mio euro for Reina og 0,9 for Borini, så vil vi i denne sæson stadig kunne spare løn for 4 mio euro brutto. Og på Reina endda også spare over 6 mio euro i hele sæsonen. Borini skal ikke erstattes og på keeperpladsen kan Donna senior blive 2. valg med Soncin eller Jungdal som kan agere 3. keeper når de ikke er med Primavera.

Men det er nok for meget af det gode. Men de to samt Biglia væk til sommer, så er det kun Rebic og Silva der er kritisk dyre at have i truppen, så burde der have været taget nogle gode besparelser. Muligvis også Caldara, hvis rygterne om, at hans karriere er ødelagt passer.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Tør man håbe på rygterne, at både Reina og Borini er på vej væk dette vindue. Selvom begge vil være en fri transfer, hvor vi skulle tage et tab ved at afskrive deres bogførte værdi på hhv 1,5 mio euro for Reina og 0,9 for Borini, så vil vi i denne sæson stadig kunne spare løn for 4 mio euro brutto. Og på Reina endda også spare over 6 mio euro i hele sæsonen. Borini skal ikke erstattes og på keeperpladsen kan Donna senior blive 2. valg med Soncin eller Jungdal som kan agere 3. keeper når de ikke er med Primavera.

Men det er nok for meget af det gode. Men de to samt Biglia væk til sommer, så er det kun Rebic og Silva der er kritisk dyre at have i truppen, så burde der have været taget nogle gode besparelser. Muligvis også Caldara, hvis rygterne om, at hans karriere er ødelagt passer.
    Ja det gode rygter omkring Borini og Reina, og læg dertil at Rebic rygtes tilbage til Frankfurt og at Rodriguez rygtes solgt.

Ingen skal erstattes og Rodriguez vil vi kunne dække med Laxalt, der ikke får tid i Torino, så ham kan vi forhåbentlig Hove hjem hvis det var som reserve for Theo.

Det vil være et dejligt vindue hvis det skete.

Forhåbentlig ryger Kessié, Hakan og Suso også - men nu går der vist FM i den fra min side. Men man har lov at håbe!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Nu rygtes Simon Kjær til Milan. Er det til låns, jamen hvorfor ikke hente ham. Har da en god erfaring og rammer han top niveau er han vel egentlig bedre end det vi allerede har. Bedre at hente ham end en eller anden Barca reserve på 19 år som faktisk hellere selv vil være fri.
    Sidst redigeret af Rossonero : 2 Uger siden kl. 07:45
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg giver bare op!..... Der findes simpelthen ikke andre klubber der er SÅ håbløse ift. transfers...... INGEN!!!

Nu melder troværdige og seriøs kilder at vi er tæt på Matteo Politano fra Inter, til 25M!! Bevares han viste da mere end Suso/Hakan sidste år, men vi skal jo ikke købe nogen før vi er kommet af med Hakan/Suso. Han nævnes så som erstatning for Rebic/Borini, men prisen er ALT for høj.

Derudover burde vi slet ikke spille med kanter efter tilgangen af Zlatan, men 3-5-2 og droppe Suso helt.

Standard

Simon Kjær vil give god mening som rygtet på leje i 6 måneder, hvis vi lejer Caldara ud for at give ham en sidste chance for redde sin karriere. Kjær vil være en fin reserve, der kan presse MM lidt.

Politano vil give god mening for mig. Han har den fart vi mangler på kanten og kan spille som 2. angriber også. Men den svære del bliver en aftale med Inter der forlanger 25 mio euro. Kan vi lave den til 15 mio euro og så sælge Suso for samme pris. Derfor tror jeg heller ikke på Politano er en reel mulighed, da Inter har købt ham for dyrt.

Og så er der også andre der melder, at Elliot har meldt Gazidis, at vi skal komme af med Borini, Caldara, Piatek, Paqueta, Reina, Paqueta og Rodrigues allerede nu, da de ikke vil dække endnu et underskud på over 50 mio euro i denne sæson. De fleste af de spillere kan vi sagtens undvære.

Det tåbelige er dog, hvis meldingen om, at vi holder tilbage med Reina fordi vi skal have en erstatning først. Det behøver vi ikke.

Standard

De rygter vi ser i øjeblikket giver for mig bedre mening end dem vi ellers har set.

Rygter er der mange af. Lige fra at Zlatan nærmest kan agere coach og har nævnt at han vil have 4-3-1-2 med Leao som makker, til Piatek, Rodriguez og Suso salg.

Jeg har ikke rigtig spillere jeg ikke vil se forlade klubben fra et sportsligt synspunkt. Når jeg ser Suso-priser omkring 20 mio euro, så synes jeg det igen indikerer hvor sløjt vi er kørende. Hans sæson er miserabel, men han har altså tidligere leveret på et så højt niveau at det gav spilletid på det spanske landshold. Det er helt vildt.

Isoleret set synes jeg da netop at Kjær er en fremragende idé. Især på leje med en evt. option. Nej det er ikke en forsvarsspiller fra toppen, men det får man ikke alligevel. Han har i det mindste prøvet væsentligt mere end det vi har nu, plus vi slipper for at købe en spiller vi ikke ved om vi har brug for om et halvt år. Vi har stadigvæk Duarte og Caldara må man også stadigvæk drømme lidt om vender tilbage.

For mig at se bør det alle dage være en Kjær lignende løsning frem for Todibo.

Politano, igen uden at vurdere priser, vil jeg også mene kommer med noget voldsomt tiltrængt. Det er ikke øverste hylde, men han har en fart som stort set alene kvalificerer ham til vores hold. Hvis vi holder fast i nuværende formation passer han ind og det er ikke tilfældet i Inter. Netop Inters formation tror jeg også er største årsag til at han ikke spiller mere.
    Alligevel så synes jeg han kan gøre en stor forskel for dem når han skiftes ind.

Det må fortsat handle om at slanke truppen. Jeg forstår ikke den evige frygt for at have en så god backup keeper. Ofte har man dårligt turde at sætte Reina i spil når Donnarummas niveau i perioder har været en katastrofe. Vi spiller kun i én turnering og Donnarumma er sjældent skadet. I en tid hvor kvaliteten er så elendig, er det absurd at have sådanne lønninger til en backup keeper. Det må simpelthen være en risiko der er værd at tage.

Standard

Politano ville da være et rigtig godt køb, hvis vi kan få ham. Dynamisk spiller til midtbanen ud fra det jeg har set, men forstå ikke rigtig Inter vil slippe ham hvis det bliver en realitet
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser