Side 83 af 106 FørsteFørste ... 3373818283848593 ... SidsteSidste
Viser resultater 821 til 830 af 1060

Emner: Transfers 2019

Standard

Jeg synes det siger alt, hvis det er vi vil udskifte Suso med Politano. Hvad er det lige han har vist som skulle gøre ham til en god erstatning for Suso? Han er jo ikke på Suso's niveau. Har ikke spillet i denne sæson, var ok i Inter i sidste sæson. Men hvis vi sammenligner Suso's og Politanos sidste sæson så ville jeg på ingen måde bytte dem over med hinanden.

Nuvel han er en anerledes type og har mere fart, så hvis han taktisk passer bedre ind på højrekanten end Suso, så kunne det sagtens give mening.

Gazzataen har rygter med Cengiz Under, og hans profil ligger lidt mere til hvad vi har indkøbt på det seneste. Han har vist et sindssygt højt potentiale, selvom han ikke har spillet fast for Roma (kombination af skader og bænken). Var involveret i ligeså mange mål som Politano sidste sæson, selvom Politano startede 31 og Under 17. Det er jeg langt mere tilhænger af, om det så er muligt eller ej har jeg ingen ide om, men det er begrænset hvad han får af spilletid pt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af newera Se meddelelser
    Jeg synes det siger alt, hvis det er vi vil udskifte Suso med Politano. Hvad er det lige han har vist som skulle gøre ham til en god erstatning for Suso? Han er jo ikke på Suso's niveau. Har ikke spillet i denne sæson, var ok i Inter i sidste sæson. Men hvis vi sammenligner Suso's og Politanos sidste sæson så ville jeg på ingen måde bytte dem over med hinanden.

Nuvel han er en anerledes type og har mere fart, så hvis han taktisk passer bedre ind på højrekanten end Suso, så kunne det sagtens give mening.

Gazzataen har rygter med Cengiz Under, og hans profil ligger lidt mere til hvad vi har indkøbt på det seneste. Han har vist et sindssygt højt potentiale, selvom han ikke har spillet fast for Roma (kombination af skader og bænken). Var involveret i ligeså mange mål som Politano sidste sæson, selvom Politano startede 31 og Under 17. Det er jeg langt mere tilhænger af, om det så er muligt eller ej har jeg ingen ide om, men det er begrænset hvad han får af spilletid pt.
    Politano har dog noget længe efterspurgt direkthed i sit spil, som vil kunne give os en markant større trussel.

Men jeg er enig.

Jeg så gerne Politano til os, men det skal være for €15 mio cirka som andre skriver, med et salg af Suso på €25 mio. Det kan man så være lidt skeptisk for om det vil ske.

I mine øjne har vi en chance nu, for at tynde ud i truppen, og derpå hente hvad vi kan bygge videre på i år frem. Altså sælg før vi køber. Skulle en handel gå i vasken med en Politano f.eks. efter at vi har solgt Suso, så har vi Castillejo et halvt år, samt en bedre situation økonomisk. Det blot mit take.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Det kan også være man ser Politano som alternativ hvis Piatek skulle blive solgt. Selvom han har spillet venstre kant i Inter, så spillede han vel mest af alt angriber i Sassoulo. Han ville sagtens kunne agere bedre 2. angriber end Piatek og Leao og samtidig også kunne dække venstre wing. Det var jo Spalletti der hentede ham i Inter og mon ikke vi stadig gerne vil have Spalletti til sommer, hvor han forhåbentligt har afklaret sin kontrakt med Inter. Men jeg tror dog ikke på, at det sker, Inter har kommer til at tage et tab på ham hvis han sælges i Italien, da ingen vil betale over de 20 mio euro for ham.

Rygterne vil også, at Verona bliver Borinis næste klub på en 6 måneders kontrakt. Spørgsmålet er så om det bliver leje eller en ophævelse af kontrakten.

Ellers tror jeg ikke vi ser de store transfers denne vinter - pengemæssigt. Markedet er bare ikke godt nok i januar og vi er også nødt til at holde lidt igen før vi ved hvad FFP kravene bliver, da vi også kan skyde os selv i foden ved at sælge vores aktiver inden vi får en straf.

Men Borini, Reina, Castillejo, Rebic og Rodrigues skal bare væk nu og så udlejning af Caldara. Bejlerne står bare ikke i kø for Suso, Kessie, Paqueta, og Hakan når de har spillet så elendigt. Sidst jeg læste var, at eneste hold der var efter Suso var Sampdoria som vil leje ham. Gi dem til sommer for at se om vi kan få værdien op igen og så sig farvel til dem vi kan få mest for.
    Sidst redigeret af Costacurta : 09-01-2020 kl. 10:44

Standard

Politano er klart mere fleksibel end Suso, selvom vi har prøvet at lave Suso om til 10'er, CM og angriber - det kan vi vist alle konkludere ikke har været nogen succes. Jeg husker dog at Politano mest spillede venstre wing i Sassoulo, hvor Berardi havde den modsatte kant. De spillede vel også primært 4-3-3? Det er ved at være lidt tid siden. Men hvis man mener at han taktisk passer bedre ind i den langsigtet strategi, så er det måske ikke så dumt. Jeg tror bare ikke at det bliver en succes hvis man blot skifter 1:1.

Ellers så tror jeg at Costacurta har ret i januar vinduet. Det må handle om at få afskibet de nævnte spillere og så vil vi stå med en status quo trup kvalitetsmæssigt. Især Rebic og RR må være interesseret i at komme væk med deres mulighed for EM til sommer.

Hvor seriøse er rygterne med Piatek? Der er rygter om forskellige PL klubber Aston Villa, West Ham og Spurs bliver nævnt.

Standard

At Villa har budt 30 millioner for Piatek må være en joke. Hvis det virkelig er sandt, kan det kun gå for langsom at få ham solgt
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja 30 mio euro så er det bare afsted. 4. dyreste spiller i truppen og ingen ved om han er 1 season wonder eller god nok til klubben. Vi har bare ikke råd til at tage chancen. Jeg tvivler dog på en klub vil betale de summer for ham.

Borini til Verona ser ud til at være på plads, mens Reinas agent melder, at man desværre ikke er nået til enighed om en afgang. Vi skal have udset Viviano som afløser.

Og så er seneste rygte, at vi udlejer Caldara i 1½ år til Atalanta. Den er godt nok lidt speciel synes jeg. Vi kan naturligvis ikke sælge ham uden et tab, da hans bogførte værdi denne januar er 24.5 mio euro. Samtidigt er hans høje løn på 2,2 mio euro også meget for de klubber han kan være interessant for. Så selv hvis Atalanta overtager lønnen, så koster han os stadig 7 mio euro årligt i afskrivninger. om 1½ år vil han have 1 år tilbage af sin kontrakt og ikke til at sælge for det store selv hvis han genfinder sin form. Han må dog stå tilbage som det værste spild af penge i Milan jeg kan huske. Selv før skaderne var han voldsomt fejlcastet, da han aldrig har spillet 4back kæde.

Caldara er dog vores 3. dyreste spiller i truppen efter Paqueta og Biglia, det er dog bare ikke lønnen der er problemet med ham, men den alt for dyre pris vi betalte.

Det ser dog ud til, at Kjær skal til Milan for at fylde det hul Caldara efterlader, så mon ikke de to klubber i foråret blot overtager spillernes lønninger. Og så skulle Lovren også være på radaren igen.
    Sidst redigeret af Costacurta : 09-01-2020 kl. 15:36

Standard

Så skulle det være på plads med Caldara til 18 måneders gratis lån til Atalanta, som får en option på 15 mio euro og vi får procenter af et evt videresalg. Hvis vi sælger ham til den tid til 15 vil vi have en mindre fortjeneste på 600.000 euro.

Det koster klubben 10,8 mio euro i afskrivning men sparer os for løn på 5,9. Så samlet set belaster det budgettet med ca. 5 mio euro totalt at have en spiller i Atalanta.

Med det lån har vi spillere ude på lån i form af Silva, Caldara og Laxalt til en årlig afskrivning på 17,5 mio euro. Det er lige knap 10% af budgettet vi bruger på spillere der ikke spiller i klubben.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Så skulle det være på plads med Caldara til 18 måneders gratis lån til Atalanta, som får en option på 15 mio euro og vi får procenter af et evt videresalg. Hvis vi sælger ham til den tid til 15 vil vi have en mindre fortjeneste på 600.000 euro.

Det koster klubben 10,8 mio euro i afskrivning men sparer os for løn på 5,9. Så samlet set belaster det budgettet med ca. 5 mio euro totalt at have en spiller i Atalanta.

Med det lån har vi spillere ude på lån i form af Silva, Caldara og Laxalt til en årlig afskrivning på 17,5 mio euro. Det er lige knap 10% af budgettet vi bruger på spillere der ikke spiller i klubben.
    Men der er vel ikke så mange andre muligheder, når nu situationen med Caldara desværre er som den der?

Ærgerligt. Havde stor fidus til Caldara som makker til Romagnoli.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    Men der er vel ikke så mange andre muligheder, når nu situationen med Caldara desværre er som den der?

Ærgerligt. Havde stor fidus til Caldara som makker til Romagnoli.
    Hvis bedømmelsen er, at han aldrig vil kunne agere i en 4back kæde så er det måske eneste mulighed. Men det er jo ikke fordi Atalanta tager ham for velgørenhed, da de må mene han ikke er færdig med deres investering til at gøre ham lønførende i klubben. Så alternativet er vel, at vi selv får spillet ham i form og kan sælge/beholde ham. Det er billigere end at skulle ud og hente en ny midterforsvar. Nu har vi i hvert fald ikke skabt plads til en fast starter ved siden af Roma.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser

Omvendt har vi vel sparet Rebic’s afskrivning, hvis vi har Silvas? Selvom det jo så er ligegyldigt, da han ikke er i sigte til spilletid, men mere bare er en omkostning for klubbens økonomi, med den løn Rebic har.

Der går rygter om at det ikke bare er sportsligt drevet, at vi udlåner Caldara, men ligeså meget er af personlige årsager. Er det tilfældet, synes jeg det er befriende at høre, at vi ikke bare er koldt økonomisk drevet, men at der er hjerte bag. Mit problem med Maldini/Boban indtil nu har været deres manglende salg. Det har vi tilbage at se, men må håbe det sker i dette vindue og det næste!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser