Side 84 af 91 FørsteFørste ... 34748283848586 ... SidsteSidste
Viser resultater 831 til 840 af 901

Emner: Transfers 2019

Standard Transfers 2019

Der går virkelig mange rygter.

Flere troværdige og en del utroværdige!

Kessié i bytte for Politano
    Piatek til Spurs, West Ham eller Aston Villa
    Rodriguez til Fenerbahce eller Lyon (ifølge Schweizisk medie)
    Reina til Aston Villa
    Caldara til Atalanta på 18 måneders lån med købsoption
    Signing af Viviano på fri
    Alfred Duncan som erstatning for Kessié
    Scamacca er en mulighed
    Borini til Hellas Verona

I mine øjne blot skønt at høre at det er mere salg end det er køb vi hører om. Håber vi får slanket truppen!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Sidst redigeret af Kakà*** : 1 Uge Siden kl. 23:24
    Forza AC Milan

Standard

Den er vel næste op i hver transfer periode, hvorfor vi ikke sælger alt overskuddet. Men om det er Galliani, Fassone eller Maldini kan de jo sikkert sagtens gøre hvad som helst, men hvis ingen klubber byder på nogle af vores spillere og så det også tjener Milan´s økonomi, så er der jo ikke det store at gøre. Kessie så jeg nu helst vi fik solgt til Premier League og ikke lige en byttehandel med Inter, hvor han jo sikkert nok skal brænde igennem. Kessie så jeg gerne vi forsøgte at beholde, til vi forhåbentlig går imod lidt bedre tider. Så er der spillere som Hakan eller Piatek jeg langt hellere så solgt
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Omvendt har vi vel sparet Rebic’s afskrivning, hvis vi har Silvas? Selvom det jo så er ligegyldigt, da han ikke er i sigte til spilletid, men mere bare er en omkostning for klubbens økonomi, med den løn Rebic har.

Der går rygter om at det ikke bare er sportsligt drevet, at vi udlåner Caldara, men ligeså meget er af personlige årsager. Er det tilfældet, synes jeg det er befriende at høre, at vi ikke bare er koldt økonomisk drevet, men at der er hjerte bag. Mit problem med Maldini/Boban indtil nu har været deres manglende salg. Det har vi tilbage at se, men må håbe det sker i dette vindue og det næste!

Ja vi har ikke afskrivninger på Rebic, men har så en udgift på 5 mio euro for at leje ham samt en dyrere løn til til ham end vi havde til Silva. Og lige så lidt sportslig output som med en udlejet Silva.

Det går i øvrigt rygter om, at vi også vil betale halvdelen af lønnen til Caldara. Her vil kæde dog falde af for mig. Hvis Caldara vitterligt bare gerne vil tilbage til Atalanta må han sgu også selv tage lønnedgangen, da han i forvejen har har malket klubben de sidste 18 måneder.

Hvis vi dog bare får sendt Borini, Reina, Rodrigues og Rebic videre udover Caldara, så kan vi dog tage nogle besparelser nu.

Det at både Piatek, Kessie, Suso og Paqueta angiveligt også er i spil ser jeg dog også som et udtryk for, at der kan være noget om rygterne om Elliot, der har smækket den store kasse i og ikke vil blive ved med at smide penge i det sorte hul, hvilket er klart, da de jo koster kassen for dem og betyder de ikke kan tjene på et fremtidigt salg.

Standard

Gianluca Scamacca som vi kædes sammen med har jeg haft et øje til et stykke tid - han kunne godt blive et virkelig scoop.

Zlatan ville nok kunne lære ham en ting eller to, mange lighedspunkter mellem de to iøvrigt.

Nedenstående er fra lavere rækker, men viser stadigvæk lidt af hans kvaliteter, blandt andet har han det sygeste skud...

https://youtu.be/zzUnaZQ4HWQ

Han følges af ALLE de større klubber i Italien.

Standard

Man har da godt nok også spenderet dyrt på et forsvar efterhånden. Caldara kaster man voldsomme beløb efter. Både i overgangssum og i lønkroner. Duarte hentes ind. Man vælger IKKE at forlænge med Zapata der sagtens kunne have ageret backup ift. det niveau man ellers har haft.

Nu står man i en situation hvor man med Caldara hvis forkøbsretten forløses lige akkurat beholder skindet på næsen, men lønkronerne der er spenderet kan ingen ændre på. Det er så voldsomt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Gianluca Scamacca som vi kædes sammen med har jeg haft et øje til et stykke tid - han kunne godt blive et virkelig scoop.

Zlatan ville nok kunne lære ham en ting eller to, mange lighedspunkter mellem de to iøvrigt.

Nedenstående er fra lavere rækker, men viser stadigvæk lidt af hans kvaliteter, blandt andet har han det sygeste skud...

https://youtu.be/zzUnaZQ4HWQ

Han følges af ALLE de større klubber i Italien.
    Enig, han var også en vild spiller i Primavera rækken i sin tid for Sassuolo. Og ligeledes for u-landsholdene.

Har dog lidt udfordringer i at skulle løfte sit spil til Serie A. Det er immervæk noget andet!

Forza AC Milan

Standard

Det lader til, at Kjær er på plads i klubben. Altid meget sjovt med danskere i den rød-sorte del af Milano

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Det lader til, at Kjær er på plads i klubben. Altid meget sjovt med danskere i den rød-sorte del af Milano
    Ja. Det er spændende med Kjær. 30 år og burde ramme sine bedste år, men det er godt nok vildt at Milan er et skridt ned for Atalanta.

Når det er sagt, så er Musacchio spillende på et lavere niveau i denne sæson. Troen på Caldara er endegyldigt væk og Duarte er skadet. Det er vel fint nok egentlig.

Spørgsmålet er om han er for skadet til at finde et topniveau.

Standard

Fin handel - med option på køb.
    Han har noget erfaring men har dog mildest talt gjort det elendig i Atalanta når han fik chancen.

Om han kan skabe en form for ro i den bagerste kæde ved jeg ikke om kan med den form han selv har haft. Men økonomisk fin handel selvom fans der ikke lige kender ham nok vil sige vi igen har hentet en ny Borini

Standard Transfers 2019

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Jeg er helt enig.

Men han er vel ikke et step op i fht Musacchio, så bliver nok 2/3 valg på pladsen ved siden af Romagnoli.
    Lidt spøjs skifte fra hans side, da der kommer EM til sommer, og han skal være i form for DK! Det bliver han ikke som reserve i Milan.

For os er han vel en fin back up spiller, men burde vi ikke se efter startere istedet?

Sidst redigeret af Kakà*** : 1 Uge Siden kl. 23:05
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser