Side 41 af 41 FørsteFørste ... 31394041
Viser resultater 401 til 410 af 410

Emner: Transfers 2019

Standard

Jeg synes også at det virker som et voldsomt beløb. Men fodboldøkonomi er bare en svær størrelse, for man ser jo gang på gang at det hele er et stort puslespil som skal gå op, og man ofte ikke kan isolere handlerne enkeltvis.

Men det er befriende at der bliver handlet en kreativ spiller ind, som kan udfordre og har fart i støvlerne. Dog er hans statistikker ikke særlig imponerende, og hvis du sammenligner hans xG tal med Brandt, Fekir, Suso, Malcom, så er det ikke et kønt syn. Men han har uden tvivl et kæmpe potentiale, dog er det en high risk, high reward efter et ellers fint transfervindue indtil videre.

Standard

De fleste af aviserne skriver 40 mio euro med evt bonus det kan bringe det op omkring 50 mio euro. Det er det glade vanvid med de priser. Det viser igen, igen at man skal holde sig væk fra Mendes og Raiola. De bondefanger klubber igen og igen, og det blev så endnu en gang os.

Lønnen skulle desuden være 3 mio euro/året i 5 år. Vi må satme håbe han bliver god, ellers hænger vi dyrt på ham de næste mange år med den transfersum og løn.

Men okay. Fedt at vi får noget speed ind i truppen, og man kan da glæde sig over, at han er lidt af en fandarling for sit hårdt piskende arbejde.

Standard

Det minder næsten lidt som Ricardo Oliveira handlen som også kom ud af den blå luft. Der findes sikkert lucky punches med transfers, men overordnet set har vi godt nok i mange år ramt forbi og og Correa ligner godt nok endnu en forbier. Men tænker blot hvem er det der har fået den tanke om at hente ham ? - Er det træneren, Maldini, Boban eller er det bare agenten der har banket og vi så har sagt fint nok ham prøver vi ud fra han kommer fra en stor spansk klub.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja, det ender nok nærmere de 45 og en løn på 3 mio euro. Jeg læste lige en artikel om de nye skatteregler for "udenlandske" arbejdskraft, hvor det blev vedtaget en lov der starter i 2020. Men der er åbenbart lavet et loophul så spillere der er købt efter 15. juli i år også bliver omfattet dette, selvom de først får rabatten fra 2020. Det betyder kort og godt, at hvis Correa opfylder nogle krav (og som jeg læser det gør han), så vil hans løn på 3 mio euro faktisk kun koste klubben 4,3 mio euro. Normalt ville det være knap 6 mio euro.

De nye regler foreskriver at de første 50% er skattefrie, hvorfor man kun skal betale 47% i skat af de sidste 50%.

- Personen kan få denne rabat i 5 år
    - Hvis de har boet i mere end to år uden for Italien (altså i perioden op til). Det gælder også italienere.
    - Tager til Italien for at arbejde mindst i to år. Forlader de landet før skal de betale rabatten tilbage.

Så lønmæssigt er han faktisk noget billigere (hvis lønnen er 3 mio euro) end mange andre spillere som fx. Suso, Biglia, Borini, Hakan, Reina.

Men når man tager transfersummen på 45 mio euro ind og en formodet kontrakt på 5 år ind, så vil det udgøre 9 mio euro årligt sammen med lønnen på 4,3 mio euro. Så han vil stadig være klubbens dyreste spiller i forhold til den årlige belastning på budgettet.

Standard

Lucci and Milan are working on the sale of Suso, per @AntoVitiello

Giver meget mere mening med signingen af Correa, hvis Suso smutter. Købet er stadig dyrt, og et stort sats når man kigger udelukkende på på mål/assist statistikerne, som ikke er prængende, men han har noget mere fart og dynamik end Suso, hvilket holdet i den grad mangler. Suso har nogle spidskompentencer, men han er meget nem at læse, og fart i spillet skaber han ikke. Det kan en Correa forhåbentlig hjælpe med, hvis han kommer til.

Suso har været en rigtig god og vigtig mand for klubben, men tror både Milan og ham skal komme videre nu.

Standard

Kunne man forestille sig at vi bytter Suso med Correa?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Det ville være et ønskescenarie med Suso til Atletico da vi så ikke styrker Roma, da han klart vil være en forstærkning for deres mere tekniske form for fodbold med kantspillere osv. Men der har ikke været rygter omkring Atletico.

Suso er lidt til overs i den nye formation uden kanter, og kan give den nødvendige gevinst allerede i år. Så for mig er han bedre at ofre end Roma og Donna, som nok er alternativerne. Får vi en god nok pris så kan vi måske også undgå at ofre Cutrone. Men tvivler på, vi får over 30 mio euro for Suso uanset og de sidste meldinger går også på Silva bliver solgt til blot 25, så der skal stadig penge i kassen.

Det sjove er, at det nu går på, at en midterforsvar er det eneste vi kigger på. Gabbia er med i USA, men Djalo er ikke, så sidstnævnte er ikke med i planerne. Vi er tyndt besat på pladsen og meget sårbare når Caldara først et tilbage i omdrejninger i 2020, men jeg ser nu stadig midtbane og angreb som mest presserende ud. Især midtbanen mangler jeg stadig at se, hvem der skal dirigere og lede. Pt. kan ingen i truppen det, og at sætte lid til to Empoli gutter er nok lige optimistisk nok.

Manglen på ledere er dog et generelt problem som vi også så sidste år. Men der er da stadig over 1 måned tilbage af vinduet, så ud over en masse salg henter vi forhåbentligt 2 startere mere, hvis vi skal stå stærkere end det hold der sluttede sæsonen.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Det ville være et ønskescenarie med Suso til Atletico da vi så ikke styrker Roma, da han klart vil være en forstærkning for deres mere tekniske form for fodbold med kantspillere osv. Men der har ikke været rygter omkring Atletico.

Suso er lidt til overs i den nye formation uden kanter, og kan give den nødvendige gevinst allerede i år. Så for mig er han bedre at ofre end Roma og Donna, som nok er alternativerne. Får vi en god nok pris så kan vi måske også undgå at ofre Cutrone. Men tvivler på, vi får over 30 mio euro for Suso uanset og de sidste meldinger går også på Silva bliver solgt til blot 25, så der skal stadig penge i kassen.

Det sjove er, at det nu går på, at en midterforsvar er det eneste vi kigger på. Gabbia er med i USA, men Djalo er ikke, så sidstnævnte er ikke med i planerne. Vi er tyndt besat på pladsen og meget sårbare når Caldara først et tilbage i omdrejninger i 2020, men jeg ser nu stadig midtbane og angreb som mest presserende ud. Især midtbanen mangler jeg stadig at se, hvem der skal dirigere og lede. Pt. kan ingen i truppen det, og at sætte lid til to Empoli gutter er nok lige optimistisk nok.

Manglen på ledere er dog et generelt problem som vi også så sidste år. Men der er da stadig over 1 måned tilbage af vinduet, så ud over en masse salg henter vi forhåbentligt 2 startere mere, hvis vi skal stå stærkere end det hold der sluttede sæsonen.
    Meget enig.

Jeg synes det er ærgeligt en spiller som Djalo er med i USA. Nuvel kan nok kun få af os sige, atvi har set ret meget til ham, men det er nemt at se nogle spidskompentencer, og det potentielle der er gemt i manden. Gabbia bliver ikke mere end en middel spiller formentlig.
    Jeg er helt enig med dig i, at angrebet især mangler kvalitet fremfor forsvaret. Personligt ser jeg ikke det store behov for en midterforsvar mere, en lejeaftale med en spiller til bredden burde være rigeligt i min verden.

Midtbanen er jeg meget spændt på, hvad der sker med, for der synes jeg egentlig vi efterhånden ser rimelig fornuftige ud.

Forestiller mig en midtbane alá:
    -----------Bennacer/Biglia---------
    --Kessie/Krunjic-----------Paqueta/Jack
    -----------Correa/Hakan----------

(Udgangspunkt i Correa bytter med Suso)
    Synes der er en del muligheder der, så man har mulighed for at tilpasse efter modstanderen, selvom jeg er med på præmissen af vi ikke har en decideret verdensstjerne. Der hviler så et pres på Paqueta, Correa og Kessie især, for at steppe op. Jack er jeg ikke nervøs for, hvis han er skadesfri, synes jeg at han har været garant for rigtig fine præstationer gennem sin milan tid.

Hvis Piatek kunne få en rigtig god makker, som ikke minder om ham selv eller Cutrone, så tror jeg på en god sæson. Ellers så frygter vi kommer til at mangle mål, hvis Piatek rammer en dårlig stime.

Hvad angår ledere, så er jeg enig hvis du mener i form af en "stjerne". Ellers så synes jeg egentlig vi har et fint mix i truppen med personlighed og alder, men der mangler lige den sidste kvalitet.

Standard Transfers 2019

Ja, det ender nok nærmere de 45 og en løn på 3 mio euro. Jeg læste lige en artikel om de nye skatteregler for "udenlandske" arbejdskraft, hvor det blev vedtaget en lov der starter i 2020. Men der er åbenbart lavet et loophul så spillere der er købt efter 15. juli i år også bliver omfattet dette, selvom de først får rabatten fra 2020. Det betyder kort og godt, at hvis Correa opfylder nogle krav (og som jeg læser det gør han), så vil hans løn på 3 mio euro faktisk kun koste klubben 4,3 mio euro. Normalt ville det være knap 6 mio euro.

De nye regler foreskriver at de første 50% er skattefrie, hvorfor man kun skal betale 47% i skat af de sidste 50%.

- Personen kan få denne rabat i 5 år
    - Hvis de har boet i mere end to år uden for Italien (altså i perioden op til). Det gælder også italienere.
    - Tager til Italien for at arbejde mindst i to år. Forlader de landet før skal de betale rabatten tilbage.

Så lønmæssigt er han faktisk noget billigere (hvis lønnen er 3 mio euro) end mange andre spillere som fx. Suso, Biglia, Borini, Hakan, Reina.

Men når man tager transfersummen på 45 mio euro ind og en formodet kontrakt på 5 år ind, så vil det udgøre 9 mio euro årligt sammen med lønnen på 4,3 mio euro. Så han vil stadig være klubbens dyreste spiller i forhold til den årlige belastning på budgettet.
    Her er en video der forklarer lidt, det Costacurta skriver:
    https://www.tifofootball.com/video/i...tax-explained/

Jeg så den skattelov blive diskuteret da rygterne om Modric gik højt i sidste uge. Netop fordi vi ville kunne tilbyde ham en væsentlig lavere bruttoløn, for hans nettoløn. Var ikke særlig troværdigt i fht. Modric til Milan, men bestemt en spændende mulighed man har givet fodboldklubberne !

Dog stadig en dyr herre at købe for det beløb, men det jo væsentligt forskelligt, hvis vi får inkluderet Suso i handlen.

Og der har da bestemt været rygter om Suso til Atletico. De er godt nok en måneds tid gamle, og efterfølgende nok mere gentagelser, men vi har jo set at den nye linie fra ledelsen, er at der bestemt ikke kommer meget nyhedsmæssigt/rygter ud. Til stor forskel fra Fassone og Mirabelli. Og til stor irritation for journalisterne. Men tror ikke vi skal vide os for sikre på at vi ved, hvad der foregår i Casa Milan.
    Sidst redigeret af Kakà*** : 6 Timer siden kl. 13:37
    Forza AC Milan

Standard

Ja rygterne var der. Men fra den useriøse del af pressen, hvor Di Marzio meldte ud, at Atletico ikke havde vist interesse i ham eller holdt møde med agenten som CDS blandt andet påstod.

Det kan dog sagtens ske igen, og lad os håbe på det.

Regler for meddelelser