Side 103 af 104 FørsteFørste ... 35393101102103104 SidsteSidste
Viser resultater 1,021 til 1,030 af 1038

Emner: Transfers 2019

Standard

Hvad bygger du alle dine påstande på om Boban bevidst udmeldte som han gjorde for at få sin billet ud af klubben? Samt påstandende om at Maldinis tanke var at Boban skulle agere pitbull.

Kim, jeg ville også være varsom med at sige at Boban har dummet sig med den udmelding. Boban er måske ny i hans aktuelle rolle, men han er ikke hvem som helst i fodboldverdenen, og når du bliver åbenlyst disrespekteret så kan man gøre tingene på flere måder, 1) Tage den internt 2) Tage en offentlig kamp op. Som regel vælger man mulighed 1 først, og forsøger hvor langt man kan komme der, og hvis man ikke kan finde en løsning der går man videre til mulighed nummer 2, især når det er én selv der er blevet forulempet. Jeg nægter at tro på at Boban, der trods alt har et doktorgrad i historie samt siden sine spillerdage har været agtet både af medspillere men også Berlusconi for hans kløgt (selv så meget at Berlusconi tilbød ham en administrativ rolle i klubben efter hans karriere), er gået til mulighed nr 2 før han har forsøgt at løse tingene internt, bare uden held. Jeg tror bestemt ikke at det er første gang Gazidis har kørt en one-man show bag Bobans og Maldinis ryg, og hvis han bare løfter skuldrene når han bliver konfronteret internt, så synes jeg det er fuldt acceptabelt som Boban har gjort. Boban har helt sikkert ikke forladt en yderst høj position i FIFA for at være maskot for klubben og tage tævene der kommer fra fansene.
    Zorro per sempre!

Standard

Der er vel ligesom i mange andre virksomheder. Kan man ikke indordne sig efter folkene oppe i hirakiet og begynder at skyde efter dem så er der kun en vej vist.
    Gazidis kan have masser af grunde til at være utilfreds/utryk hed Boban og Maldini. Men at de blev ansat er så fejlen men hvad der er sket undervejs er svært at sige. Bare tro Gazidis er den onde der vil klubben det værste og Boban/Maldini er de gode det er hvis lidt en forkert vinkel bare fordi de har haft en fortid i Milan med succes

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Der er vel ligesom i mange andre virksomheder. Kan man ikke indordne sig efter folkene oppe i hirakiet og begynder at skyde efter dem så er der kun en vej vist.
    Gazidis kan have masser af grunde til at være utilfreds/utryk hed Boban og Maldini. Men at de blev ansat er så fejlen men hvad der er sket undervejs er svært at sige. Bare tro Gazidis er den onde der vil klubben det værste og Boban/Maldini er de gode det er hvis lidt en forkert vinkel bare fordi de har haft en fortid i Milan med succes
    Jeg deler hverken Boban/Maldini og Gazidis op i god eller ond. Alle 3 er vel ude efter at gøre deres arbejde bedst muligt. Gazidis er højere oppe i hierarkiet ja, men det giver ham ikke ret til at modarbejde den stab der er lige under ham i på deres ansvarsområder, og så endda bag deres ryg. Gazidis er ligesom Maldini og Boban blot ansatte af ejerne i Elliot.
    Det er ikke måden man bør handle i en klub som Milan, hvor man sætter værdier og tradition så højt, og især ikke mod to klublegender. Vores værdier, ære og tradition er det der gør at vi stadigvæk internationalt anses som en nogenlunde stor klub, for alt andet sejler.
    Om Ragnick er det rigtige vil jeg ikke udtale mig om, det må tiden vise. Hvem der har fejlet i denne situation, er jeg dog ikke i tvivl om, det er Gazidis og Boban har smidt terningerne nu velvidende at han risikerer sin egen stillig, men det gør han også fordi han har den næsthøjeste stilling i Fifa til at vente på ham, som trods at han elsker Milan meget er bedre end den klubmaskot rolle som han og Maldinis reelt tilbydes.
    Boban er fortid under Elliot, nu bliver det spændende at se hvad Maldini gør. Jeg tror også han smutter.
    Zorro per sempre!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Hvad bygger du alle dine påstande på om Boban bevidst udmeldte som han gjorde for at få sin billet ud af klubben? Samt påstandende om at Maldinis tanke var at Boban skulle agere pitbull.
    Med fare for at have misforstået dig:
    Jeg tænker da ikke umiddelbart, at der er noget negativt møntet på Boban, ved at man siger, at han var fuldt ud klar over, at den slags udmelding ville resultere i en fyring. Som jeg ser det, så gætter jeg på, at han følte, at både ham og Maldini var blevet voldsomt undermineret, og derfor meldte han ud som han gjorde. Han vidste, at det ville koste ham jobbet, men det var jo nærmest væk i forvejen, og i det mindste kunne han sådan her sende en lille lussing Gazidis' og Elliots vej.

Jeg synes sgu, at det er ærgerligt det her. Ansætter du gamle koryfæer som Boban, og i særdeleshed Maldini, så gør du det med en klar plan. Så får de lang line. Så vender man ikke 360 grader, og vender hele organisationen fuldstændig på hovedet (som det ser ud til, at man vil gøre med Ragnicks rygtede rolle i klubben) et par sæsoner inde. Det giver ingen mening. Det er en skændsel det her, og det kommer i den grad til at fremmedgøre en stor del af vores fans. Ikke bare i Milano og Italien, men i hele verden.

Pinligt.

Standard

Vores gamle kaptajn har sgu lidt savage gemt i ham...

https://www.football-italia.net/1508...back-mirabelli

Mirabelli burde i den grad også bare gemme sig langt væk og tie helt stille. Det er svært at se, hvordan man skulle gøre et værre stykke arbejde, end hvad han formåede i sin tid.

Standard

Mirabelli er sikkert en klovn og vel bare PR han konstant søger at komme i medierne. Men Maldini´s udmeldinger tilbage viser vel også lidt mangel på klasse i min verden. At Mirabelli kaster med mudder er en ting, men Maldini ville have vist klassen ved ikke at hoppe i samme båd.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Maldinis melding er helt på sin plads. Synes han gør det meget elegant og siger fra. Nu har Mirabelli kloget sig på Maldini de sidste 2 år og haft en mening at lufte konstant, måske fordi Maldini ikke gad være med dengang Mirabelli/Fassone startede kamikaze turen. Hvorom alting er Mirabelli den sidste i verden der skal fortælle andre. Det er alle hans fejlkøb og brug af 250 mio euro, der gør vi er i den situation. Kæmpe nulbon.

Standard

Mirabelli er sikkert en klovn og vel bare PR han konstant søger at komme i medierne. Men Maldini´s udmeldinger tilbage viser vel også lidt mangel på klasse i min verden. At Mirabelli kaster med mudder er en ting, men Maldini ville have vist klassen ved ikke at hoppe i samme båd.
    Dybt uenig. Det er da en fin lille stikpille tilbage. Hvad Maldini siger udgør ikke en brøkdel af det Mirabelli har sagt i flere sæsoner nu - men den svider mere end alt det Mirabelli har sagt til sammen.

Standard

Rangnick har ifølge seneste meldinger afvist Milan. Fair nok, men Boban´s optræden blive jo da så ikke mindre pinlig nu han slet ikke kommer.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Rangnick har ifølge seneste meldinger afvist Milan. Fair nok, men Boban´s optræden blive jo da så ikke mindre pinlig nu han slet ikke kommer.
    Boban brokkede sig så vidt jeg ved ikke over Rangnicks ankomst i sig selv, at der åbenbart eksisterede "to sjæle" i Milan o at Gazidis gik bag hans og Maldinis ryg, og for den kritik er det vel i og for sig irrelevant om Rangnick har takket ja til Gazidis eller ej.
    Zorro per sempre!

Regler for meddelelser