Side 7 af 7 FørsteFørste ... 567
Viser resultater 61 til 68 af 68

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Ret mig hvis jeg tager fejl, men er han ikke en boks til boks type?

Altså han skal hentes ind, hvis det glipper med Baka?

https://www.football-italia.net/1342...n-push-herrera
    Eller måske et salg af Kessie, som nok pt. er den spiller vi ligner at line op til et af de måske nødvendige salg til sommer.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Eller måske et salg af Kessie, som nok pt. er den spiller vi ligner at line op til et af de måske nødvendige salg til sommer.
    Tjaa... Han har helt klart spillet under niveau, i et godt stykke tid. Og selvom jeg godt kan li' både ham og Hakan, så giver de bare ikke noget retur på det sportslige plan. Så et salg af bl.a dem vil nok ikke skade os. Og er der ikke også noget med at vi skylder Atalanta 20mil euro for Kessie, som skal betales til sommer?
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Tjaa... Han har helt klart spillet under niveau, i et godt stykke tid. Og selvom jeg godt kan li' både ham og Hakan, så giver de bare ikke noget retur på det sportslige plan. Så et salg af bl.a dem vil nok ikke skade os. Og er der ikke også noget med at vi skylder Atalanta 20mil euro for Kessie, som skal betales til sommer?
    Vi skylder ganske vist Atalanta for Kessie, men det er faktisk ikke så vigtigt, da det bare er likviditen, og en sum som skal betales uanset. Men da Elliot har pengene er det eneste interessante for os, at kigge på den værdi han vil have i regnskabet til sommer. Vi købte ham for 32 mio euro alt inklusiv de 20 til sommer, lejesum og agenthonorar. Med de to års leje samt obligatorisk købsum, vil hans værdi til sommer være 19,2 mio euro, hvilket så er det vigtige for os. For hvis vi kan presse ham op til et salg på 40 mio euro til PL, så tjene vi da i det mindste 20,8 mio euro. Sportsligt er han ikke det værd, men han er trods alt ung og kunne fungere godt i PL hvor han skal bruge bolden mindre og løbe mere.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Vi skylder ganske vist Atalanta for Kessie, men det er faktisk ikke så vigtigt, da det bare er likviditen, og en sum som skal betales uanset. Men da Elliot har pengene er det eneste interessante for os, at kigge på den værdi han vil have i regnskabet til sommer. Vi købte ham for 32 mio euro alt inklusiv de 20 til sommer, lejesum og agenthonorar. Med de to års leje samt obligatorisk købsum, vil hans værdi til sommer være 19,2 mio euro, hvilket så er det vigtige for os. For hvis vi kan presse ham op til et salg på 40 mio euro til PL, så tjene vi da i det mindste 20,8 mio euro. Sportsligt er han ikke det værd, men han er trods alt ung og kunne fungere godt i PL hvor han skal bruge bolden mindre og løbe mere.
    Man har lov til at håbe. Specielt hvis CL glipper
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Der snakkes om at netop Kessie ofres for Bakayoko. Måske i et byt med Chelsea, selvom han ikke ligefrem er en Sarri-type spiller.. Og så at Herrera fra Porto hentes ind som erstatning til “0”.

Den er jeg helt med på, hvis ikke Kessie ændrer sine præstationer drastisk i denne sæson. For ellers er jeg sikker på, at Herrera fra Porto kan bringe det samme defensivt som Kessie og mere eller mindre det samme offensivt. Bakayoko dominerer og fylder simpenhelt mere pt.

Alt afhængigt af Bakayoko’s løn selvfølgelig. Vil da gerne beholde Kessie også, men lige nu ligner han hverken den nye Desailly eller Essien type man håbede på.

Standard

Tja - misser vi CL og der skal ofres noget så vil jeg også mene vi i Bakayoko har klart bedre spiller end Kessie. Fodboldmæssigt kan Bakayoko mere end Kessie, der er oprydder typen udelukkende. Men kommer vi i CL så har vi med Bakayoko og Kessie 2 rigtig gode spillere til oprydder pladsen som de bedste hold skal have.

Men Kessie er måske også lidt blevet ofret da han spiller altid, så aldrig rigtig formår at være 100% klar
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Enig i at vi har set gode takter fra Bakayoko, så heads op mod hinanden er Bakayoko mere værd for os lige nu.

Jeg synes dog vi ser nogle kvaliteter fra Kessié, som vi får svært ved at erstatte. Hans power, drive med bolden, speed, arbejdsindsats og fysik. Han skal bestemt bygge på rent teknisk, og det handler måske mere om at tage de rigtige beslutninger i forhold til hvad han gør med bolden hvornår, end om hans reelle teknik.

I hvert fald vil jeg umiddelbart håbe vi kan holde på Bakayoko, Kessié, Biglia (indtil kontraktudløb), Paqueta, Bonaventura og så istedet slippe Monto, Bertolacci og Mauri.

Hvis vi får en hurtig venstrekant begynder det at se rigtig pænt ud i fht start-11, også breddemæssigt.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Hm, den 17 årige målmand fra Vejle, Andreas Jungdal skulle være rejst til Italien for at prøvetræne hos os.

Selvom det selvfølgelig altid med danske briller vil være spændende med noget dansk blod i truppen, men udover det så tænker jeg det må være svært at skulle være målmand i AC Milan når vi har både Donnarumma og Plizzari.
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Regler for meddelelser