Side 19 af 31 FørsteFørste ... 9171819202129 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 190 af 308

Emner: Transfers 2019

Standard

Generelt er ingen i klubben uundværlig. Ja Suso har da sikkert scoret mål, men det er jo også ofte som om at holdet bare giver ham bolden og så venter på et eller andet. Er han der ikke kan det sikkert give andre muligheder, som vi ikke har set før. Det er jo ikke fordi han har scoret 100 mål på flere sæsoner.
    Heldigvis siger vi farvel til rigtig mange løntunge spillere nu her og vi kan fortsætte opbygningen fra sidste sæson og står også tilbage med en meget mindre trup

Hvis vi beholder Silva, Cutrone og Piatek er vi vel egentlig OK kørene.
    Men afhænger selvfølgelig hvilken træner vi får om det er 1 eller 2 angribere vi spiller med. For er det 2 så skal vi nok have 4 i det hele
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Medierne siger at Leonardo indleverer sin opsigelse imorgen, hvilket jeg synes er lidt en skam. Det er nok den jeg mindst vil af med af alle i staben,da han har gode kontakter og generelt har hentet nogle fine spillere i år. Det var svært at forudsige hvordan det ville gå med Higauin, og Caldara gik i stykker med skader. Så har han gjort det godt med Piatek og Paqueta. Den største fejl må vel være Gattuso på bænken.
    Der går ydermere rygter om at Leonardo og Milan ønsker et blandet Milan, med primært unge spillere, dog krydret med nogle erfarne navne, men Gazidis kun vil have unge spillere.
    Jeg ved ikke om der er nogen af os der har lyst til at blive den italienske Arsenal. Det er selvfølgelig fedt hvis man er Atalanta når det lykkes, da det er den eneste forretningsmodel man har, men Milanfans bør kunne håbe på mere.
    Meget enig.

Jeg synes sgu Leonardo har prøvet alt. Bliver hentet sent ind. Arbejder dag og nat på at få stablet et hold sammen. Bonucci ryger afsted og ind med Caldara og Higuain som er en garanti for 20 mål. Higuain svigter og Caldara skadet hele sæsonen. Castellejo var et sats, mens Genoa vist skyldte os penge for Lappadula - mon ikke det var derfor vi købte Laxalt.. Derudover, så er ham og Maldini tilstede til hver træning næsten og meget synlige for truppen. Nu skal vi starte fra nul igen?

Jeg håber ikke vi bliver det italienske Arsenal med Gazidis, men noget tyder på det. Skal vi så ha’ en overflod af portugisiske og franske spillere i 20’erne og nul italienere på holdet? Jeg er skeptisk. Håber vi beholder den italienske kerne og ånd, som jo har banet vejen for Juve’s seneste 7 mesterskaber og vores egne 20-30 år tilbage.

Standard

Sky melder at det er i morgen, at både Gattuso og Leonardo siger farvel og tak.

Gattuso situationen forventede vi vidst alle. Han prøvede, men desværre var det ikke nok. Havde håbet på Leonardo blev, og som et par af jer allerede har skrevet, så frygter jeg at gazidis gør os til det italienske arsenal... Oh well. Nu vil jeg håbe på at det er Jardim vi får som træner

https://www.football-italia.net/1386...do-leave-milan
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Gattuso syntes jeg alt i alt faktisk har gjort det udmærket ud fra hvor grøn en træner han er. Det var virkelig marginaler der gjorde vi missede pladsen og havde Juventus mødt Atalanta 10 runder inden på hjemmebane, så havde de næppe smidt point .....men hvis og hvis.

Leonardo havde jeg godt nok håbet på mindst fik 1-2 sæsoner yderligere for at se hvad han kan især med Brasilianske spillere. Hvad der præcis ligger til grund for for exit er jo åbenbart uenighed med målsætning og spillerindkøb.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

På baggrund af rygter i pressen og Giampaolos egne udtalelser om fremtiden kunne det godt lidt tyde på at den 51 årige schweizer bliver vores næste træner.

Her er en long read om Sampdorias model og Giampaolos taktiske setup:
    https://www.google.dk/amp/s/totalfoo...oria-model/amp

Han har jo performet fint i Samp, og jeg tror egentlig gerne de vil fortsætte med ham, hvis det var muligt.

Hans boldbesiddende stil ville jo også passe fint til os. Man mangler dog at se, hvad han ville kunne gøre med en bedre trup. Han er ingen garanti, men ville foretrække ham frem for Gattuso.

Standard

BREAKING NEWS: Gennaro Gattuso confirms he is stepping down as #ACMilan Coach -

Så er det officielt

Standard

Samtidig bekræfter Bakayoko efter sigende, at han returnerer til Chelsea.

Standard

Giampaolo er fint hvis næste sæson bare skal overståes med en flok unge spillere og uden ambitioner. Men så kunne vi nu lige godt have beholdt Gattuso, hvis det skal ses som et "gratis" år
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg er som udgangspunkt glad for at Gattuso nu er fortid, men det bekymrer mig at det virker Gazidis ikke deler ambitioner som Leonardo og Gattuso, og hvordan man lige skal tolke det.

Leonardo er jeg decideret ærgelig over forlader klubben.

Af alternativer så håber jeg mest på Jardim fra Monaco.

Standard

Stort tak til Gattuso for den helhjertede indsats, selvom den ikke var nok. Det falder tilbage på ledelsen og ikke ham. Derudover cementerer han sin status som en loyal klubmand ved at give afkald på de sidste 2 års løn i kontrakten.

I den italienske presse spekuleres der i at Gazidis ønsker at skrue ned for ambitionsniveauet og lave en model udelukkende med unge spillere. Gattuso/Leo mener at truppen har brug for nogle ældre lederskikkelse med erfaring.

Jeg har en fornemmelse af, at der måske er noget nostalgi om gamle dage, hvor de unge spillere ikke var på social media og der var et heraki internt i spillertruppen man accepterede. De tider synes at være ovre, og der peger Gazidis nok mere fremad, mens Gattuso/Leo/Maldini peger tilbage på en tabt tid.

De ældre spillere vi har hentet ind de sidste mange år har jo bare ikke haft den impact man ønskede samtidig med de har været dyre i drift. Bonucci, Higuain, Torres, Biglia, Essien og hvad vi ellers har hentet ind af gråt guld på den ene eller anden måde, har jo ikke været pengene værd. Succeshistorierne har jo været Suso, Romagnoli, Bonaventura og så en række spillere fra egne rækker som Cutrone, Calabria og Donnarumma.

Måske er det rigtigt set af Gazidis. Vi skal have styr på økonomien, og det unge talenter er en bedre forretningsmodel, hvis man ellers har styr på sin scouting. Og så har vi jo stadig økonomisk muskler til at hente talenter fra hylden over Atalanta. Det er jo i virkeligheden Roma vi skal i gang med at emulere. De har trods alt også haft CL deltagelse oftere end os på det seneste. Til gengæld har de også haft kulturbærer tilbage i Totti og De Rossi indtil i år.

Regler for meddelelser