Side 21 af 57 FørsteFørste ... 11192021222331 ... SidsteSidste
Viser resultater 201 til 210 af 566

Emner: Transfers 2019

Standard

Maldini ønsker Gazidis åbenbart skal være teknisk direktør. Det undrer mig nu lidt at vi på sådan en position vil prøve en der absolut ingen erfaring har og ja selvom Maldini var god fodbold spiller, kræver det jo noget helt andet som teknisk direktør. Han er selvfølgelig et status symbol, men lidt modsigende at Eliott vil have erfarne kræfter i klubben, men så vælger Maldini med ingen erfaring til sådan en post
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Man kan mene hvad man vil, men manden lyder trods alt fornuftig og efter mange år uden en klar strategi virker det i det mindste som om man har lagt en plan.

https://app.football-italia.net/?ref...&menu=news-all

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Man kan mene hvad man vil, men manden lyder trods alt fornuftig og efter mange år uden en klar strategi virker det i det mindste som om man har lagt en plan.

https://app.football-italia.net/?ref...&menu=news-all
    Tænkte det samme. Eller måske hører vi bare for første gang i 10 år én vigtig ting: Sandheden.
    Det er ikke lige det man forbinder Berlusconi's sidste år med og slet ikke vores kinesiske eventyr. Det har dælme stået skidt til, hvis vi var på randen af konkurs samt en usynlig ejer. Føj. Sikke en uro der må have været i klubben i sommers. Leonardo og Gattuso har min største respekt, at de var så tæt på at styre skibet i mål ovenpå en kaotisk sommer. De har puklet og har ikke haft meget tid til at træffe velovervejede valg.

Det er i sandhed det "rigtige" år 0 efter Berlusconi æra'en. Største fejl var at han solgte os et par år for sent og til og med til de forkerte ejere. Det var hans penge, så han måtte jo gøre hvad han vil, men det har så sat os 5-10 år tilbage.

Spændende at følge, men forventningerne er ikke højre til næste sæson.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Maldini ønsker Gazidis åbenbart skal være teknisk direktør. Det undrer mig nu lidt at vi på sådan en position vil prøve en der absolut ingen erfaring har og ja selvom Maldini var god fodbold spiller, kræver det jo noget helt andet som teknisk direktør. Han er selvfølgelig et status symbol, men lidt modsigende at Elliott vil have erfarne kræfter i klubben, men så vælger Maldini med ingen erfaring til sådan en post
    Tja... for mig lyder det til at være en måde hvorpå Gazidis kan solidificere sin magt i klubben.

Når Maldini er uprøvet skal han med alt sandsynlighed have nogen at læne sig op ad, og den person kunne godt være Gazidis, som gennem Maldini så alligevel har noget at skulle have sagt i den gren af administrationen også. Spørgsmålet er bare om Maldini ikke har lugtet den lunte og vælger at springe fra i stedet for at springe i skødet på Gazidis.

Standard

Det bliver nok en sommer hvor vi som fans vil lide meget og kigge meget på de øvrige hold. Men selvom det er sjovt at “vinde” transfer sæsonen med mange spændende spillere, så er det kampene i Serie A der tæller. Se bare Roma sidste sommer hvor flere herinde var i svime over alle de super spillede de hentede som Kluivert og pastore m.m og selv Inter var det jo nok mere held end forstand de fik en CL plads og var jo også handlet stort ind

Så lad os håbe vi styrker truppen med 2-3 spillere og måske det løse og få en sæson uden det helt store pres hvor vi måske kan vokse og lave en slags Atalanta

Standard

Det bliver spændende at se hvem vi henter som træner. Rygterne går på Giampaolo eller Simeone Inzaghi - altså ingen store navne. De besidder bestemt mere taktisk konsistens end Gattuso, omvendt står de måske dårligere mht. motivationsevne.
    Den første er favoritten, og det er også ham jeg håber vi havner med - han har gjort det rigtig fint i Empoli og i Sampdoria med begrænset materiale. Han spiller attraktivt pasningsfodbold, men samtidig meget balanceret med en stærk defensiv.
    Han spiller gerne 4-3-1-2, og det er klart den opstilling der spillermæssigt passer os bedst, og hvis det er den vi tager udgangspunkt i, så behøves vi i princippet ikke at hente én eneste spiller til sommer.
    Defensivt står han meget kompakt og centralt på banen, der presser modstanderne til at angribe over flankerne, hvor vi står godt garderede med Romagnoli og Mussachio der er gode i hovedspillet.
    Sv.t. opbygningsfasen spiller han bolden op fra forsvaret, og Giampolo bruger backsene meget i opbygningsspillet, uden at få dem til at suse frem til baglinjen nødvendigvis. Istedet vil mezzalaerne på 3 mandsmidtbanen søge hullerne og de 3 forreste være meget dynamiske i deres bevægelser og løbe i hullerne.
    Hvis vi går den vej håber jeg af hele hjertet vi henter Bakayoko permanent, da han er skræddersyet til dette system med sin dynamik og fysik.
    ---------Piatek---Silva/Coutrone-
    ------------Paqueta/Jack----------------
    ---Bakayoko--Biglia---Kessie-----------
    RR--Roma--Mussachio--Conti/Calabria

Så hvis der ska være nogen salgsemner så er Suso oplagt, omvendt han sagtens også kan spille bag angriberne.

Omvendt, hvis vi går videre med 4-3-3, kan der renses mere ud og der kan hentes 1-2 andre kanter.
    Sidst redigeret af acm_per_sempre : 29-05-2019 kl. 21:03
    Zorro per sempre!

Standard

Med de emner der er nævnt som mulig træner (S. Inzaghi, Giampaolo), så håber jeg efterhånden på netop fyrede Spalletti. Men jeg håber Gazidis trækker en kanin op af hatten. Det er jo en absurd situation med alle de hold der mangler en træner, men jeg tvivler meget på de navne der er nævnt indtil videre ift. projektet.
    Sidst redigeret af Filippo-Inzaghi : 30-05-2019 kl. 10:38

Standard

Lader til Sarri ender i Juve. Lidt en skør træner rotering der sker, med Conte til Inter, en person der har været hadet både som spiller og træner af Inter. At Inter så alligevel vælger ham overrasker måske ikke, da Inter ledelsen der måske ikke ser det som et stort issue og ikke som sådan ser noget rivalisering prolem, men klubbens fans jo allerede har meldt ud der er skal noget ekstraordinært til før Conte kan accepteres.

Sarri til Juve er nok heller ikke lige den mest oplagte idé og har trænet Napoli og meldt diverse ting ud om de norditalienske storklubber. Napoli fans vil ihvertfald mildest talt hade ham for det træk og i Juventus skal der nok også vises nogle positive takter før han helt accepteres.
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser