Side 22 af 31 FørsteFørste ... 122021222324 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 220 af 308

Emner: Transfers 2019

Standard

Ser solidt ud for Inter med Conte, ingen FFP over hovedet længere og med den nok rigeste ejer i hele Italien. Nu har de haft spændetrøje på i 4 år og kan nu bruge de mange penge de har. Juve tror jeg gør det rigtige med Sarri. De er nødt til at lægge noget lækkert spil i deres dna for at kunne gå det sidste stykke i CL.

Det bliver dog mere spændende at se hvad Roma kan denne sommer også, da det er dem vi skal kæmpe med 4. pladsen om, og heldigvis kommer de til at mangle CL penge næste år, så lad os håbe de ikke gør det alt for godt på transfermarkedet. Det bliver et spørgsmål om hvilken træner der får det meste ud af den nuværende trup.

Standard Transfers 2019

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Ser solidt ud for Inter med Conte, ingen FFP over hovedet længere og med den nok rigeste ejer i hele Italien. Nu har de haft spændetrøje på i 4 år og kan nu bruge de mange penge de har. Juve tror jeg gør det rigtige med Sarri. De er nødt til at lægge noget lækkert spil i deres dna for at kunne gå det sidste stykke i CL.

Det bliver dog mere spændende at se hvad Roma kan denne sommer også, da det er dem vi skal kæmpe med 4. pladsen om, og heldigvis kommer de til at mangle CL penge næste år, så lad os håbe de ikke gør det alt for godt på transfermarkedet. Det bliver et spørgsmål om hvilken træner der får det meste ud af den nuværende trup.
    Bliver Giampaolo vores nye træner, vil jeg mene vi har en udemærket trup til hans 4-3-1-2.

Cutrone, Piatek og Silva til angrebet.

Paqueta, Suso, Hakan eller Bonaventura til 10’eren.

Kessié, Biglia, Paqueta, Bonaventura og Hakan til midten.
    - her skal nok tilføjes lidt bredde ved indkøb af en bedre 6’er. Billig og spændende mulighed vil være Tonali.

Rodriguez og Laxalt på venstre.

Calabria og Conti højre.

Romagnoli, Musacchio og Caldara i midterforsvaret.

Donnarumma og Reina på mål.

Den helt åbenlyse er midtbanen hvor der savnes fysik koblet med kreativitet. Og ellers bliver det spændende at se om man vil beholde Silva.

Det bliver en spændende sommer vi går i møde!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Sidst redigeret af Kakà*** : 3 Uger siden kl. 22:20
    Forza AC Milan

Standard

De hold Giampaolo har træner syntes jeg altid har spillet god fodbold og ofte svære at have med at gøre. Men igen nævnt mange gange før, der er stor forskel at træne små klubber med ingen rigtig ambitioner og så til Milan hvor der altid vil være forventninger og presset altid er stort uanset hvor meget man prøver at sige Milan ikke er en topklub mere.
    Men hyrer man ham så er det også en klar indikation af at der venter nogle mellem sæsoner uden de store forventninger, da man næppe ser ham som en træner der kan føre det her Milan hold til CL plads
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser

Tror nu ikke specielt meget på Roma - de skal også igang med en større genopbygning af deres hold.

Juve, Napoli og Inter bliver i særklasse næste sæson. Atalanta forventer jeg fastholder deres 4. Plads.

Milan, Lazio og Roma kommer til at kæmpe om plads 5-7.

https://app.football-italia.net/?ref...8827&menu=blog

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Tror nu ikke specielt meget på Roma - de skal også igang med en større genopbygning af deres hold.

Juve, Napoli og Inter bliver i særklasse næste sæson. Atalanta forventer jeg fastholder deres 4. Plads.

Milan, Lazio og Roma kommer til at kæmpe om plads 5-7.

https://app.football-italia.net/?ref...8827&menu=blog
    Jeg er enig i din vurdering af Juve, Napoli og Inter, men jeg er nu ikke så sikker på Atalanta og fjerdepladsen til næste sæson. De har i næste sæson, modsat denne, europæisk bold og som min. gruppespillet i chl at koncentrere sig om også. Der står vi måske uden europæisk fodbold, hvis vi forhandler os til det. Dermed ikke sagt at vi er favoritter til fjerdepladsen over Atalanta.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af lassefc Se meddelelser
    Jeg er enig i din vurdering af Juve, Napoli og Inter, men jeg er nu ikke så sikker på Atalanta og fjerdepladsen til næste sæson. De har i næste sæson, modsat denne, europæisk bold og som min. gruppespillet i chl at koncentrere sig om også. Der står vi måske uden europæisk fodbold, hvis vi forhandler os til det. Dermed ikke sagt at vi er favoritter til fjerdepladsen over Atalanta.
    Det er rigtigt, men de har også en super træner med et klart koncept som fungerer.

De scorede flere mål end alle andre hold i Italien i denne sæson og de har meldt ud de ikke slipper nogle af deres stjerner, men tværtimod kommer til at forstærke holdet.

Jeg tror ikke Atalanta blot er en døgnflue.

Standard

https://app.football-italia.net/?ref...&menu=news-all

Svært at blive klog på om dette kunne være en god handel for os.

Begge er unge og har stort potentiale. Schick gjorde det fremragende for Sampdoria under Giampaolo omvendt passer Silva måske bedre sammen med Piontek rent typemæssigt.

Standard

Atalanta tror jeg ikke på holder top 4 næste sæson. CL vil koste meget fokus på Serie A og selvom Atalanta sikkert imponerede sidste del af sæsonen, så tror jeg ikke de holder niveauet.
    Inter og Napoli er jeg nu heller ikke sådan super overbevist på. Napoli skal forstærke sig væsentlig før jeg tror de igen kan slutte så meget foran de øvrige hold. Det er som om deres koncept er ved at være lidt slidt og kræver stor løbevillighed som slidder. Inter er jo Inter og historien om at "Nu bliver de virkelig gode" har vi hørt mange gange før. Ja de har fået Conte og kan sikkert også købe ind, men det er en klub der bare gang på gang fejler og Conte har jo ofte sine problemer i de klubber han har været i.
    Roma og Milan kan sagtens overraske hvis de kommer godt for land og ikke mindst kan minimerer de dumme point tab

Omkring Silva skal vi lige give ham chancen i pre-season og se hvordan han performer under en ny træner. Der kan jo ofte ske mirakler hvis der pludselig kommer den rette træner ind, selvom andre spillere selvfølgelig også kan miste noget hvis ikke lige Giampaolo matcher
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Spændende sommer bliver det. Må indrømme jeg ikke har stort kendskab til Sampdorias træner, da jeg ikke har set mange af deres kampe, men har læst han bruger 4-3-1-2 systemet.

I min optik gør det klart at vores store salgsemne hedder Suso denne sommer, hvis det er tilfædet vi spiller uden kanter. Han kom billigt, og derfor er det nærmest rent guf for kontoen. Derudover er Donna aktuel, hvis det frigør penge til en "profil" på anden plads. Og så kan Plizzari blive hevet op og skifte med Reina.

Hvis vi antager at han vil fortsætte i samme stil, så er dette mit bud.

---------------------------Donna----------------------------
    Conti/Calabria----Caldara--------Romagnioli------Ny/RR-
    ---------------------------Biglia-----------------------------
    -------------------Kessie---------Jack/Hakan-------------
    -------------------------Paqueta/Hakan------------------
    -------------------Piatek------------Cutrone/Silva-------

Mine bekymringer ligger primært på 6'ern, vb og fart i angrebet.

RR er for langsom i min optik til systemet her, da jeg mener det kræver overlaps fra backs for at vi kan skabe chancer nok. Marco Rui har været nævnt.
    6'ern er Biglia for skadet til man kan stole på ham, så der skal være en gardering. Et frækt bud kunne være Sandro Tonalli.

Hverken Piatek, Cutrone eller Silva kan true dybt for alvor. Ingen er decideret langsomme, men heller ikke vanvittig hurtige, der kunne jeg godt tænke mig at få en decideret raket, der kunne udfordrer dybt, så en af de kreative kan slå en dybdebold. Har svært ved lige at sætte navn på en enkelt spiller. Jeg regner ikke med man tør tage chancen med Samu på den her plads, og derfor kunne et salg af ham også komme på tale.

Afgange:
    Abate
    Zapata
    Bertolacci
    Bakayoko
    Monty
    Laxalt(Hvis man kan)
    Suso
    Samu
    Strinic
    Evt. Andre Silva
    Evt. Donna
    = 8-12

Tilgange: 4
    Marco Rui(VB)
    Sandro Tonalli(CDM)
    Hurtig angriber
    Barella(hvis man må drømme lidt), bliver dog nok Praet som Giampaolo tager med.

Trup på mellem 22-25 mand ca.
    Hvis der sker noget alá det her(ved godt alle spillerne ikke ryger), så vil jeg være meget tilfreds. Økonomisk forsvarligt, får en masse ragelse væk. Fastlægger et system og generel linje.

Deruodover har Joachim Andersen været nævnt. Jeg synes dog personligt det ville være hul i hovedet, da vi har 3 udemærkede midterforsvar til at starte. Det var ikke defensiven der kostede os 4. pladsen. Pengene kan bruges bedre selvom det altid er fedt med danskere.
    Sidst redigeret af R80 : 3 Uger siden kl. 16:07

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Spændende sommer bliver det. Må indrømme jeg ikke har stort kendskab til Sampdorias træner, da jeg ikke har set mange af deres kampe, men har læst han bruger 4-3-1-2 systemet.

I min optik gør det klart at vores store salgsemne hedder Suso denne sommer, hvis det er tilfædet vi spiller uden kanter. Han kom billigt, og derfor er det nærmest rent guf for kontoen. Derudover er Donna aktuel, hvis det frigør penge til en "profil" på anden plads. Og så kan Plizzari blive hevet op og skifte med Reina.

Hvis vi antager at han vil fortsætte i samme stil, så er dette mit bud.

---------------------------Donna----------------------------
    Conti/Calabria----Caldara--------Romagnioli------Ny/RR-
    ---------------------------Biglia-----------------------------
    -------------------Kessie---------Jack/Hakan-------------
    -------------------------Paqueta/Hakan------------------
    -------------------Piatek------------Cutrone/Silva-------

Mine bekymringer ligger primært på 6'ern, vb og fart i angrebet.

RR er for langsom i min optik til systemet her, da jeg mener det kræver overlaps fra backs for at vi kan skabe chancer nok. Marco Rui har været nævnt.
    6'ern er Biglia for skadet til man kan stole på ham, så der skal være en gardering. Et frækt bud kunne være Sandro Tonalli.

Hverken Piatek, Cutrone eller Silva kan true dybt for alvor. Ingen er decideret langsomme, men heller ikke vanvittig hurtige, der kunne jeg godt tænke mig at få en decideret raket, der kunne udfordrer dybt, så en af de kreative kan slå en dybdebold. Har svært ved lige at sætte navn på en enkelt spiller. Jeg regner ikke med man tør tage chancen med Samu på den her plads, og derfor kunne et salg af ham også komme på tale.

Afgange:
    Abate
    Zapata
    Bertolacci
    Bakayoko
    Monty
    Laxalt(Hvis man kan)
    Suso
    Samu
    Strinic
    Evt. Andre Silva
    Evt. Donna
    = 8-12

Tilgange: 4
    Marco Rui(VB)
    Sandro Tonalli(CDM)
    Hurtig angriber
    Barella(hvis man må drømme lidt), bliver dog nok Praet som Giampaolo tager med.

Trup på mellem 22-25 mand ca.
    Hvis der sker noget alá det her(ved godt alle spillerne ikke ryger), så vil jeg være meget tilfreds. Økonomisk forsvarligt, får en masse ragelse væk. Fastlægger et system og generel linje.

Deruodover har Joachim Andersen været nævnt. Jeg synes dog personligt det ville være hul i hovedet, da vi har 3 udemærkede midterforsvar til at starte. Det var ikke defensiven der kostede os 4. pladsen. Pengene kan bruges bedre selvom det altid er fedt med danskere.
    3 CBs er ikke nok, selv hvis vi kun skal spille liga og Coppa Italia - specielt ikke med Caldaras skadeshistorik det sidste års tid. Zapata skal afløses så vi har 4 og så kan RR træde til som nødløsning, hvis vi som altid bliver hårdt ramt af skader. Joachim har været fremragende og kender ligaen så ja tak.

Rui ville være fin - kan mere offensivt end RR og kender ligaen. Ellers en ung brasilianer med speed og teknik - savner sgu vores elskede Serginho 😥

Kan vi få Sensi og Tonalli er vores midtbane på plads de næste mange år. Praet er jeg ikke fan af - så hellere Duncan fra Sassuolo. Barella ender desværre hos Inter.

Angrebet tror jeg kommer til at hedde Piatek, Cutrone, Silva og Borini.

Er enige i dine afgange dog tyder meget desværre på at Hakan ogdå bliver solgt. Kunne ellers sagtens se han spille CM, især mod de mindre hold.

Regler for meddelelser