Side 23 af 31 FørsteFørste ... 132122232425 ... SidsteSidste
Viser resultater 221 til 230 af 308

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    3 CBs er ikke nok, selv hvis vi kun skal spille liga og Coppa Italia - specielt ikke med Caldaras skadeshistorik det sidste års tid. Zapata skal afløses så vi har 4 og så kan RR træde til som nødløsning, hvis vi som altid bliver hårdt ramt af skader. Joachim har været fremragende og kender ligaen så ja tak.

Rui ville være fin - kan mere offensivt end RR og kender ligaen. Ellers en ung brasilianer med speed og teknik - savner sgu vores elskede Serginho 😥

Kan vi få Sensi og Tonalli er vores midtbane på plads de næste mange år. Praet er jeg ikke fan af - så hellere Duncan fra Sassuolo. Barella ender desværre hos Inter.

Angrebet tror jeg kommer til at hedde Piatek, Cutrone, Silva og Borini.

Er enige i dine afgange dog tyder meget desværre på at Hakan ogdå bliver solgt. Kunne ellers sagtens se han spille CM, især mod de mindre hold.
    Men Joachim bliver ikke en billig herre, så derfor mener jeg det ville være mange penge, som i min optik kunne bruges bedre. Nu er Caldara desværre skadesplaget, ellers vil jeg mene at 3 + 1 ungdomsspiller burde være nok når også RR kan bruges der. Men altså hvis det bare ikke påvirker købene på andre pladser, så er det ikke fordi jeg ikke vil have Joachim.

Synes det er noget tid siden jeg har læst noget med Hakan, og med hans stigende formkurve + en ny træner, som forhåbentlig vil spille teknisk fodbold, synes jeg det er oplagt at vi holder ham, udelukker dog ikke du har ret her.

Standard

Hvis vi skal sælge pga Økonomien så er Hakan er godt emne. Men hvis det er fordi vi vil have bedre spiller, så bliver det ikke let uden vi skal betale kassen. Generelt set bør vi dog lige se opstarts perioden an og hvordan spillerne præsterer under en ny træner før man sælger dem. Nogle kan jo pludselig blomstrer op med en frisk start og også en trup hvori der er renset meget ud som måske kan give mere ro end når vi har en kæmpe trup, hvor mange spillere sidder uden for og måske ikke lige skaber den bedste ånd i klubben
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg er meget spændt på perioden efter en ny træner. Hvis Giampaolo kommer til og benytter hans nuværende foretrukne taktik, vil det givetvis gøre en pæn del af truppen overflødig. Dog kan han jo også vælge at beholde disse, for at bevare en taktisk fleksibilitet. Personligt har jeg altid været glad for 4-3-1-2 og det giver mening for mig, at blive skarpere i de små løb og kombinationer, frem for at stile efter en taktik der oftest kommer til kort pga manglende fart på kanterne.

Suso, Castillejo og Borini kan jo nemt være eksempler på folk der bliver overflødige.

Omvendt er jeg også fortaler for, at se om man kan få gang i A. Silva. Især hvis alternativet, at prøve på at genoplive Schick.

Sendt fra min moto g(7) plus med Tapatalk

Standard

Boban bliver nu nævnt som mulig kandidat til en toppost i klubben. Jeg kender ikke til hans meritter, men jeg ved, at han over tid har udtalt sig ret kritisk om klubbens strategier

Standard

Ligefør jeg håber Boban kommer, for han er sku altid så klog når han kommer med sine udtalelser om spillere, trænere, taktik etc - så nu må han se om han kan gøre det bedre hvis han selv bliver en del af det
    Håber godt nok ikke vi får Tare fra Lazio. Har aldrig brudt mig om ham da han spilled og ligner en sådan en stiv russisk spion
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Spændende sommer vi går i møde.

Vi skal have renset ud i truppen endnu en gang, uanset hvem der bliver ansat som træner. Det vigtigste må dog være at etablere en organisation og strategi, der stemmer overens fra top til bund. Det har vi endelig mulighed for nu hvor Gazidis visker tavlen ren.

Spillertruppen skal skæres ned og vi ved vel alle nogenlunde hvem der ikke spiller hos os næste sæson.

De store beslutninger bliver Suso og A/G. Donnarumma. Jeg ser det meget fordelagtigt at sælge Donna grundet den store transfersum + frigørelse af løn, der kan hentes, samt muligheden for at lade ham erstattes af Plizzari. Suso ser jeg ikke spille nogen rolle, hvis vi som rygtet ansætter Giampaolo. Der må være en klub der er villig til at betale €40 mio. for ham.

Træner bør dog være første prioritet før nogen transferaktivitet :-)
    Oi oi oi, oi oi oi oi, Pippo Inzaghi segna per noi!

Standard

Jeg er meget enig i at dette transfervindue er en gylden mulighed for at få renset ud og "næsten" starte på en frisk. Noget som vi mere eller mindre også er tvunget til, efter så mange års uansvarlig håndtering af klubben.

Vi har allerede sagt farvel til en del overflødigt i form af kontraltudløb og jeg ser også Donna, Suso, Castillejo, Silva, Kessie og sikkert flere som spillere der er oplagte salgsobjekter. Det ville virkelig rykke på bundlinjen og give vores lønbudget noget luft. Det er samtidig spillere vi forholdsvist nemt, rent niveaumæssigt, sagtens kan skifte ud med med billigere løsninger der også passer ind i den nye træners og ledelsens visioner.

Jeg er kan faktisk ikke huske hvornår jeg sidst har været så optimistisk. Det ligner endelig, at vi får den revolution som klubben har tørstet efter i over et årti. Håber de tager nogle fornuftige beslutninger og udnytter muligheden for at få renset ud.

God Grundlovsdag, Forza Milan.

Standard

Udrensningen har jo efterhånden kørt over flere sæsoner, men ingen i klubben kan desværre trylle de dyre spillere væk fra truppen hvis der ingen efterspørgsel er på dem. De har simpelthen fået en for god hyre og det kan man primært takke Galliani og Kina Milan for.
    Der ser ud til vi i det her vindue får tømt mange års reserver væk fra klubben og med de nye økonomiske bånd der er og Gazaidis så bliver det næppe lange kontrakter og dyre lønninger til spillere der er i deres efterår.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Giampaolo virker mere eller mindre sikret - et valg jeg er lykkelig for. Jeg kan ikke se vi kunne have hentet noget bedre indenfor rimelighedens grænser. Jeg ser optimistisk på fremtiden med ham. Formentlig bliver næste sæson endnu en omstillingssæson, men hvis vi får renset ud og han får muligheden for at bygge på i et par sæsoner så tror jeg at der kommer til at se lovende ud igen.

Boban vil være god af få ind i en eller anden direktør rolle, da han er meget intelligent og dannet. Han er dog næstformand i FIFA (generalsekretær), så spørgsmålet er at han vil forlade denne post, hvor han måske en dag kan tage topposten for at få et utroligt ustabilt arbejde i Milan, hvor man skifter klubledelser og trænere som andre underbukser.
    Zorro per sempre!

Standard

Boban, Costacurta, Albertini.. mange legender nævnes. Så længe de er kompetente, så er det fint. Er sikker på, at Gazidis nok skal stå fint for det kommercielle og økonomiske. Så må de andre stå for det fodboldmæssige på plads. Respekt, ære og alt andet som har manglet i vores klub de sidste ti år. Gattuso tog det første spade stik og det skal fortsætte hvis vi skal ha’ en vinderkultur som Juventus op at stå.

Spændende med Giampaolo, og måske fornuftigt at gå over i en 4-3-1-2 da vi, udover Suso delvist, ikke har/har haft nogle produktive kanter.

Regler for meddelelser