Side 24 af 31 FørsteFørste ... 142223242526 ... SidsteSidste
Viser resultater 231 til 240 af 308

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Boban, Costacurta, Albertini.. mange legender nævnes. Så længe de er kompetente, så er det fint. Er sikker på, at Gazidis nok skal stå fint for det kommercielle og økonomiske. Så må de andre stå for det fodboldmæssige på plads. Respekt, ære og alt andet som har manglet i vores klub de sidste ti år. Gattuso tog det første spade stik og det skal fortsætte hvis vi skal ha’ en vinderkultur som Juventus op at stå.

Spændende med Giampaolo, og måske fornuftigt at gå over i en 4-3-1-2 da vi, udover Suso delvist, ikke har/har haft nogle produktive kanter.
    Det kunne være spændende med Boban.
    I en rolle som Umberto Gandini tidligere varetog under Berlu tiden.

I en ny sportsdirektør, vil Rui Costa være interessant i mine øjne.

Hvis vi så samtidig har Costacurta i en team manager rolle, så begynder det at emme af Milan igen.

Tare vil også være interessant, men det vigtigste må være at de holder niveau i deres respektive roller, og ikke blot er ansat på tiden som Milan spiller.

Får vi Giampaolo som træner, er truppen også sat markant bedre op til hans system end til vores nuværende 4-3-3. Så behøver ikke rense fuldstændig ud i truppen igen, igen, igen.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Syntes det er fint hvis vi kan smide Donnarumma og Kessie afsted, så har vi vel tæt på 100 millioner euro og farvel til en konge hyre Donna har, som vi ikke har råd til.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Syntes det er fint hvis vi kan smide Donnarumma og Kessie afsted, så har vi vel tæt på 100 millioner euro og farvel til en konge hyre Donna har, som vi ikke har råd til.
    Ja, vil mene Donnarumma er oplagt. Vi har et af Italiens største talenter og med Reina som andet valg, vil han kunne stå en sæson ud, skulle Plizzari vise sig at fejle.

Omkring Kessié er jeg meget usikker, da vi ikke har en motor som ham ellers. I mine øjne er Suso mere interessant, da han beder om ny kontrakt på Donna niveau samt i en 4-3-1-2 vil både Paqueta og Hakan samt Bonaventura kunne dække 10’er rollen. Suso er ikke oplagt til den formation heller. Dertil vil et salg være rent profit til forskel fra Kessié.

Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Ja, vil mene Donnarumma er oplagt. Vi har et af Italiens største talenter og med Reina som andet valg, vil han kunne stå en sæson ud, skulle Plizzari vise sig at fejle.

Omkring Kessié er jeg meget usikker, da vi ikke har en motor som ham ellers. I mine øjne er Suso mere interessant, da han beder om ny kontrakt på Donna niveau samt i en 4-3-1-2 vil både Paqueta og Hakan samt Bonaventura kunne dække 10’er rollen. Suso er ikke oplagt til den formation heller. Dertil vil et salg være rent profit til forskel fra Kessié.

Fuldstændig enig. Hvis vi laver systemskiftet, så er Donna og Suso i mine øjne også de klart mest oplagte(selvom det gør ondt med Donna). De har samlet kostet os 1 mio euro, eller hvad vi gav for Suso, så det er ren indtjening, hvilket er godt for økonomien. Donna er meget løntung, og vi har en erfaren Reina samt Plizzari klar, så han behøves ikke erstattes. De to kan samlet give mellem 90-110 mio euro vil jeg skyde på, med de priser jeg har læst.

Kessie er jeg ikke klar til at give op på endnu, især ikke når vi ikke har Baka længere.

Standard

Også enig med Donnarumma. Jeg har ikke glemt fadæsen omkring ham og Reina, der viste alt om at klubben ikke kommer først når det kommer til stykket.

Især i tider hvor der skal prioriteres, så håber jeg ikke Milan lader følelserne styre showet. Donnarumma er om noget det mest oplagte salg. Man kan få en del og man har endda Reina og ikke mindst ekstremt spændende Plizzari som nødigt skulle forsvinde et andet sted hen. Jeg håber man udnytter den mulighed og skyder Donnarumma afsted hvis kan er nødt til at sælge. Gerne til PSG så han ikke skal levere et andet sted i Italien.

Sendt fra min moto g(7) plus med Tapatalk

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Jeg har ikke glemt fadæsen omkring ham og Reina, der viste alt om at klubben ikke kommer først når det kommer til stykket.
    Hvad drejer dette sig om?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Også enig med Donnarumma. Jeg har ikke glemt fadæsen omkring ham og Reina, der viste alt om at klubben ikke kommer først når det kommer til stykket.

Især i tider hvor der skal prioriteres, så håber jeg ikke Milan lader følelserne styre showet. Donnarumma er om noget det mest oplagte salg. Man kan få en del og man har endda Reina og ikke mindst ekstremt spændende Plizzari som nødigt skulle forsvinde et andet sted hen. Jeg håber man udnytter den mulighed og skyder Donnarumma afsted hvis kan er nødt til at sælge. Gerne til PSG så han ikke skal levere et andet sted i Italien.

Sendt fra min moto g(7) plus med Tapatalk
    Enig med det her. Donna er uden tvivl god, og han har helt klart genvundet noget fanstøtte og tillid med gode præstationer især denne sæson, men det kontrakt-sommerdrama har unægteligt sat et aftryk, der ikke lige bliver glemt (især pga. den massive løn han endte med at få), og det har resulteret i at jeg i hvert fald personligt godt kan se ham sælges, hvis det giver gode penge, da kærligheden til ham blev begrænset efter den periode. Desuden virker det ikke som en omvæltning eftersom Plizzari lurer i baggrunden som det næste store målmandstalent.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Orson Se meddelelser
    Se opslaget nedenfor Orson

Det drejer sig ganske enkelt om den sidste kontraktforlængelse - Eller det var der det endte.. Inden da blev klubben presset maksimalt af Raiola mv. Ikke specielt ''klub-mand'' over den aktion.
    Well.. Jeg kender dog også fodboldverden efterhånden og romantikeren kan sagtens holde sig i ro. Min pointe er blot, at jeg ganske enkelt mener at Donnarumma har en position hvor vi er overraskende godt dækket ind. Så hvis det bliver en nødvendighed med et stort salg, håber jeg at man starter der.

Standard

Der bliver spekuleret i et transferbudget (hvor har man kilder til det??) i cirka €40 mio.

Om det er rigtigt eller ej, ved jeg ikke, men antager vi at det er noget lignende vil det, hvis indtægter fra transfers være interessant at sælge Donna, Suso og Castillejo. Det skulle gerne give omkring €100 mio, uden at vi står meget ringere.

Reina
    Conti-Caldara/Musacchio-Roma-RR
    Kessié-Biglia-Hakan/Jack
    Paqueta
    Piatek-Silva/Cutrone

At tilføje Suso, Castillejo og Donna til det hold, vil jo ikke forbedre det mange slutplaceringer i ligaen.

Min pointe er at vi har problemer andre steder end på de pladser de tre spillere dækker, hvis vi får Giampaolo som træner, der gerne spiller 4-3-1-2. Vi bør kaste en del penge efter midtbanen i det tilfælde, i min optik.

Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Orson Se meddelelser
    Tror ikke der menes Reina, men Donnarummas agent, Mino Raiola.

Og der tales nok om at man snakkede om at Donnarumma udtalte sig om at han vil spille i Milan for evigt og der var ikke andre klubber for ham. Samtidig med at Raiola angreb klubben på fuld hammer. Og derfor klinger det hult at Donnarumma elsker klubben så højt, men stadigvæk skulle have en så skyhøj lønforhøjelse! - Ved godt at det er Raiola der trækker trådene og får ham til at tøve med en forlængelse. Havde han haft en mere "normal" agent, så havde han også forlænget, uden den skyhøje forhøjelse. Ikke engang Ronaldo eller Messi fik så høj en hyre dengang de var på hans alder.

Skulle Donnarumma have vundet Milan fansenes hjerter, så sparkede han Raiola af helved til. - Derfor gør det mig heller intet hvis han bliver solgt. Alene hans løn gør jeg håber at han bliver solgt. Så kan vi ligeså godt bruge Reina, og gøre Plizzari klar!

Derudover går der rygter om at Atletico Madrid er klar til at udløse Suso's frikøbsklausul på ca. 40 mil euro. I mine øjne en fin handel. Dygtig spiller, men han har været helt væk 2019. Og hvis vi går over i en 4-3-1-2 så som der siges højere oppe, så har vi 2-3 spillere til den position alligevel!
    La Storia --> Siamo Noi! - Curva Sud Milano

Associazione Calcio Milan -

Regler for meddelelser