Side 26 af 32 FørsteFørste ... 162425262728 ... SidsteSidste
Viser resultater 251 til 260 af 317

Emner: Transfers 2019

Standard

Kender ærligt ikke manden, men må sige jeg er nervøs. Jeg frygter den her handel lige præcis er en af de handler der ikke flytter os en meter, og som gør klubben går i stå.

På stående fod ville jeg hellere bare give Mauri noget spilletid. Mauri er ikke et kæmpetalent, men heller ikke uduelig.

Når det er sagt skal han selvfølgelig have chancen, men frygter den her handel.

Standard

Nu kender de fleste af os vel næppe meget til Rade Krunic.

Vi har sagt farvel til Monto, Mauri, Bertolacci og sælger måske Kessié. Jeg mener han kan blive en udemærket spiller, i forhold til det jeg har set med ham.

Men ellers enig i at vi forhåbentlig ser flere få indkøb, fokuseret på enkelte spillere der rykker holdet!

Torreira fremfor Biglia, som der rygtes i dag vil være pænt. Og ellers er der vist brug for 8’ere. Milinkovic for eksempel.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Så er handlen heller ikke være IMO. Ret skal være ret.. Det har været mange tiltrængte afgange.

Krunic ligner nu en meget interessant spiller. En Milinkovic-Savic light vil jeg sige. Robust, relativt agil, nogenlunde skud og pasninger. Det kan godt blive okay og han har også mål og oplæg med sig i denne sæson.

Når det er sagt, så håber jeg da også på mere approved kvalitet. Men helt ærligt, det virker ikke til at vi kan det mere. I virkeligheden har ingen af dem vi har på holdet været det da vi hentede dem.
    Sidst redigeret af Filippo-Inzaghi : 2 Uger siden kl. 06:31

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    8 mio euro for en bænkevarmer. Så kunne vi have forlænget med Mauri. Det havde vi sparet en del på. Vi har fyld nok i truppen, så lad os da bruge de få penge vi har spillere der kan styrke startopstillingen. Der hverken videresalg eller højnet niveau i den her dreng. At det er Genoa vi snupper ham foran siger jo lidt om det hele.

Hvis det bliver en ny Laxalt/Castillejo hvor vi smider penge ud af vinduet på fyld frem for at gå efter nogle der kan styrke truppen, så ser jeg hellere Mirabelli tilbage.
    Ja, men på den anden side bedre end at bruge 35 mio. på en hypet Paqueta. Forventer mig godt nok meget mere produktivt fra Brasilianeren i næste sæson..

Giampaolo kender ham Krunic fra Empoli tiden. Måske den billige udgave af Milinkovic-Savic. Ikke opløftende, men vi kan kun håbe på det bedste alá vi gjorde med Piatek🤞🏻

Standard

Krunic har jo nogle af de kvaliteter, det kræver at spille bag angriberne i Giampaolos 4-3-1-2. Umiddelbart tænker jeg, at han skal være backup for Paqueta. Det kan dog godt undre lidt at man sikre sådan en handel før man har fået skippet nogle spillere afsted.

Han har en alder og en pris, hvor han godt kunne sælges for en lille gevinst, hvis man får noget mere ud af hans potentiale. Men ja; han kan ligeså godt være en handel ala Laxalt, som man kommer til at hænge på.

Standard

Problemet med handler som Krunic, Castillejo, Laxalt er at de æder en stor del af budgettet uden at bidrage til at løfte nivueaet. Det er 45-50 mio euro i transfersum på absolut ingenting. Så kan det godt være vi ikke er hvad vi har været, men mon ikke vi kunne købe en spiller der kan løfte holdet for 40 mio euro og tilbyde en løn på de 4,4 mio euro de 3 ovennævnte. Ja man kunne endda have købt Bakayako fri.

Men vinduet er langt og hvis vi henter 1 markant starter til midtbane, midterforsvar, venstre back og angreb kan man da godt se igennem fingre med at man igen bruger alt for mange penge på fyld.

Standard

Ja det er også rigtigt. Potentielt set kan man hænge på nye Bertolacci’er og Montolivo’er. Det vil være fatalt nu når vi endelig renser lidt ud. Men 8 mio. EUR. er måske en risiko værd at tage. Fremfor 25 stykker på Castellejo og 16-17 stykker på Laxalt.

Vi sættes ikke rigtigt i forbindelse med nogle kanter. Mit gæt er at Suso ryger til Atl. Madrid. Måske også Castellejo tilbage til Spanien med lån og option på køb. Giampaolo er vel mere på to strikers eller hvad spiller han ellers?

Det giver lidt mening, at tage det step. Vi har kun én kvalitets kantspiller i truppen, som så kan give den nødvendige plusvalenza. Vi skal nok bruge 4 for at have en 4-3-3 i spil i hele sæsonen, og det har vi ikke råd til.

Standard

Apropos salg af kanter, så har Maldini og den nye sportsdirektør en opgave i, at sikre en taktisk sportslig retning, som defineres uafhængigt af den kommende træner.

Dvs.. Det setup Giampaolo står for skal videreføres uanset om han er her lang tid eller ej. Her skal det være små tweaks frem for store taktiske ændringer, som det vil være at gå fra at have kantspillere til ikke at have det. Det er fint nok nu, men er vigtigt at man ikke skal omjustere årligt.
    Sidst redigeret af Filippo-Inzaghi : 2 Uger siden kl. 11:02

Standard

Det er vel igen meget let at stå og sige at Laxalt, Samu, Montolivo, Bertolacci etc ikke skulle have været købt og istedet bruge alle pengene på 1 spiller. Vi fik fat i en ukendt Suso, Donnarumma, Abate etc som blev rigtig gode spillere, men esværre er det ikke altid gode kuponer man ender med. Skal nu siges Samu vel som sådan ud fra det spilletid han fik egentlig gjorde det ganske OK, men prisen kan man jo selvfølgelig altid diskuterer.
    Ham gutten fra Empoli syntes jeg også er i den dyre ende. Kommer fra en nedrykker klub, så syntes jeg godt nok det er mange penge. Havde vi snakket 2-3 millioner euro havde det været mere reelt vil jeg mene.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Ja, det er ikke lidt tankevækkende, at vi netop kommer ud fra de to med afstand største transfervinduer i klubbens historie og det der står tilbage er, at de bærende spillere groft sagt er købt af Galliani. Mange af dem for en slik som Donna, Jack, Suso, Cutrone, Calabria og en lidt dyrere Romagnoli.

Så det nytter naturligvis ikke at have mange penge hvis de bliver brugt så tåbeligt som de sidste to år har vist. Derfor er det også yderst kritisk, hvis vi kommer til at stå med en sportslig ledelse, der er novicer i det fag med Maldini, Boban og Massara. Gazidis har ingen knowhow og er heller ikke hentet ind til det, så det er ikke fordi man yderst tryg ved at give de personer et budget.
    Sidst redigeret af Costacurta : 2 Uger siden kl. 11:28

Regler for meddelelser