Side 17 af 29 FørsteFørste ... 7151617181927 ... SidsteSidste
Viser resultater 161 til 170 af 288

Emner: Transfers 2019

Standard

Lidt af en farce at Caldara nu er skadet igen efter han tilmed har fået næsten ingen spilletid for måske netop at undgå han går i stykker igen. Det ligner en ny Conti med glasben
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det er tragikomisk efterhånden med Caldara og Conti. Man skulle jo tro de er blevet hentet ind for at holde lægestaben beskæftiget.

Der gik rygter om at sædet også skal brænde under Leo efter de penge han har brugt på netop Caldara, Castillejo, Laxalt og Higuain. Det er også mange penge der ligger der.

I forhold til førstnævnte er det lidt svært at klandre. På den anden side virker han jo kun til at kunne gøre sig i i et 3-mandsforsvar, hvilket jo falder tilbage på Leo.

Standard

Caldara handlen har været en fiasko rent spilletidsmæssigt.

Men man kan ikke klandre en eneste for at den ikke har været en succes. En gang i mellem behøver vi ikke finde en synder, men blot beklage uheld!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Nogle gode rygter der går i øjeblikket:

A.Silva skulle være eftertragtet af Wolverhampton, Monaco og Leicester

Hakan skulle være eftertragtet af West Ham og Leicester.

Abate og Zapata skulle ikke få forlænget deres kontrakter, medmindre de går ned i løn.

Monto, Berto og Mauri får ikke forlænget deres kontrakt.

Bakayoko skulle vi være trætte af og ikke ville signe til sommer.

Det kan blive en spændende trup vi står med, efter sommerens transfervindue....

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Jeg ser, at Allegri formentlig er fordi i Juventus til sommer. Ham burde man måske overveje på trænerposten, selv om det formentlig ikke er realistisk.

Han vil nok gerne til en topklub

Standard

Ja, Allegri får tilbudt 15 mio euro om året i PSG. Det matcher Milan bare ikke på hverken økonomi eller projekt.

Standard

En skam med Baka. Det niveau han har vist i år har vi ikke set i mange mange år fra en midtbane spiller.

Allegri håber jeg nu ikke, da det med at hente en tidligere træner sjældent bliver nogen succes. Og ja, Milan er nok en klub han slet ikke er interesseret i da vi befinder os flere niveauer under Juve

Eusebio Di Francesco til Milan er forhåbentlig også en joke. Kan vi ikke lige så godt beholde Gattuso så
    Sidst redigeret af Rossonero : 09-05-2019 kl. 12:04
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Enig med alle om EDF. Han kommer ikke til at være manden, der tager os tilbage til toppen.

Juve er dog ude at benægte historierne om Allegri i dag. Jeg håber faktisk, at han bliver i Juve fremfor at Conte kommer tilbage og giver holdet et nyt energisprøjt i form af forandring.

Spændende hvor de forskellige trænere er i systemet i næste sæson.

Standard

Sælg, og forhåbentlig ryger hans bror også... Så kan Plizzari få chancen, og lære af Reina.

https://www.football-italia.net/1380...50m-donnarumma
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Nu begynder der at være rygter om Gasperini til Roma med en løn på 2,5 mio euro.
    https://www.football-italia.net/1381...erini-set-roma

Det er jo en lønning vi godt kan være med på, og vel omkring 1/4 af hvad Conte kræver.

Som landskabet ligger lige nu er det faktisk kun Sarri eller Conte jeg hellere ville have fingrene i. Sarri tror jeg fortsætter i Chelsea. Tredjeplads og Europa League må være nok til en sæson mere.

Regler for meddelelser