Side 18 af 29 FørsteFørste ... 8161718192028 ... SidsteSidste
Viser resultater 171 til 180 af 288

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Voss Se meddelelser
    Nu begynder der at være rygter om Gasperini til Roma med en løn på 2,5 mio euro.
    https://www.football-italia.net/1381...erini-set-roma

Det er jo en lønning vi godt kan være med på, og vel omkring 1/4 af hvad Conte kræver.

Som landskabet ligger lige nu er det faktisk kun Sarri eller Conte jeg hellere ville have fingrene i. Sarri tror jeg fortsætter i Chelsea. Tredjeplads og Europa League må være nok til en sæson mere.
    Ikke ifølge det her: https://www.football-italia.net/clubs/Milan/news
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Det er ikke lige noget konkret link?

Jeg mente ellers at have læst, at det var omkring 10 mio euro, Conte skulle efterspørge.

Meanwhile:
    Vi skulle fortsat være kædet sammen med Sensi i en handel for 25 mio euro. Der er så nævnt noget regnskbsteknisk med at modregne de resterende penge for Locatelli.

Det med at modregne giver jeg ikke noget for. Sassuolo skal bare hoste op. Vi endte med ligegyldige Laxalt, skadede Caldara der kun fungerer i 3mands backkæde og skizofrene Castillejo pga de der modregningsfinter. Det er på tide, at vi er mere konkrete omkring, hvad vi har brug for og hvorfor.

Har vi virkelig brug for Sensi? Han er vel tiltænkt som en erstatning for Biglia, der rygtes videre. Boldspillende regista. Vores midtbane har set meget betonagtig ud og til tider fuldstændig rytmeløs med Kessie, Bakayoko og 3. mand. Jeg forstår dog ikke, hvorfor man ikke fik lejet Locatelli ud og lovede ham en plads fra næste sæson af. De to minder en del om hinanden, og nu ender vi måske med at bruge flere penge på at få Sensi i stedet for Locatelli.

Og et måske endnu mere presserende spørgsmål: har nogen af dem overhovedet niveauet, der kræves? Jeg tvivler. Har næsten mere fidus til at prøve lykken med Tonalli så.

Standard

Jeg mente ellers at have læst, at det var omkring 10 mio euro, Conte skulle efterspørge.

Meanwhile:
    Vi skulle fortsat være kædet sammen med Sensi i en handel for 25 mio euro. Der er så nævnt noget regnskbsteknisk med at modregne de resterende penge for Locatelli.

Det med at modregne giver jeg ikke noget for. Sassuolo skal bare hoste op. Vi endte med ligegyldige Laxalt, skadede Caldara der kun fungerer i 3mands backkæde og skizofrene Castillejo pga de der modregningsfinter. Det er på tide, at vi er mere konkrete omkring, hvad vi har brug for og hvorfor.

Har vi virkelig brug for Sensi? Han er vel tiltænkt som en erstatning for Biglia, der rygtes videre. Boldspillende regista. Vores midtbane har set meget betonagtig ud og til tider fuldstændig rytmeløs med Kessie, Bakayoko og 3. mand. Jeg forstår dog ikke, hvorfor man ikke fik lejet Locatelli ud og lovede ham en plads fra næste sæson af. De to minder en del om hinanden, og nu ender vi måske med at bruge flere penge på at få Sensi i stedet for Locatelli.

Og et måske endnu mere presserende spørgsmål: har nogen af dem overhovedet niveauet, der kræves? Jeg tvivler. Har næsten mere fidus til at prøve lykken med Tonalli så.
    Kunne man gå med begge?

Håber stadig vi ser Sarri i Milan næste sæson og der vil en Sensi og Tonali vel passe meget fint ind? Sensi-Tonali-Kessie som midt.

I mine øjne er det mere kanterne og især venstrekanten, vi skal hente folk til.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Håber ikke rigtig på nogen af dem, da vi har brug for kvalitet spillere der kan løfte os her og nu og ikke nogen der måske om nogle år kan løfte os. Ja med mindre vi altså udelukkende prøver at opfostre spillere som vi måske kan sælge dyrt og ikke kigger så meget på resultaterne.
    Ser ud til Leonardo er fortid i klubben. Egentlig lidt en skam, da han har et godt netværk i brasilien og det er altså der mange af de fodbold spillere vi har brug for render rundt og her tænker jeg især tekniske spillere. Men det skulle åbenbart være for lidt at arbejde med for Leo og her tænktes nok primært økonomisk. Så i bedste football manager stil, så er det jo også pænt sygt ikke at have noget at handle for, men omvendt vil nogle nok se det som udfordring og få ambitionerne til at lykkes selv med lille økonomi
    Sidst redigeret af Rossonero : 4 Uger siden kl. 10:01
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Kunne man gå med begge?

Håber stadig vi ser Sarri i Milan næste sæson og der vil en Sensi og Tonali vel passe meget fint ind? Sensi-Tonali-Kessie som midt.

I mine øjne er det mere kanterne og især venstrekanten, vi skal hente folk til.

Det er nogle store spørgsmål, der skal besvares omkring venstre-kant og venstre-midt positionen specielt. Problemet er bare at vi har ret mange på de positioner allerede:

Bonaventura vender tilbage. Han han nok ikke sendes videre for mange penge efter sådan en skadet sæson. Ham hænger vi nok på. Han har jo været garant for nogle fine asssist/mål tal trods, at han har spillet sammen med nogle sløje folk. Om han kommer til at finde tilbage til samme niveau er jo så det store spørgsmål. Men hvilken position skal han spille? Han har leveret bedste i positionen længere fremme, men han mangler også den hurtighed vores hold skriger efter.

Paqueta har vi lavet en kæmpe investering i. Vi har ikke råd til ikke at spille ham. Jeg synes faktisk også har har været imponerende. Han tænker hurtigt, har noget x-faktor og en god teknik. Han skal stadig blive en smule bedre i sin beslutningstagning, og så må man jo sige, at han ikke har den speed vi savner til de offensive pladser.

Calhanoglu synes fortsat lettere håbløst fejlcastet til vores 4-3-3. Han leverer ikke de mål han bør trods, at sparketeknikken egentlig burde være der til det. Han har heller ikke hurtigheden. Han har spillet nogle okay kampe nede på midten, og han har tydeligvis nogle afleveringer i sin højrefod som få andre af vores spillere har. Hans sideskift til Suso skaber mere plads til os end nogle andre afleveringer, der bliver foretaget. Umiddelbart er det jo nok ham, der er lettest at sælge videre. Vi kan slippe af med ham til ca. samme pris, som vi købte ham for. I stedet kan vi måske bruge pengene på en spiller med noget hurtighed i benene.

Castillejo er ekstremt svingende i sit niveau. Han har nogle få præstationer, hvor han måske var bedste på banen, men oftest har han været fuldstændig ude af trit med kampen. Han tilbyder dog noget tempo, der kan bruges i kontrafasen i modsætning til overnævnte spillere. Han virker til klart at spille bedst på højrekanten, og i sine bedste kampe har han jo noget potentiale. Jeg tror dog aldrig, at han får alvor bliver startermateriale, men det troede jeg heller ikke med Suso de første 2-3 år vi havde ham på kontrakt. Det er dog skræmmende, at han pt. er bag Borini i rækkefølgen. Spørgmålet er hvad han kan sendes videre for rent økonomisk.

Borini er derudover mest naturlig castet til pladsen på venstrekant. Jeg ved ikke rigtigt hvad man skal sige om ham. Han har jo et kæmpe løbepensum, og er vel den spiller, der har scoret flest mål fra venstrekant positionen. Han er også meget stabil i sine præstationer, men man må jo bare sige det som det er: Han bringer absolut til os teknisk. Manden er uden umiddelbare kvaliteter, og han lige præcis sådan en type spiller, der kun får holdet til at spille med om Europa League. Problemet er bare at han har en kæmpe løn, og vi finder næppe en klub, der vil tilbyde ham noget, der minder om. Så ham hænger vi også på.

Så ja for at runde af - vi har virkelig brug for en spiller til venstrekant og måske og venstremidt såfremt vi fortsætter i 4-3-3, men vi har allerede et hav af spillere, der kan varetage positionerne, så vi er tvunget til at skulle af med nogen. Tror umiddelbart kun det er Hakan og måske Castillejo vi reelt er i stand til at slippe af med på en fornuftig måde. Jeg ser gerne Hakan forlade klubben. Tror ikke han har mentaliteten til at blive en topspiller. Derfor er det nok også urealistisk at forestille sig, man både henter Tonalli og Sensi.

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Håber ikke rigtig på nogen af dem, da vi har brug for kvalitet spillere og ikke nogen der måske om nogle år har kvalitet. Ja med mindre vi altså udelukkende prøver at opfostre spillere som vi måske kan sælge dyrt og ikke kigger så meget på resultaterne.
    Ser ud til Leonardo er fortid i klubben. Egentlig lidt en skam, da han har et godt netværk i brasilien og det er altså der mange af de fodbold spillere vi har brug for render rundt og her tænker jeg især tekniske spillere. Men det skulle åbenbart være for lidt at arbejde med for Leo og her tænktes nok primært økonomisk. Så i bedste football manager stil, så er det jo også pænt sygt ikke at have noget at handle for, men omvendt vil nogle nok se det som udfordring og få ambitionerne til at lykkes selv med lille økonomi
    Jeg er virkelig i tvivl om Leonardos indsats indtil videre. Der er både plusser og minusser, men der har selvfølgelig også været begræsninger: den korte tid han havde at agere i i sommer samt FFP-problematikkerne.

De gode
    Synes Paqueta-handlen har været glimrende.

Higuain viste sig at være en fejl, men det var glimrende arbejde at indse fejlen og få Piatek ind til samme pris. Jeg har fortsat fidus til Piatek. Specielt hvis vi får en træner, der er bedre til at sætte ham op i boksen.

Bakayoko lejehandlen er jo uden tvivl den bedste lejehandel vi har foretaget os siden årtusindskiftet. Uagtet om vi henter ham eller ej. Jeg havde dømt ham totalt ude i forvejen pga. Chelsea-niveauet, men han har godt nok været en vigtig spiller for os denne sæson. Så den må også give plus på kontoen.

De dårlige
    Higuain som allerede nævnt var et flop. Jeg er stadig i tvivl om, hvor meget det er Gattusos skyld, og hvor meget det er Higuains egen. Ikke desto mindre fungerede det overhovedet ikke, og Leonardo skal jo også kende sin træners angriberbehov.

Castillejo har været alt for dyr i forhold til, hvilken rolle han har spillet for os. Jeg ved han indgik som en del af Bacca-handel, men det ligner altså mest, at det var Leo, der blev taget ved næsen i den omgang.

Laxalt blev selvfølgelig panikslagent hentet ind efter Strinics hjertefejl. Ikke desto mindre har han godt nok skuffet fælt selv pengene taget i betragtning. Den handel får Leo altså ikke pluspoint for.

Caldara er stadig svær at vurdere. Skaderne kan man jo ikke bebrejde Leonardo for. Når han har været klar, har han dog fortsat virket til at stå efter både Roma, Mussachio og Zapata i køen til en plads i firemandskæden. Det virker lidt som om, at han kun har fungeret i en 3-back kæde, og det falder jo tilbage på Leonardo. Det er godt nok mange penge, der blev lagt for Caldara.

Samlet set synes jeg godt nok det er hurtigt at smide Leonardo på porten, hvis det er på baggrund af hans virke på transfermarkedet. Hvis man derimod ikke er på linje omkring indkøbsstrategien eller samarbejdet med Gazidis ikke fungerer, så er det måske fornuftigt nok at skifte ham ud. Kan se Ocampos er nævnt i dag, og han har en spændende profil.
    Sidst redigeret af Voss : 4 Uger siden kl. 10:13

Standard

Meanwhile:

My bad. Det var en artikel, hvor der stod, at som du også nævner, at Conte ryger til Inter på en kontrakt der hedder 10mil.

Og for at være ærlig, bare vi ikke ender med Gasperini og Gattuso forlader posten (CL eller ej) så er alle andre velkommen. Personligt håber jeg stadig på Jardim.

Det er nogle store spørgsmål, der skal besvares omkring venstre-kant og venstre-midt positionen specielt. Problemet er bare at vi har ret mange på de positioner allerede:

Bonaventura vender tilbage. Han han nok ikke sendes videre for mange penge efter sådan en skadet sæson. Ham hænger vi nok på. Han har jo været garant for nogle fine asssist/mål tal trods, at han har spillet sammen med nogle sløje folk. Om han kommer til at finde tilbage til samme niveau er jo så det store spørgsmål. Men hvilken position skal han spille? Han har leveret bedste i positionen længere fremme, men han mangler også den hurtighed vores hold skriger efter.

Paqueta har vi lavet en kæmpe investering i. Vi har ikke råd til ikke at spille ham. Jeg synes faktisk også har har været imponerende. Han tænker hurtigt, har noget x-faktor og en god teknik. Han skal stadig blive en smule bedre i sin beslutningstagning, og så må man jo sige, at han ikke har den speed vi savner til de offensive pladser.

Calhanoglu synes fortsat lettere håbløst fejlcastet til vores 4-3-3. Han leverer ikke de mål han bør trods, at sparketeknikken egentlig burde være der til det. Han har heller ikke hurtigheden. Han har spillet nogle okay kampe nede på midten, og han har tydeligvis nogle afleveringer i sin højrefod som få andre af vores spillere har. Hans sideskift til Suso skaber mere plads til os end nogle andre afleveringer, der bliver foretaget. Umiddelbart er det jo nok ham, der er lettest at sælge videre. Vi kan slippe af med ham til ca. samme pris, som vi købte ham for. I stedet kan vi måske bruge pengene på en spiller med noget hurtighed i benene.

Castillejo er ekstremt svingende i sit niveau. Han har nogle få præstationer, hvor han måske var bedste på banen, men oftest har han været fuldstændig ude af trit med kampen. Han tilbyder dog noget tempo, der kan bruges i kontrafasen i modsætning til overnævnte spillere. Han virker til klart at spille bedst på højrekanten, og i sine bedste kampe har han jo noget potentiale. Jeg tror dog aldrig, at han får alvor bliver startermateriale, men det troede jeg heller ikke med Suso de første 2-3 år vi havde ham på kontrakt. Det er dog skræmmende, at han pt. er bag Borini i rækkefølgen. Spørgmålet er hvad han kan sendes videre for rent økonomisk.

Borini er derudover mest naturlig castet til pladsen på venstrekant. Jeg ved ikke rigtigt hvad man skal sige om ham. Han har jo et kæmpe løbepensum, og er vel den spiller, der har scoret flest mål fra venstrekant positionen. Han er også meget stabil i sine præstationer, men man må jo bare sige det som det er: Han bringer absolut til os teknisk. Manden er uden umiddelbare kvaliteter, og han lige præcis sådan en type spiller, der kun får holdet til at spille med om Europa League. Problemet er bare at han har en kæmpe løn, og vi finder næppe en klub, der vil tilbyde ham noget, der minder om. Så ham hænger vi også på.

Så ja for at runde af - vi har virkelig brug for en spiller til venstrekant og måske og venstremidt såfremt vi fortsætter i 4-3-3, men vi har allerede et hav af spillere, der kan varetage positionerne, så vi er tvunget til at skulle af med nogen. Tror umiddelbart kun det er Hakan og måske Castillejo vi reelt er i stand til at slippe af med på en fornuftig måde. Jeg ser gerne Hakan forlade klubben. Tror ikke han har mentaliteten til at blive en topspiller. Derfor er det nok også urealistisk at forestille sig, man både henter Tonalli og Sensi.

Jeg er virkelig i tvivl om Leonardos indsats indtil videre. Der er både plusser og minusser, men der har selvfølgelig også været begræsninger: den korte tid han havde at agere i i sommer samt FFP-problematikkerne.

De gode
    Synes Paqueta-handlen har været glimrende.

Higuain viste sig at være en fejl, men det var glimrende arbejde at indse fejlen og få Piatek ind til samme pris. Jeg har fortsat fidus til Piatek. Specielt hvis vi får en træner, der er bedre til at sætte ham op i boksen.

Bakayoko lejehandlen er jo uden tvivl den bedste lejehandel vi har foretaget os siden årtusindskiftet. Uagtet om vi henter ham eller ej. Jeg havde dømt ham totalt ude i forvejen pga. Chelsea-niveauet, men han har godt nok været en vigtig spiller for os denne sæson. Så den må også give plus på kontoen.

De dårlige
    Higuain som allerede nævnt var et flop. Jeg er stadig i tvivl om, hvor meget det er Gattusos skyld, og hvor meget det er Higuains egen. Ikke desto mindre fungerede det overhovedet ikke, og Leonardo skal jo også kende sin træners angriberbehov.

Castillejo har været alt for dyr i forhold til, hvilken rolle han har spillet for os. Jeg ved han indgik som en del af Bacca-handel, men det ligner altså mest, at det var Leo, der blev taget ved næsen i den omgang.

Laxalt blev selvfølgelig panikslagent hentet ind efter Strinics hjertefejl. Ikke desto mindre har han godt nok skuffet fælt selv pengene taget i betragtning. Den handel får Leo altså ikke pluspoint for.

Caldara er stadig svær at vurdere. Skaderne kan man jo ikke bebrejde Leonardo for. Når han har været klar, har han dog fortsat virket til at stå efter både Roma, Mussachio og Zapata i køen til en plads i firemandskæden. Det virker lidt som om, at han kun har fungeret i en 3-back kæde, og det falder jo tilbage på Leonardo. Det er godt nok mange penge, der blev lagt for Caldara.

Samlet set synes jeg godt nok det er hurtigt at smide Leonardo på porten, hvis det er på baggrund af hans virke på transfermarkedet. Hvis man derimod ikke er på linje omkring indkøbsstrategien eller samarbejdet med Gazidis ikke fungerer, så er det måske fornuftigt nok at skifte ham ud. Kan se Ocampos er nævnt i dag, og han har en spændende profil.
    Spot on, hele vejen. Skulle vi gå glip af CL, så er der et par oplagte emner til salg. Rumma, Suso, Castillejo, Hakan og Kessie. Af dem, så håber jeg det er Suso, Hakan og Rumma der bliver solgt. Rumma, fordi det er ham vi kan få en del mønter for, og vi slipper for den monster hyre, plus forhåbentlig hans bror. Suso, fordi jeg har læst at han også vil have samme løn som Rumma. Jeg mener at man først fortjener sådan en hyre, når man er world beaters, og ikke Europa League contenders. Væk med dem.

Som du nævner med Leonardos indkøb, så er Caldara svær at bedømme. Det er jo Pato 2.0. Laxalt har jeg det egentlig okay med. Han er en fin backup. Castillejo er som dag og nat. Man ved aldrig hvad man får ud af ham, andet end at han er hurtig, og Higuain.... What to say. Jeg tænker ikke at Gattuso sagde "nej ham gider jeg ikke at have" og alligevel hentede de ham. Her tror jeg sgu at det er Higuain ham selv, der bare ikke gad. Så vil ikke mønte den på Leo. Eneste fail køb han har lavet i mine øjne, er Samu...

Bonaventura har oftest, altid leveret varen. Han har nok haft en kort off periode i en sæson, men overall har han leveret. Jeg håber han vender tilbage stærkere til næste sæson. Han er trods alt stadig i hans peak periode.

Hvis nogen er skøre nok til at byde på Borini, så er det bare om at sælge. Ikke fordi jeg har noget imod manden. Tvært imod. Han giver den altid 100% Men A. Han er på ingen måde teknisk, eller en der skaber kaos på den venstre kant og B. Han brænder alt for mange chancer, når han vel og mærke kommer til dem (frosinone som eksemplet)

Paquetta skal der satses på. Han har i alt fald imponeret mig, taget i betragtning af at han ikke kender ligaen, sproget så godt og måden vi spiller på. Han mangler som du skriver, at få det taktiske del af sit spil på plads, og jeg tror vi har os en meget farlig herre.

Anyways. I morgen er det knald eller fald. Let's do it!!!
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Vi tabte kampen om CL pladserne og nu går den store rygtemølle om hvad der nu skal ske rigtigt i gang!

Jeg håber vi ser en pæn udrensning i talentafdelingen (ny ungdomschef fremfor Beretta), ny træner (gerne Sarri), en skarp trimning af holdet og måske en ny SD (hvis ny, så gerne Luis Campos!)

I mine øjne fortjent at Atalanta går i CL, men nøj det havde givet en tro på bedre tider, hvis vi havde taget den! Men lad os håbe vi ser større ting og ændringer til det gode i klubben denne sommer, for det er der godt nok brug for!

Forza AC Milan

Standard

Medierne siger at Leonardo indleverer sin opsigelse imorgen, hvilket jeg synes er lidt en skam. Det er nok den jeg mindst vil af med af alle i staben,da han har gode kontakter og generelt har hentet nogle fine spillere i år. Det var svært at forudsige hvordan det ville gå med Higauin, og Caldara gik i stykker med skader. Så har han gjort det godt med Piatek og Paqueta. Den største fejl må vel være Gattuso på bænken.
    Der går ydermere rygter om at Leonardo og Milan ønsker et blandet Milan, med primært unge spillere, dog krydret med nogle erfarne navne, men Gazidis kun vil have unge spillere.
    Jeg ved ikke om der er nogen af os der har lyst til at blive den italienske Arsenal. Det er selvfølgelig fedt hvis man er Atalanta når det lykkes, da det er den eneste forretningsmodel man har, men Milanfans bør kunne håbe på mere.
    Zorro per sempre!

Standard

Syntes ikke vi mangler meget som hold, men især midtbane og angreb mangler vi nogle brikker der skal falde på plads så vi formår at blive andet end bare Suso. Jack og Suso har været eneste våben nu i utallige sæsoner og ingen af dem har så store kvaliteter de kan bære det her hold. Så få vi 3 profiler til start elleveren. Her tænker jeg centralt på midtbanen og et par kanter, så er CL en bestemt muligt.

Problemet er vi selvfølgelig ingen penge har til at købe for. Og næste step er så vi skal finde en træner vi vil satse på i fremtiden og hvilken taktik. Dertil ryger Leonardo nok også, så vi står nok desværre igen foran en sommer med mange ændringer og at vi hele tiden ændrer meget centrale personer i kernen i klubben gør det kun sværere at få os tilbage på sporet.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Tænker egentlig at truppen har potentiale til en del mere end hvad Gattuso har presset ud af den, så vi kan komme langt med en ny træner.

Jeg forestiller mig at vi, casher ud på Donnarumma. Blandingen af at han har en formodentlig høj markedsværdi og en kæmpe løn gør ham til et oplagt salgsemne i forhold til at balancere bøgerne. Vi har stadig Reina til 2021 og en af de største målmandstalenter i Plizzari, så vi behøver måske ikke engang at købe yderligere ind på den position.

Et stort spørgsmål bliver dog central-midt. Uden CL henter vi nok ikke Bakayoko. Biglia er jo meget skadespræget og har kun et år tilbage af kontrakten. Det kan være at der snakkes om Sensi, for at han skal dække pladsen sammen med Biglia i kommende sæson før han skal overtage den mere permanent.

Der går rygter om at Suso skulle have efterspurgt samme løn som Donnarumma. Imponerende hvis hans selvinsigt virkelig er så ringe efter en sæson, hvor han kun har været tilstede halvdelen af tiden. Er det tilfældet må han også være oplagt at sige farvel til.

80 mio euro kunne man godt forestille sig at få for Suso og Donnarumma tilsammen. Tilgengæld virkelig også 2 kernespillere, der kan notere sig for størstedelen af vores point i denne sæson på baggrund af enkeltpræstationer.

Et andet salgsemne kunne måske være Kessie. Tror godt man kunne få en Premier League-klub til at punge ud for ham, og han ville nok egentlig også passe bedre ind i den liga.

Regler for meddelelser