Side 52 af 57 FørsteFørste ... 2425051525354 ... SidsteSidste
Viser resultater 511 til 520 af 566

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Hvis vi virkelig ønsker at smide 45-50 mio euro for Correa, så håber jeg vi holder øje med situationen i Barca, for hvis de lander Neymar så er der en vis Dembele der ligepludselig kan blive i overskud.
    Knægten er skadet konstant, og faktisk lige blevet skadet igen. Muligt at han har et højt potentiale, men hans attitude og disciplin er ikke noget vi skal have i klubben. OGså vil han nok koste alt for meget transfer + løn
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

A. Silva må i hvert fald være helt håbløs, når man er klar til den pris for Correa. Jeg medgiver at han er en anden type, men er han så god? Stats er ikke alt, men de imponerer i hvert fald ikke.

Nogen der har set ham meget?

Standard

Ved ikke helt hvem der har fået den ide at satse så meget på Correa. Er der virkelig ikke bedre alternativer så jeg hellere vi ventede med at springe banken frem for endnu en lotto kupon.

Standard

Det ser ud til det lykkes at Laxalt skal til Atalanta, hvilket passer meget godt til hans spillestil at være wing back. Et lån med en option. Optionen kan så blive obligatorisk efter x antal kampe. Der rygtes om et gratis lån og en pris, der går lige fra 7-12 mio euro på optionen. Det er mange penge, så hvis ikke man er tilfreds i Bergamo kunne man godt frygte han bliver smidt på bænken inden han når sit antal kampe. Ligesom SES dengang i Monaco.

Men det tyder dog på, at Atalanta tager hele lønnen. Men vi taber stadig penge i dette regnskabsår på en spiller vi ikke har til rådighed. Så kan vi kun krydse fingre for, at han bliver solgt næste år og vi ikke taber i forhold til den bogførte værdi.

Så må Strinic være den næste, som dog nok også kunne endnu i et økonomisk tab igen. Og så naturligvis Andre Silva, som virker helt umulig at afsætte. Når man ser på en aftager og Silvas talent er det nu heller ikke mærkeligt klubberne ikke står i kø.

Standard

AS skrev tidligere idag, at Real Madrid har Reina sammen med Subasic, Mirante og Stekelenburg som kandidater til erstatning. Det kunne være fedt, at få skippet ham afsted. Men kræver Navas finder en ny klub i første omgang.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Milan[Nikolai] Se meddelelser
    AS skrev tidligere idag, at Real Madrid har Reina sammen med Subasic, Mirante og Stekelenburg som kandidater til erstatning. Det kunne være fedt, at få skippet ham afsted. Men kræver Navas finder en ny klub i første omgang.
    Ja det ville være en optimal udgang på det, nu vi heller ikke ser ud til at kunne afsætte Donna senior. Men det vil give Gigi Donna gode kort på hånden til at malke klubben igen i næste kontraktforhandling til september.

Laxalt skulle have ønsket mere i løn hos Atalanta, så den blev lige pauset lidt igår. Ellers går rygterne på vi vil afsætte Kessie til Monaco. Priser fra 20-35 er meldt men han vil gerne blive. Med den langsomme og statiske midtbane vi har, så synes jeg nærmest Kessie er den eneste på midtbanen der ikke skal sælges. Hellere Paqueta, Hakan eller Jack. Udsigten til Krunic/Borini på den plads er en farce.
    Sidst redigeret af Costacurta : 4 Uger siden kl. 09:44

Standard

Ivan Strinic har fået ophævet sin kontrakt. Ingen meldinger om hvad han har fået ud over håndtrykket endnu.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Ivan Strinic har fået ophævet sin kontrakt. Ingen meldinger om hvad han har fået ud over håndtrykket endnu.
    Den har sgu nok ikke været billig, da han aldrig får så stor en løn et andet sted. Så mon ikke han har fået 1 års løn ud af de 2 sidste. Og så kommer den bogførte værdi på 1,3 mio euro oveni.

Standard

Pludselig går der rygter på at vi vil hente endnu en midterforsvar. Det tror jeg ikke på.

Vi skulle også være interesseret i Serge Aurier. Det tror jeg heller ikke på.

I mine øjne ser det lidt underligt ud med Giampaolos udtalelser om 4-3-3, men det vil simpelthen være det største selvmål, hvis han går over til en 4-3-3 efter at have trænet 4-3-1-2 hele pre-season og salg og køb har været rettet mod den formation og lavet med den formation for øje. Jeg håber han holder fast i sin 4-3-1-2.

Kør de nye ind i denne uge. Så har vi en helt anden kamp næste weekend mod Brescia.

Rygterne om Correa tager også til. Der skulle ske noget i de kommende 48 timer. Lad os se om det rigtigt.

Et mindre rygte er James. Helt klart en dygtig spiller, men købes han, forstår jeg intet af at man ikke har solgt Suso. En af de to vil skulle på bænken og de vil begge være løntunge. Det har vi ikke råd til endnu, at have sådan en luksus! Men vil da klart være skønt at få en så dygtig spiller til holdet!

Håber stadig vi ser salg af Castillejo, Borini, Laxalt og Silva. Køber Correa eller en anden angriber af den type. Men nok mest ønsketænkning.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Det vil økonomisk ikke give mening, medmindre man sælger Mussachio. Men mon ikke det er en and. Omend jeg ville ønske vi havde en kompetent makker til Romagnoli. Det er simpelthen ikke godt nok med det vi har, og Roma får heller ikke taget det sidste skridt uden en at læne sig opad.

Alt er jo lige pludselig i spil, hvis vi skal skifte formation. Det virker desværre lidt som panik før lukketid i Milano. Pt. er truppen ikke billigere end den der sluttede. Med afskrivning og løn er vi pt. 12 mio euro under sidste sæson og ligger på ca. 200 mio euro. Det er det samme som Scaroni siger Milan omsætter for. Så bare med den nuværende trup spiser alle indtægter. Dertil kommer der så mindst 70 mio euro i andre udgifter klubben har, hvilket efterlader os med et forventet underskud på 70 mio euro.

Hvis ikke vi går benhårdt og er helt sikre på en 4. plads, så er det bare uforsvarligt af klubben pt. Og ingen kan vel kalde os favorit til 4. pladsen eller førsteudfordrer.

Nu er klubben allerede gået ned af den vej med at fyre en masse penge af i dette vindue, men vanvidsbeløb på Leao, Correa eller lignende kan kun forsvares med CL. Ellers er vi tilbage ved de sidste to sæsoners tossede transfervinduer, hvor vi købte os en FFP straf i stedet for at vise omhu.

Det virker for mig til at være alt for sent nu at begynde at gå efter større og dyrere navne når strategien har været at bruge masser af penge på spillere der forhåbentligt kan tage næste skridt i karrieren. Jeg kan dog godt forstå man ryster i bukserne hos Maldini og Boban da denne sommer har været lidt en farce.

Regler for meddelelser