Side 54 af 57 FørsteFørste ... 4445253545556 ... SidsteSidste
Viser resultater 531 til 540 af 566

Emner: Transfers 2019

Standard

Jovist, der er færre spillerene end sidste år, men de fortjener godt nok ikke ros for deres salg. At Laxalt er den bedste siger en del, da vi taber over 3 mio euro på at have ham udlejet. Gomez lavede de transferen om på således, at lånet blev fornyet og han ikke blev solgt. Simic, Strinic har vi også tabt penge på at frigive.

Udover Djalo som vist ikke var i overskud men et farvel tvunget af økonomi, så har vi tabt penge på det der ikke var fri transfer ovenstående. Økonomisk dårligt, men der er trods alt mindre dødvægt efter kontrakterne er udløbet, som de dog ikke kan tilskrives. Zapata/Abate/Monto er Gazidis værk. Til gengæld har vi hentet nyt dødvægt ind med Krunic og Duarte.

Nu mangler vi lige lidt over 24 timer og det siger selv, at vi nok ikke laver de store ting der. Vinduet står for mig tilbage som helt forvirret og uden strategi. Hernandez og Bennacer giver mening. Resten gør ikke. Og så har vi igen formået at bruge en kæmpe formue uden man står med en fornemmelse at holdet er stærkere end det der sluttede sidste sæson. Det er helt vildt hvad vi smider ud af penge og hvor dyr en trup vi har. Igen den 2. dyreste trup i Italien ser det ud til. Og vores materiale er bestemt ikke til top 4.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Jovist, der er færre spillerene end sidste år, men de fortjener godt nok ikke ros for deres salg. At Laxalt er den bedste siger en del, da vi taber over 3 mio euro på at have ham udlejet. Gomez lavede de transferen om på således, at lånet blev fornyet og han ikke blev solgt. Simic, Strinic har vi også tabt penge på at frigive.

Udover Djalo som vist ikke var i overskud men et farvel tvunget af økonomi, så har vi tabt penge på det der ikke var fri transfer ovenstående. Økonomisk dårligt, men der er trods alt mindre dødvægt efter kontrakterne er udløbet, som de dog ikke kan tilskrives. Zapata/Abate/Monto er Gazidis værk. Til gengæld har vi hentet nyt dødvægt ind med Krunic og Duarte.

Nu mangler vi lige lidt over 24 timer og det siger selv, at vi nok ikke laver de store ting der. Vinduet står for mig tilbage som helt forvirret og uden strategi. Hernandez og Bennacer giver mening. Resten gør ikke. Og så har vi igen formået at bruge en kæmpe formue uden man står med en fornemmelse at holdet er stærkere end det der sluttede sidste sæson. Det er helt vildt hvad vi smider ud af penge og hvor dyr en trup vi har. Igen den 2. dyreste trup i Italien ser det ud til. Og vores materiale er bestemt ikke til top 4.
    Meget enig i det her. Det er virkelig svært at se den klare strategi. Og Giampaolos formationsforvirring gør heller ikke noget godt for os.

Der er alt for længe blevet købt ind til forskellige typer fodbold og formationer. Kessie gør sig ikke til possesionfodbold. Castillejo og Suso er kantspillere. Hakan og borini ved ingen inkl dem selv hvad er længere. Paqueta blev hentet for mange penge, men til en position vi ikke har på holdet. Bonaventura falder lidt i samme kategori.

Det er på tide at vi for alvor finder ud af hvad vi vil og så må vi sælge de spillere, der ikke passer ind i filosofien. Og så skal vi hente trænere efter deres filosofi. Med Giampaolo havde det krævet et salg af Suso og Kessie. Dem burde man kunne have fået nogle penge for.

Leao er er stort spørgsmålstegn for mig. Det virker som en ny Silva-handel vi hænger på de næste mange år. Jeg håber, jeg ikke har ret.

Standard

Nu skulle Ante Rebic være på vej. Jamen fantastisk med endnu mere bras og sikkert til mange penge. Nok Boban der har fået fat i ham her, men så kunne vi da lige så godt have hentet Lapadula igen eller hvem ved jeg. Vi smider med penge for middelmådige spillere, hvis Rebic handlen virkelig går hen og bliver noget hvilket meget tyder på
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Nu skulle Ante Rebic være på vej. Jamen fantastisk med endnu mere bras og sikkert til mange penge. Nok Boban der har fået fat i ham her, men så kunne vi da lige så godt have hentet Lapadula igen eller hvem ved jeg. Vi smider med penge for middelmådige spillere, hvis Rebic handlen virkelig går hen og bliver noget hvilket meget tyder på
    Rebic er bedre end Silva og klart en forstærkning. Hellere ham end at smide 45 mil for correa . Han er god til at skabe sig fri på sin position og yderst stærk og fysik

Standard

Synes nu at Ante Rebic minder meget om Silva. Fysisk stærkt, arbejdsom, lidt ringe teknik og scorer ikke over 10 mål på en sæson.. Virker som en panik transfer inden lukketid, for han er i hvert fald ikke en Correa type. Tror vi officielt har droppet trequartista rollen og er på vej over i en 4-2-3-1 eller 4-3-3. Hvor Leao så passer ind der, aner jeg ikke..

Men endnu et vindue uden hurtige og tekniske spillere som kan kombinere i de små rum. Skuffende. Hvis Piatek fortsætter sin elendige opstart så er vi i den grad på den.

Standard

Silva bliver tilsyneladende en del af aftalen ifm. Rebic-køb

Standard

Rebic som en Silva type? Da ikke på alle parametre. Han bringer altså væsentligt mere fart og fysisk styrke/balance. Er desuden langt mere arbejdsom.

Synes da hvis man skal være positiv, at det er godt at se man kaster 20-30 mio euro efter ham, frem for 40-50 for Correa. Jeg tror på man får lidt af det samme.

Så kunne man håbe, at spillere som Samu mv ryger ud. Få nu tyndet lidt ud.

Men det er klart.. Man er lidt tilbage til om man virkelig skal lave disse handler? Stor trup. Mange spillere der ikke ved om de er købt eller solgt - I hvert fald som ikke på den lange bane har en stor fremtid i klubben.

At the end of the day, så er der jo igen igen igen brugt voldsomt mange mio euro. Vi er over 100! Normalt ville man argumentere for at vi så skal være tættere på CL end konkurrenterne, men det kan jeg bare ikke se at vi er. Det eneste vi kan håbe lidt på, er om den manglende europæiske deltagelse kan gøre noget.

Men ellers må jeg sige, at jeg har svært ved at se os komme til hvor det bliver helt sjovt. Vi har et trænerskifte og det er tydeligt, at vi er meget langt fra hvor vi skal være. Det næste er, at vi slet ikke har den samme gennembrudsfart og dynamik som vores konkurrenter har. Det kommer altså ikke over natten og det er meget begrænset med typer der kan spille den form for fodbold.

Det har jo været voldsomt tydeligt, at Lazio, Inter, Napoli og Juventus er på et helt andet niveau end os. Atalanta ser også ud til at have et større fundament at bygge på. Roma er lidt usikkert, men offensivt har de et klart bedre grundlag, dog samtidig med at defensiven er sløj.

Standard

Som mere eller mindre alt vidende hvad kroatisk fodbold angår så kan jeg fortælle at Ante Rebic overhovedet ikke minder om hverken Silva eller Correa.
    Ante Rebic er en alsidig kantspiller. Teknisk passer han med sin hurtighed på kanten, men grundet at han er et monster rent fysisk så kan han dække alle angrebsroller. Han er ikke nogen 9'er som Silva, og heller ikke nogen dribler som Correa. Han har et fint skud og sans for mål, og har da også nogle driblinger i arsenalet. Det er ikke en spiller der er god i små rum, men mere typen der har et par mere simple driblinger og muskler sig igennem spilleren med sin speed og fysik. Hans største styrke må være det konstante pres han lægger på modstanderen både offensivt, men også i den defensive fase med hans enorme aggressivitet, og løbepensum. Hans største minus er klart hans spiller IQ, som er ret så begrænset, hvor han spiller meget på fysik og instinkt. Han minder mig egentlig meget om en Olic, blot på kanten.
    Det er en fin counterbalance for Suso på højre side der som spiller vel er hans modsætning (hvis vi går tilbage til 4-3-3).
    Hvis vi nu er ved kroatere, så ville jeg da hellere have haft Perisic, men Rebic er en ubehagelig spiller for alle forsvar, og bibringer i begge faser af spillet og tager meget opmærksomhed fra modstanderens forsvar med sin agressivitet, hvilket Piatek og især vores kvalte Suso ville kunne drage nytte af. Til de rygtede penge eller i en direkte swap med Silva er det ikke en dum transfer.

Jeg undrer mig dog over at vi ikke forsøger på en Depay eller lignende.

Rebic/Jack/Borini-----Piatek/Leao-----Suso/Castillejo

De fleste kan endda dække de fleste pladser, det giver i hvert fald Giampaolo noget alsidighed.
    Zorro per sempre!

Standard

Ante Rebit lige over for André Silva er fint. Som type er Rebic jo spot on ift. den måde som Giampaolo vil spille, da han både kan dække en kant og support striker rollen. Som flere nævner, så er han et fysisk monster (var den hurtigste spiller registreret til VM 18), har en god fod og massiv arbejdsradius. Han skal bruge noget plads jf. de små rum.

Samtidig, så kan man jo kigge lidt på hans markedsværdi på Transfermarkt $40 euro, altså $18 mio euro mere end Andre Silva, og med potentiel mulighed for videresalg i fremtiden qua hans alder. Og han kender Italien efter sine år i Fiorentina, hvilket forhåbentlig også gør indkøringsfasen hurtigere.

Standard

Hvis Rebic er bedre og hentet ind som fast starter i forhold til Silva er det da ok. Umiddelbart spændende at se detaljerne. Der bliver talt om 2årigt lån med option på 25 mio euro. Som jeg læser det er Rebic' løn større end Silva, så Rebic bliver en dyr spiller at have i truppen. Den årlige afskrivning på Silva er knap 7 og hvis de havde fået samme løn ville det være samlet 11 mio euro Rebic koster os årligt. Det gør ham til den 5. dyreste spiller i truppen, hvilket forhåbentligt gør ham til starter. På den anden side virker det ikke rigtig til at ledelsen og træneren er på samme linje, så mon ikke Samu/Borini starter før ham.

Ellers ser det ud til at markedet er lukket udover nogle ungdomsspillere der bliver hentet ind. Selve dommen over markedet må vente til det er helt lukket.

Regler for meddelelser