Side 104 af 106 FørsteFørste ... 45494102103104105106 SidsteSidste
Viser resultater 1,031 til 1,040 af 1060

Emner: Transfers 2019

Standard

Rangnick rygtes til klubben og rygtes samtidig uinteresseret i jobbet her.
    Spændende hvad der sker.

Hvis han skulle komme, og vi holder fast i en 4-4-2, hvordan kunne folk se hvilke spillere der ville ryge/solgt og købt?

Zlatan?
    Kjær?
    Rebic?
    Paqueta?
    Etc...

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Rangnick rygtes til klubben og rygtes samtidig uinteresseret i jobbet her.
    Spændende hvad der sker.

Hvis han skulle komme, og vi holder fast i en 4-4-2, hvordan kunne folk se hvilke spillere der ville ryge/solgt og købt?

Zlatan?
    Kjær?
    Rebic?
    Paqueta?
    Etc...

Det kommer helt an på den finansielle situatio. Af dem du nævner kan Zlatan og Rebic jo selv bestemme om de vil blive jf. deres kontrakter, men jeg tror helt sikkert Kjær er fortid grundet alder og strategi, og kan vi få 25 mio euro for Paqueta (hans bogførte værdi til sommer) er han helt sikkert også væk. Og så er der jo en joker i Suso. Hvis ikke sæsonen bliver spillet færdig og Sevilla dermed kommer i CL vil han ikke blive solgt denne sommer. Så skal vi hente penge andre steder.

Når det er sagt er der både oplagte emner at sælge som:
    Laxalt (Værdi 7,45)
    Rodrigues (3,55)
    Reina (Værdi 1 mio euro men så længe vi kan slippe for lønnen slipper vi ham gratis)
    Halilovic ( 7.000 euro, men samme sag som med Reina i forhold til lønnen)

Alle de spillere tror jeg kluben gerne ser væk, da de økonomisk bare er enbyrde.

Dertil er der så en store bunke der kan blive ofret af økonomiske eller sportslige grunde. Af spillere der ligger den til dyre side er:
    Mussachio
    Hakan
    Conti
    Paqueta
    Kessie

Udover Paqueta skal man også tage stilling til om skal forlænge med især Hakan og Mussachio da de kun har 1 år tilbage. Men også Kessie og Conti kan overvejes.

Sidst men ikke mindst så er der spillere som nok er trætte af den manglende sportslige fremgang i Donna og Romagnoli. Jeg har en ide om, at hele vores transfermarked starter ved om de to spillere vil væk til sommer. Det er jo dem der i givet fald skal dække vores underskud og finansiere vores transfermarked. Problemet er dog at Donna nok ikke er over 30 mio euro værd grundet kontrakten, mens Romagnolis værdi er faldet en del grundet sportslig indsats, samt at Roma skal have 50% af alt over 25 mio euro i en transfersum. Så kan vi få 60 mio euro samlet for de to er det nok det mest realistiske.

Så det kommer an på hvor meget is i maven vi har finansielt, om Roma/Donna vil væk og hvilket formation. Så alt er jo oppe i luften. Det eneste vi ved er jo at vi stadig skal skære i udgifterne som Scaroni sagde sidste uge.

Standard

https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-03...BeL5QUrSR2Wohk

Suso: - Milan er en stor rodebutik. (...) Jeg håber ikke, at jeg vender tilbage.

Svært at klandre ham for den...

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Capocannonieri Se meddelelser
    https://sport.tv2.dk/fodbold/2020-03...BeL5QUrSR2Wohk

Suso: - Milan er en stor rodebutik. (...) Jeg håber ikke, at jeg vender tilbage.

Svært at klandre ham for den...
    Meget usympatisk af Suso at gå til medierne. Vi er et cirkus pt. Men det hjælper ikke på det at han går ud og smider salt i såret. Han kunne have taget noget ansvar, i stedet for at pive til journalisterne. Chancer fik han masser af.
    Forza Milan!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af ACM-1899 Se meddelelser
    Meget usympatisk af Suso at gå til medierne. Vi er et cirkus pt. Men det hjælper ikke på det at han går ud og smider salt i såret. Han kunne have taget noget ansvar, i stedet for at pive til journalisterne. Chancer fik han masser af.
    Jeg tror ikke helt, jeg forstår, hvad du mener med, at han kunne have taget noget ansvar?

Vi er et cirkus. Det er vel ikke Susos skyld? Han blev i øvrigt buhet ud af Milan, selvom han i flere år var den eneste Milan spiller, som vi nogenlunde konsekvent kunne forvente os noget af.

Og at han piver til journalisterne handler vel nok mest om, at han for alt i verden vil undgå, at hans låneaftale ender med en retur til os. Hvilket jeg er fuldstændigt forstående over for. Det er et PR-move og ikke det samme som at 'pive til journalisterne'.

Standard

Kan nu ikke se den helt store kritik som sådan fra ham, men det er vel nærmere fakta at vi har haft et utal af trænere og spillere og det er svært at få noget stablet på benene når alt konstant ændrer sig.
    Næste sæson bliver så endnu en "år 0" og så må vi se om den rute så holder ved længere end Giampaolo.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Vi skal bare alle håbe på, at Sevilla når CL og dermed skal indløse klausulen på Suso. 1) fordi han skal skydes af fordi vi skal en anden sportslig retning end hans profil og han selv nok også har brug for nye omgivelser 2) fordi transfermarkedet er skudt 15-20 år tilbage hvad angår priser på spillere, hvilket nok betyder, at de 23 mio euro klausulen lyder på lige pludseligt er en fremragende pris. På den måde virker det som en rigtig god handel i det nuværende lys, da vi også samtidig kommer af med en alt for høj løn. Så lad os bare håbe på det alle sammen. Sevilla kan naturligvis også bare bænke Suso inden han når 15 kampe og så er vi ligevidt.

Den med priserne går dog begge veje og det bliver ekstremt vanskeligt at få gode summer på Donnarumma og Romagnoli (hvis begge vel at mærke ikke vil forlænge deres aftaler). Romagnoli kan vi beholde 1 år mere da han har to år tilbage mens vi ville være nødt til at sælge Donna til spotpris denne sommer hvis ikke han vil forlænge. I forvejen skulle markedsprisen være omkring de 30 mio euro grundet hans snarlige kontraktudløb og nu meldes der om en pris på 15-20 mio euro. Det vil gøre ondt på os, da det jo skal være en del af vores strategi at sælge spillere med fortjeneste og når markedet er som det er, vil vi ikke kunne det. En plan c kunne være en klausul hos begge spillere, at hvis ikke vi spiller CL efter næste sæson så kan de sælges for 25-30 mio euro.

Dertil kommer der så den vanskelige manøvre i overskudslageret med spillere som Laxalt, Reina, Halilovic og Donna Sr. De bliver noget nær umulige at afsætte, da deres løn alene gør ingen kan betale dem.

Vi er egentlig heldige så langt, at vi jo allerede i sommer og senere i vinter allerede har taget et opgør med mange lønninger, så til sommer er det reelt kun Donna, Roma, Reina, Rebic, Kessie og Hakan der er for dyre for os. Hakan kan man jo forlænge med og her må markedet jo så også arbejde med os, da de fleste spillere jo nok skal ned i løn også.

Det er dog spændende og der sker hele tiden udviklinger. Mandag skulle FIGC præsentere en plan for hvordan alle spillere skal gå ned i løn, hvilket især må komme os til gode, da vi er blandt dem der betaler mest i forhold omsætningen. Så selvom vi desperat mangler nogle indtægter, så er vores største problem stadig lønomkostninger.

Standard

Tror sku der venter en meget underlig verden når det her er overstået og der vil vente mange særregler etc i det første år ihvertfald. Juve spillerne er gået ned i løn og det virker jo lidt underligt der ikke bliver truffet en overordnet beslutning af spillerne omkring det i Serie A. Kan da godt se spillerne misser en masse penge som de ikke selv kan gøre for, men det kan klubberne selvfølgelig heller ikke.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det bliver virkelig en anderledes sommer for os uagtet hvem der sidder på hvilke poster.

Hvis det hele er status quo (Maldini + Pioli) til næste sæson vil sommeren stadig være turbulent med de udsatte kampe mm. Trupsammensætningen står også for fortsat at blive korrigeret, så vi vil nok stadig se salg/køb mm. Donna, Zlatan, Kjær, Romagnoli, Rebic, Saelemakers, RR, Suso, Laxalt, Reina, Paqueta, Begovic er alle situationer vi skal have afklaring på.
    Oveni kommer de kontraktudløb hvor vi skal finde en erstatning i Biglia, Bonaventura oa.

Hvis vi skifter på direktørposten og/eller trænerposten vil der kun ske endnu mere, hvis en Rangnick eller anden profil kommer til.

Det i hvert fald sikker at det bliver en hektisk sommer.

Forza AC Milan

Standard

Har ikke selv set helt vildt meget med ham, men hvor varme er folk herinde på Sandro Tonali?

Har set ham nævnt virkelig meget som en bejler til vores midtbane inde på Reddit-siden. Han bliver virkelig hypet. Sammenlignes med Pirlo alle vegne. Jeg er dog ikke vildt imponeret. Han virker dygtig af så ung en midtbanespiller at være, men heller ikke mere end det. Arbejdsom, robust, får sendt et par gode lange bolde afsted her og der, giver sig i taklingerne... Men ikke meget mere. Har jeg set helt forkert eller hvad?

Som sagt, så har jeg set meget lidt, men han imponerede mig ikke rigtigt. Udover håret og forkærligheden for lange høje bolde, så ser jeg slet ikke sammeligningen med Pirlo. Han virker til at være godt robust, men ikke særligt hurtig. Smider ofte bolden væk, og selvom hans lange afleveringer og dødbolde ser fine ud, så er han bestemt ikke nogen Pirlo, når det kommer til at lægge en præcis aflevering eller skabe noget ud af ingenting. Ikke noget specielt teknisk heller. Defensivt er han aggressiv, men heller ikke fordi, at han besidder særlige færdigheder i den ende af banen, som jeg lige ser det.

Dygtig ung spiller, men jeg kan slet ikke se, at han skulle være Italiens eller Milans nye midtbanehåb...

Regler for meddelelser