Side 66 af 68 FørsteFørste ... 16566465666768 SidsteSidste
Viser resultater 651 til 660 af 675

Emner: Transfers 2019

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af ViktorA Se meddelelser
    Ikke fordi jeg tvivler på det er sandt, men hvor har Pioli udtalt han savner Bakayoko? Synes det virker som en mærkelig udtalelse.
    https://www.milannews.it/news/pioli-...diverso-350897

Sendt fra min G8341 med Tapatalk

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Xainz Se meddelelser
    Tak!

Synes stadig den er lidt søgt - men uden tvivl han ville have pyntet.
    Man skulle have brugt pengene på ham fremfor alt det andet skrammel vi har fået.

Standard

Når man ser en spiller i dag som Upamecano, vil jeg ønske vi signede ham, hvis ikke Caldara klare den.

Stærk, hurtig, aggresiv i nærkampene, fysisk stærk og skiller sig let af med bolden. Virkelig en fin forsvarsspiller!

Det dog vigtigere at få ledere ind lige, Upamecano ville dog give os et midterforsvar der har hele pakken i mine øjne.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Når man ser en spiller i dag som Upamecano, vil jeg ønske vi signede ham, hvis ikke Caldara klare den.

Stærk, hurtig, aggresiv i nærkampene, fysisk stærk og skiller sig let af med bolden. Virkelig en fin forsvarsspiller!

Det dog vigtigere at få ledere ind lige, Upamecano ville dog give os et midterforsvar der har hele pakken i mine øjne.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Kan vi lande ham, så skal vi selvfølgelig gøre det. Umiddelbart blandt de absolut største talenter på hans position. Virkelig en komplet midterforsvarer. Tvivler dog virkelig på, at vi kan lande talenter i hans kaliber.

Hvorfor skulle de dog ville til Milan, når de i stedet kan tage til subtop klubber som Atletico, Tottenham og Dortmund, hvis ikke deciderede topklubber. Steder hvor der er lagt en klar linje, og hvor de vil få en fornemmelse af, at kunne opnå noget og udvikle sig med klubben. Vi har efterhånden været drevet så ringe i så mange år, at jeg næppe tror, unge talenter med store ambitioner kunne finde på at slutte sig til os. Mest sandsynligt er det vel, at de falder i værdi hos os, når fejl og mangler oftere vil komme til udtryk på grund af manglende kvalitet hos medspillere - som vi pt. ser det hos Romagnoli ved siden af Musacchio og Duarte.

Vi skal nok et par niveauer ned i talentpuljen for at finde noget realistisk, hvis ikke det skal være spillere i karrierens efterår. Deprimerende, men nok desværre realiteten.

Hvis man går et nyk ned i forhold til omdømme osv., så ville jeg bestemt ikke være ked af det, hvis man gik efter en spiller som Sarr i Nice. Han har længe set rigtig lovende ud. Også både fysisk stærk i nærkampene og taklingerne, hurtig og ikke ueffen med bolden overhovedet. Han bliver ikke nævnt helt så ofte som Upamecano ift. store transfers, og nok derfor en smule mere realistisk for os.
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 5 Dage siden kl. 22:54

Standard

Det er altså en ret vild passage fra Bedtners nye bog det her! Han siger det selvfølgelig ikke direkte, men lyder alligevel ret meget som om, at Bendtner tror Juventus i hemmelighed fodrer deres spillere steroider. Jeg er ikke blind for, at PEDs nok er stor del af fodbold, ligesom alle andre sportsgrener, men at man ligefrem fodrer atleterne med det, uden at de ved det, den er sgu ny.

EIo861TW4AM9020.jpg
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 5 Dage siden kl. 00:00

Standard

Unge talenter tror jeg egentlig vi efterhånden har fået nok af. Skal vi løfte os, så kræver det nok mere nogle spillere med hår på brystet og kan gå forrest i de her svære tider og hjælpe de unge spillere.
    Men der er en svær balance gang. Køber ældre spillere der ikke har niveauet giver heller ikke mening og de ældre spillere der har opnået meget koster jo stadig kassen
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Unge talenter tror jeg egentlig vi efterhånden har fået nok af. Skal vi løfte os, så kræver det nok mere nogle spillere med hår på brystet og kan gå forrest i de her svære tider og hjælpe de unge spillere.
    Men der er en svær balance gang. Køber ældre spillere der ikke har niveauet giver heller ikke mening og de ældre spillere der har opnået meget koster jo stadig kassen
    Merda Inter er desværre et godt eksempel på en klub, der har handlet utrolig klogt på transfermarkedet. De har en god balance af unge samt “erfarne ældre spillere”. Det er let at være bagklog - ja, men den konklusion kan man i hvert fald drage indtil videre. Hvis de knækker helt sammen efter jul, er diskussionen en anden, men hvis man skulle vurdere dem efter de første 10-11 kampe, ville de “bestå”. I Milan har man valgt at satse på unge spillere, hvilket i min optik er en fuldstændig forkert måde at gøre det på. Milan er ikke Ajax. Vi bliver aldrig Ajax. De er på et helt andet niveau hvad angår unge spillere og talentudvikling. De er endda i stand til at spille med om mesterskabet efter en midtuges CL kamp. Milan spillerne bliver trætte efter 1. halvleg, og det er uden en midtuges CL/EL/Coppa kamp. Alt er galt i Milan. Transferpolitikken, økonomien især heraf lønningerne, og jeg kunne blive ved.

Standard

Der er ingen tvivl om Inters strategi med et miks er markant bedre end vores. Men udover erfaring kan de jo også hente spillere der er bedre da de er markant mere attraktive. Der er ingen tvivl om, at deres keeper og forsvarer er et niveau højere end det vi har, og den stabile base kan man komme langt med, selvom backs og midtbane ikke ligefrem skriger af klasse omend Brozovic ser ud til at passe perfekt i den måde de vil spille på. Men selv de talenter de henter er bare 1-2 niveauer det vi henter. Barella og Sensi som begge er inde over landsholdet, hvor den ene er fast mand, mod Bennacer og Krunic, som jo bare ikke er på samme niveau. Så selv, hvis vi forfulgte talentstrategien, så vil vi stadig ikke kunne få gode nok talenter i forhold til Inter og Juve.

Så vi har en udfordring, da vi ikke kan få gode erfarne spillere før de vores konkurrenter, og det samme med talenterne. Derfor er det også for mig uforståeligt, at man ikke har råd til at lave så mange fejl, men alligevel har så grønne sportsdirektører til at tage beslutningerne. For det er ikke nemt, og det bliver ikke nemmere af det setup vi har.

Jeg er dog enig i, at man ikke skal sammenligne med Ajax, for den hollandske liga er så ringe det halve kunne være nok. Jeg et par kampe live dernede sidste år og det var 1. divisionsniveau fra DK de spillede imod.

Vi er dog selv lidt i en kattepine, da vi jo satser på top 4, hvilket vil give 50 mio euro og EL vil give 15-20 mio euro. Hvis ikke vi kommer i Europa til sommer vil det tilsvarende også tage budget fra transfers over til at dække det hul andre steder. Så indtil vi får styr på udgifterne og hævet indtægterne, så er vi ekstremt sårbare i forhold til Napoli, Roma og Inter, der har bedre styr på deres del. Så næste transfervinduer bliver ikke ligefrem nemmere uden CL eller sågar EL som stadig ville være vigtig for klubben.

Det er dog opløftende, at man fra ledelsens side har fundet ud af, at der mangler to gode forsvarer og kigger den vej ifølge rygterne.
    Sidst redigeret af Costacurta : 4 Dage siden kl. 10:23

Standard

Inter er sikkert startet godt, men ser dem stadig på ingen måder holde det tempo de har lagt ud med. Vil sige Milan har resultater der er dårligere end holdet burde præsterer og Inter syntes jeg omvendt leverer bedre end hvad der hold der på papiret har af kvalitet. Dertil er de åbenbart allerede i knæ nu ifølge Conte og vi er knapt nået November endnu. Havde vi været i April kunne jeg forstå et hold er slidt, men så tidlig på sæsonen så tyder det da på helt forkerte trænings metoder. Men det jo også det Conte er kendt for at brænde hold sammen pga intensiteten han ønsker holdet spille med.

Husker tydelig Jens Bangsbo interview omkring trætte spillere etc. Det at spille kampe et par gange i ugen er intet problem, hvis man tilpasser træningsmængden og kan ofte faktisk give mindre slid, da mange træningspas er hårdere.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg kan se, at en eller anden form for MLS-chef påstår, at Zlatan skal til Milan. Han taler muligvis om noget, han ikke ved, men altså - det kan da umuligt blive værre, end det er nu, og det ville ikke undre mig, hvis han lavede 10+ mål.

Regler for meddelelser