Side 9 af 9 FørsteFørste ... 789
Viser resultater 81 til 84 af 84

Emner: Milan - Napoli

Standard

Piatek (Pjontek som det udtales) foretrækker naturligvis dybdeløb ligesom enhver anden spiller, men manden er altså også stærk og ekstrem direkte i sit spil. Der er aldrig et træk for meget, han går efter the kill med det samme. Han minder mig om Ronaldo på den måde. Nogle gange kan han endda afslutte for overilet. Jeg er ikke bange for at en sådan hyperagressiv, hurtig spiller der er så konkret i sit spil vil falde igennem mod de små hold. Han er stadig ung og kan løbe ind i kriser, men med de kvaliteter han viser, så kan jeg ikke se hvordan han skulle falde helt igennem.

Da han blev kædet sammen med os sad jeg med et skjult håb indeni. Han havde stadig ikke bevist sig på den store scene, og på den måde var han et sats. Omvendt havde jeg både set nogle kampe med ham og hans highlights der afslørede en komplet angriber med hvad der lignede en killermentalitet. Jeg turde stadigvæk ikke at hoppe på vognen, men nu .... Og jeg ved godt det stadigvæk er meget præmaturt efter en kamp .... er jeg fuldstændig solgt og ligger på jorden med spredte ben. Det kan godt være at jeg ender med at blive skuffet, men jeg må indrømme at jeg ikke har mærket den eufori som Milan fan siden vi hentede Ibrahimovic.

BTW Fiorentina flænsede lige Roma i Coppaen 7-1! Dzeko fik direkte rødt for at spytte, eller i hvert fald lave spyttegestikulation mod dommeren. Er der nogen der ved om det røde kort også gælder serie A? Og hvis ikke, ville så en evt karantæne som han helt sikkert for også tælle i serie A?
    Sidst redigeret af acm_per_sempre : 30-01-2019 kl. 19:43
    Zorro per sempre!

Standard

Tror desværre Roma træneren ryger nu inden vores møde i weekenden. Havde været bedst hvis de beholdt ham, da en ny træner jo ofte gør spillerne lige giver 10% mere for at vise deres værd
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Så var det vi gik videre i Coppa Italia, alligevel rigtig godt nu Juve er røget ud af pokal turneringen med et brag. Så nu er chancerne for en pokal her i sæsonen ihvertfald steget rigtig meget. De resterende hold tilbage er alle vel næsten 50/50 chance.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af acm_per_sempre Se meddelelser
    Omvendt kan man sige, at hvis Bakayoko fortsætter sådan sæsonen ud, så er han i markedsværdi langt over de 35 mio. euro med sine 24 år. Hvis han kunne spille to sæsoner i træk på det her niveau for en klub som Milan kunne man uden problemer sælge ham for 60 mio. euro.
    Kessie er faldet lidt af den, og ville være svært at få en imponerende sum for, hvorfor jeg ikke har lyst til at sælge ham, da jeg tror vi kun ville få halvdelen af hvad vi burde. Det er en spiller jeg stadig tror på.

Suso kan helt sikkert godt sælges for en fin sum, problemet er dog at vi allerede mangler en god kant. Sælger vi ham og skal hente noget nyt uden at gå et gevaldigt dyk ned i kvalitet så bliver det også dyrt.

Salgsobjekterne bør være primært disse: Calhanoglu, Castillejo, Abate, Borini, Mauri og Donnarumma, hvis sidstnævnte fortsætter sit nuværende niveau der retfærdiggører en pris på i hvert fald 70 mio. euro.

Mht. Laxalt så håber jeg han får mere spilletid. Han er klart mere alsidig end RR, og offensivt 2 klasser over. Defensivt har RR stadigvæk en lille fordel med sin fysik og kendskab til Romagnoli, men især mod de små hold hvor det gælder om at skabe overtal i angrebet eller finde en innovativ løsning er Laxalt bare noget helt andet.
    Hvis ikke vi får held med vores appel, kan vi desværre ikke helt selv sætte priserne på vores spillere. Af dem du nævner er der intet at hente på Abate, Mauri og Samu. Og meget lidt at hente på Borini og Hakan, da begges priser skal holdes op mod deres bogførte værdi. Donnarumma vil der måske være 40-50 mio euro at hente på sammen med en stor lønbesparelse. Men igen, her kan vi ikke selv bestemme prisen og det er heller ikke fordi de store klubber mangler keepere pt. De fleste interessante klubber for Donna har garderet sig langt ud i fremtiden. Især dem der har penge til at betale dyrt for en keeper. Der kan være lidt med United og De Gea.

Derfor tror jeg Kessie og Suso er mere oplagte salg. Jack kunne have været en mulighed også men skaden satte nok en stopper for det og så har han kun 1 år tilbage af sin kontrakt oveni.

Men det afhænger naturligvis af appellen ved CAS.

Regler for meddelelser