Viser resultater 1 til 6 af 6

Emner: Nyt tilhørsted for Milan Fans I københavn

Exclamation Nyt tilhørsted for Milan Fans I københavn

KÆMPE NYHED TIL ALLE MILANISTAS I STOR KØBENHAVN

Denne kamp og alle kommende Milan kampe vil fremadrettet blive vist på sportsbaren The Dubliner, belligende centralt i Købehavn ved storkespringvandet. Dette er en fantastisk aftale, der er kommet i hus i samarbejde med etablissements ejer. Derfor håber vi også på, at så mange fans som muligt vil dukke op til kampene fremadrettet, for at bakke dette initiativ op, så det forhåbentlig kan holde på den lange bane og udvikle sig, ligesom det har gjort sig gældende for mange af fanbaserne for PL, som hører til på forskellige sportsbarer i københavn. Skulle I have nogen spørgsmål, er i velkommen til at skrive til mig eller i denne tråd, så vil jeg prøve at svare så hurtigt som muligt.

Adressen på The Dubliner er Amagertorv 5, 1160 København

Standard

Fedt initiativ!

Min bror og jeg vil helt sikkert støtte op om det. Jeg er pt. ude at rejse, men er hjemme i uge 7. Så tror vi tager til København.
    Vi ses Dan a.k.a. Maldini fra fyn

Standard

Der var en fantastisk stemning på pubben under kampen i går, med omtrent 15 milanistas som mødte op for at bakke holdet op. Kampen blev vist på storskærm, og sørme om ikke der dukkede et par vaskeægte italienske Napoli tilhænger op til kampen også. Herfra skal lyde en kraftig opfordring til alle der kan og vil kommer forbi til de næste kampe, bl.a. Coppa Italia kampen på tirsdag.

Standard

Som tilflytter fra Aarhus er det helt kanon det initiativ. Ville ønske jeg havde set det inden kampen igår.
    Jeg vil prøve, at støtte om det!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    Som tilflytter fra Aarhus er det helt kanon det initiativ. Ville ønske jeg havde set det inden kampen igår.
    Jeg vil prøve, at støtte om det!
    Stort tak! Foretagendet afhænger helt og aldeles netop om at folk møder op og støtter op om det, så håber da på at se dig til en af de næste kampe. Som sagt bliver Coppa kampen på tirsdag naturligvis også vist der, og jeg møder selv op igen.

Standard

Vi er rykkede over på Pub og Sport, som ligger lige ved rådhuspladsen. Det skyldes at forholdene er endnu bedre der. Håber på I vil komme forbi og bakke holdet op i aften.

Regler for meddelelser