Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 18

Emner: Serie A: Milan-Cagliari

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste enme Næste enme

Standard Serie A: Milan-Cagliari

I aften venter Cagliari i en kamp som vi som sådan ikke kan hente det store rent tabel mæssigt, da vores konkurrenter alle har vundet. Så derfor endnu mere vigtig med en sejr imod et "lille" hold Som Cagliari
    Det her Milan hold skal dog fortsat spænde ballerne for at vinde over de her hold type hold. Der venter nogle svære kamp i den nærmeste periode, så vi kunne virkelig godt bruge en 3-0 sejr og få et boost.
    Piatek er jo på alles læber og han skal virkelig også fortsætte med at score skal vi tro på Top 4 og selvfølgelig kombineret med Donnarumma også skal fortsætte
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

En kamp der naturligvis skal vindes. Kampen om top 4 er ekstremt hård i år, da Roma, Lazio. Atalanta og så os er meget lige. Inter kan måske godt puttes i den kategori, selvom jeg mener de er lidt foran, især på papiret.

Vi skal angribe den her kamp, og det er i sådan en kamp her jeg ville ønske Gattuso tog nogle "chancer" med mere offensive spillere.

Hvis jeg skulle sætte holdet ville Laxalt komme ind istedet for RR, Samu/Borini istedet for Kessie(Hakan ned på midten). Conti håber jeg også snart vi ser igen, pudsigt at han ikke er blevet brugt som indskifter, for at få nogle minutter i benene, for han har været fremragende når han har spillet.

Vi bør være i stand til at dominerer mod Cagliari og med disse ændringer, ville vi i min optik være i bedst mulige offensive formation. Så kunne RR og Kessie komme ind fra bænken, hvis vi skulle skabe noget stabilitet.

Standard

Det blev den sikre opstilling for Gattuso. Lad os håbe det giver pote eller i det mindste han reagerer tidligere hvis ikke der sker noget.

Opgaven er ret klar. De 3 hold vi kæmper med Roma, Lazio og Atalanta vandt i denne runde, så for at holde trit inden Atalanta ude næste runde, er der kun sejr der tæller. Når det er sagt, så kørte Cagliari os rundt i den første kamp de første 30 minutter og kunne have ført med 2-3 mål, så det er ikke en nem opgave. Men der er bare ingen undskyldning for Gattuso og drengene. Sæsonen er kun en lille smule bedre end sidste år mål på de point vi har, så der skal steppes op nu.

Standard

Det er utroligt så vigtig Paqueta har været for vores spil siden han kom til. Men en boldmongol som Kessie og 2 kanter som aldrig løber dybt, så er det utrolig vigtigt at vi har nogle fra midtbanen der kan tage løb bag om modstanderens forsvar. Synes personligt at han har potentiale til at blive den bedste signing siden Ibra.

Og fantastisk start af holdet.

Standard

God kamp hidtil.
    Pellegrini og især Barella virker som nogle meget spændende spillere. Jeg gad godt at have dem begge!
    Zorro per sempre!

Standard

2-0 og halvleg.

God og offensiv halvleg af holdet. Hvor er det vigtigt at både Piatek og Paqueta glider så godt ind i spillet. Piatek kunne/bør have gjort det til 3-0. God kamp af Calhanoglu, og ja hvis både Suso og Calhanoglu var hurtigere
    så kan vi få flere muligheder.

Når det så er sagt, så har Cagliari også haft en eller to store chancer. Synes godt at vi kan kontrollere midtbanen bedre i den defensive del når vi ikke har holden. Bakayoko må gerne steppe op.

Cagliari er farlige når de spiller den op på de to forreste som header dem ned. Så styr på det og ind med Castellejo / Laxalt på et tidspunkt, så skal der nok komme chancer på omstilligerne

Standard

Cagliari på overlæggeren efter endnu et Donnarumma mirakel. Vi har intet præsteret i 2. halvleg - næsten pinligt at vi overlader alt til Cagliari.

Skift Suso og Bakayoko ud - de bidrager til intet, Gattuso. Suso er stadig sløv og Bakayoko lunter rundt.

Sådan Piatek - vigtigt! Men ikke fortjent på baggrund af en ugidelig halvleg.

Standard

Haha Calhanoglu! Sikke en tabermentalitet han har fået, stakkels fyr. Han ville jo ikke kunne sælge koldt vand i Sahara. Jeg håber virkelig han snart får prikket hul på bylden, det der er smertefuldt at se på.
    Zorro per sempre!

Standard

Jeg har været efter ham mange gange, men han har spillet ligeså godt som Suso hvis ikke bedre i aften. Og han har en ultradefensiv Rodriguez, som ikke er kommet over midterlinien endnu, bag sig.

Har også lidt ondt af ham, da San Siro er på nakken af ham. Han er jo decideret uheldig i aften.

Og hvad tænker Gattuso på med at skifte Borini ind, med alt respekt? Han har 40 mio. EUR sidende på bænken i Laxalt og Castellejo...

Standard

Man må sige paqueta og Piatek har været pengene værd indtil videre. Selvfølgelig laver de også fejl men de er ofte med i det afgørende op til et mål
    Og netop sådan nogle indkøb der er brug for og ikke flere Samu’er

Suso og Hakan er i den omvendte grøft men tænk hvis vi også kunne få dem op i niveau så havde vi pludselig mange tangenter at spille på

Regler for meddelelser