Side 2 af 11 FørsteFørste 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 106

Emner: Serie A: AC Milan - Inter

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Hehe, jeg tror det er dig der overreagerer min ven.

Jeg foretrækker blot, at kamptråde bliver kamptråde. Transfertråde bliver transfertråde osv. Jeres initiativ er fremragende på mange måder - men jeg ville bare foretrække, at læse om det ét sted
    Netop derfor har vi lavet en tråd omhandlende det. Nu er det her en meget stor kamp, så som undtagelse er det skrevet i kamptråden, så andre ikke går glip af det, hvis ikke lige de har set den anden tråd. Det tror jeg lige akkurat du overlever, smil solen skinner

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Calcio Se meddelelser
    Netop derfor har vi lavet en tråd omhandlende det. Nu er det her en meget stor kamp, så som undtagelse er det skrevet i kamptråden, så andre ikke går glip af det, hvis ikke lige de har set den anden tråd. Det tror jeg lige akkurat du overlever, smil solen skinner
    Jeg skriver det på en pæn måde til dig, hvad min holdning er. Du kunne jo bare lave de samme opslag i den anden tråd. For min skyld inden hver kamp. Jeg skriver det på mange måder er et fremragende initiativ og alligevel vælger du sådan en attitude? Det virker unødvendigt.

... Men held og lykke med at lokke folk til jeres arrangement. Lad os lukke den her.

Standard

Jeg skriver det på en pæn måde til dig, hvad min holdning er. Du kunne jo bare lave de samme opslag i den anden tråd. For min skyld inden hver kamp. Jeg skriver det på mange måder er et fremragende initiativ og alligevel vælger du sådan en attitude? Det virker unødvendigt.

... Men held og lykke med at lokke folk til jeres arrangement. Lad os lukke den her.
    Behovet for at vågne op om morgnen og føle en trang til at finde noget at brokke sig over kommer jeg aldrig til at forstå. Nu er opslaget jo lavet, så der er jo ikke virkelig noget at diskutere. Er der en enkelt person der ser det, som ellers ikke ville have set det, så har det været en succes

Standard

Behovet for at vågne op om morgnen og føle en trang til at finde noget at brokke sig over kommer jeg aldrig til at forstå. Nu er opslaget jo lavet, så der er jo ikke virkelig noget at diskutere. Er der en enkelt person der ser det, som ellers ikke ville have set det, så har det været en succes
    Helt seriøst. Stop nu dit fis.
    Jeg har ikke anfægtet budskabet på noget tidspunkt. Jeg opfordrer blot til at holde det i selvsamme tråd om jeres stamsted. Mere er der ikke i det?

Du er velkommen til at skrive en privatbesked. Jeg ville ikke bruge mere plads i kamptråden på det her.

Standard

Helt seriøst. Stop nu dit fis.
    Jeg har ikke anfægtet budskabet på noget tidspunkt. Jeg opfordrer blot til at holde det i selvsamme tråd om jeres stamsted. Mere er der ikke i det?

Du er velkommen til at skrive en privatbesked. Jeg ville ikke bruge mere plads i kamptråden på det her.
    Jeg er ked af det, men jeg tror ikke du har forstået årsagen. Det er netop blevet skrevet herinde, da dette er en meget speciel kamp, og det kunne gå ubemærket hen hvis det blev skrevet i forummet. Nu er det jo på ingen måde fordi kamptrådene bliver bombaderet med disse opslag, så du kunne valgt det fornuftige og konstatere at det ikke har interesse og så bare lad det ligge. Men næh nej, du føler absolut et behov for at skulle kommenterer på det og brokker dig, som alle andre internet krigere der tror verden drejer dig rundt om deres næsetip

PS: Du kan godt selv se den tragikomiske ironi, at du påstar ikke at ville have det skulle fylde denne tråd, selvom det er dig som starter ud med at komme med en fuldstændig ligegyldig omgang brok, du bare kunne have holdt inde med, ik?

Standard

Jeg er ked af det, men jeg tror ikke du har forstået årsagen. Det er netop blevet skrevet herinde, da dette er en meget speciel kamp, og det kunne gå ubemærket hen hvis det blev skrevet i forummet. Nu er det jo på ingen måde fordi kamptrådene bliver bombaderet med disse opslag, så du kunne valgt det fornuftige og konstatere at det ikke har interesse og så bare lad det ligge. Men næh nej, du føler absolut et behov for at skulle kommenterer på det og brokker dig, som alle andre internet krigere der tror verden drejer dig rundt om deres næsetip

PS: Du kan godt selv se den tragikomiske ironi, at du påstar ikke at ville have det skulle fylde denne tråd, selvom det er dig som starter ud med at komme med en fuldstændig ligegyldig omgang brok, du bare kunne have holdt inde med, ik?
    Og du kan se det tragikomiske i at fordi jeg deler min holdning, så farer du op - eller? Nu ville jeg gerne lade det ligge, men ikke så længe der påståes ting der ikke er sandheden.

Jeg står gerne ved min holdning - Jeg synes det skal være i den samme tråd der er om emnet? Når du skriver i den, kommer den jo ''forrest i køen''. Der er alle muligheder for folk kan se det? Du har jo også heldigvis fået besvarelser derinde
    For mig er det pointen med tråden - Det omhandler kampen. Transfertråden omhandler transfers. Din tråd om det nye tilhørssted omhandler arrangementer om det og hvad du ellers vil poste? Ellers kunne enhver opdeling jo være ligegyldig.

Men nej, du bombarderer det ikke, men ud over at skrive om det i selve tråden du har oprettet, så har du nævnt det i denne. Du har nævnt det i Milan-Napoli tråden og du har nævnt det i Supercoppa tråden.

Ud fra dine opslag er der væsentligt mere internetkriger over dig end mig . Det er værd at kende forskel på at have en holdning og på at bekrige andre. Kim/Rossonero nævnte jo, at det fremover burde foregå derinde - Men hvis det kun er mig det generer, så fortsæt endelig - så filtrerer jeg bare dine beskeder (det er heldigvis en smart funktion vi har). Med det lader vi den stå.

God dag.

Tilbage til kampen herfra.
    Sidst redigeret af Filippo-Inzaghi : 15-03-2019 kl. 09:53

Standard

Inter taber til Frankfurt og er ude af EL. Vel tæt på det mest optimale for os?

Et nederlag 3 dage før vores kamp, og en skuffelse af at være ude. Man kunne argumentere for at de skulle blive, for at få så mange kampe som muligt. Men i mine øjne kan vi håbe at det trækker lidt på selvtilliden til på søndag.

Ellers rygtes alle mand klar undtagen Jack, og lad os håbe det fortsætter!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Inter taber til Frankfurt og er ude af EL. Vel tæt på det mest optimale for os?

Et nederlag 3 dage før vores kamp, og en skuffelse af at være ude. Man kunne argumentere for at de skulle blive, for at få så mange kampe som muligt. Men i mine øjne kan vi håbe at det trækker lidt på selvtilliden til på søndag.

Ellers rygtes alle mand klar undtagen Jack, og lad os håbe det fortsætter!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Det er selvfølgelig ikke så godt for italiensk fodbold, at de ryger ud. Inter er virkelig et sårbart mandskab lige nu. De har mange skader og de spiller frygteligt. Samtidig med det, sidder ham der normalt kan gøre forskellen på tribunen og kæmper en kamp med klubben.
    Ud over deres resultater, så er det altså en torsdag aften de spillede. Vi må alt andet lige være relativt store favoritter. Også selvom de her kampe har deres eget liv.

Jeg håber godt nok vi går efter sejren, for Inter er helt sikkert skrøbelige og de ligner et hold der kan falde fra hinanden til tider.

Standard

Så første halveg igår med Inter og Frankfurt og hold ferie hvor det sejler. De kunne have været bagud 3 eller 4-0 til pausen og tyskerne fik oceaner af plads og samtidig store personlige fejl hos Inter. Men Frankfurt pressede også højt og når Inter samtidig uskarpe og uden en Icardi der der kan score, så er der ikke de helt store ricisi ved det.
    Så forhåbentlig er vores taktik at vi går ud fra at presse dem fra start, så vil usikkerheden uden tvivl hurtig vise sig hos dem.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Og du kan se det tragikomiske i at fordi jeg deler min holdning, så farer du op - eller? Nu ville jeg gerne lade det ligge, men ikke så længe der påståes ting der ikke er sandheden.

Jeg står gerne ved min holdning - Jeg synes det skal være i den samme tråd der er om emnet? Når du skriver i den, kommer den jo ''forrest i køen''. Der er alle muligheder for folk kan se det? Du har jo også heldigvis fået besvarelser derinde
    For mig er det pointen med tråden - Det omhandler kampen. Transfertråden omhandler transfers. Din tråd om det nye tilhørssted omhandler arrangementer om det og hvad du ellers vil poste? Ellers kunne enhver opdeling jo være ligegyldig.

Men nej, du bombarderer det ikke, men ud over at skrive om det i selve tråden du har oprettet, så har du nævnt det i denne. Du har nævnt det i Milan-Napoli tråden og du har nævnt det i Supercoppa tråden.

Ud fra dine opslag er der væsentligt mere internetkriger over dig end mig . Det er værd at kende forskel på at have en holdning og på at bekrige andre. Kim/Rossonero nævnte jo, at det fremover burde foregå derinde - Men hvis det kun er mig det generer, så fortsæt endelig - så filtrerer jeg bare dine beskeder (det er heldigvis en smart funktion vi har). Med det lader vi den stå. Hvis du fortsætter i samme stil, så filtrerer jeg blot dine beskeder fra så jeg kan slippe for dem og alle andre nyde det.

God dag.

Tilbage til kampen herfra.
    Det Som oftest kendetegner folk der har et behov for at have en holdning til alting, er at de vælger at rakke ned på dem som rent faktisk tager et initiativ fremfor selv at udrette noget. Ja, ja sådan skal vi nok nå rigtig langt. Nu gider jeg ærlig talt ikke bruge mere tid på konfliktsøgende internetkrigere

Regler for meddelelser