Side 1 af 11 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 101

Emner: Serie A: AC Milan - Inter

Standard Serie A: AC Milan - Inter

Søndag kl 20.30 står slaget i Derby della Madonnina om 3. Pladsen mellem Milanos to storklubber. Ærkerivaler, samarbejdspartnere, by-brødre og stadionpartnere.

Noget af et derby der igen har betydning på tabellen udover at være en kæmpe begivenhed for os fans.

Inter rygtes uden Icardi, der stadig er i forhandling efter et værre roderi og palaver! Nainggolan er formodentlig også ude. Brozovic er tvivlsom. Miranda bliver måske klar, men forventes også ude.

I mine øjne skal vi være glade for at Icardi ikke er med. Han har gjort det onde ved os flere gange. Inter har dog alligevel kvalitet foran i Martinez, Politano og Perisic, så der skal nok blive noget at se til for forsvaret!

Omvendt står vi selv med næsten fuldt hold, undtagen Bonaventura og måske Zapata. Spændende hvordan Gattuso går til kampen. Vi kan godt overleve med en uafgjort, men det vil virkelig give et boost til tabellen og for selvforståelsen at slå Inter og rykke tættere på CL pladserne.

Lazio møder Parma der ikke altid har været lige lette at have med at gøre. Roma møder SPAL og det ligner 3 point der. Torino og Atalanta har også overkommelige modstandere.

Vi forventes at stille op i samme formation som har givet point i de sidste par kampe nemlig således:

Donnarumma
    Calabria-Musacchio-Romagnoli-Rodriguez
    Kessié-Bakayoko-Paqueta
    Suso-Piatek-Calhanoglu

Vi skal virkelig håbe på midtbanen vinder deres kampe og at vi kan se en Suso live op. Der er brug for, at vi skaber noget fra kanterne. Vores spil dør, hvis hverken Suso eller Hakan har gennembrudskraft, og vi blot står og sender bolde i hovedet på De Vrij og Skriniar i håb om at Piatek vinder duellerne!

Håbe vi ser en god kamp, med sejr og 3 point til drengene! Forza Milan.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Jeg er meget spændt på om Gattuso går efter de 3 point eller 0-0.. Frygter/tror lidt på det sidste, selvom jeg godt kan se idé'en i at holde Inter bag os.

Når det så er sagt, så er det efterhånden ved at være længe siden vi har vundet et derby af større værdi. Det må siges at være en enestående mulighed her når Inter er uden Naingolan og Icardi. Brozovic meldes nok klar.

Mht. til vores opstilling, så har jeg personligt kun én doubt. Skal Biglia spille fra start eller ikke? Ikke fremfor Bakayoko, da vi klart får brug for hans fysik mod Inter's betonmidtbane, men i stedet for en Paqueta som har været fysisk overmatchet de sidste 2-3 kampe. Han virker lidt slidt og træt og uden produktivitet. Vi har ikke råd til sløseri på den konto. Suso vil nok starte, selvom jeg vil mene at hvis vi mødte et hold uden for top7, så fortjener Castellejo chancen fra start.

Vigtig kamp og jeg håber at Gattuso er forberedt med alternativer og overraskelser. Allegri leverede et mesterstykke igår med backs som pressede utroligt højt op samt en Emre Can som libero foran forsvaret. Jeg har endnu ikke set det niveau fra Gattuso, altså ændre kampens tilgang samt forløb.

Spændende bliver det. Forza Milan!

Standard

Så er det på søndag at vi spiller en af sæsonens vigtigste og mest betændte kampe, i hvad der kan ende med et afgørende skridt i vejen til at ende i i top 4.

Derfor holde vi selvfølgelig et kæmpe arrangement i København, for alle danske milan tilhængere. Der kommer folk fra nær og fjern, ja minsandten om ikke vi får besøg af rossoneris fra det jyske. Kampen bliver vist på Pub & Sport, beliggende lige ved Rådhuspladsen. Vi varmer op en time inden kampe, og jeg vil opfordre alle der kan til at lægge vejen forbi, til det som bliver en uforglemmelig aften.

I kan finde nærmere informationer gennem det oprettet arrangement på Facebook https://www.facebook.com/events/1043717225813561/
    Sidst redigeret af Calcio : 1 Uge Siden kl. 20:48

Standard

Det er søndag vi spiller, bare så I ikke går forgæves.

Til Jer der ikke er i København på søndag, - eller Milano for den sags skyld, så vises kampen på TV2 Sport.
    Milan Tifosi Danmark

---Medlem nr 31---

Total ølnørd
    https://www.ratebeer.com/user/83066/

Standard

Med al respekt.. Bør dette forum så bruges til at reklamere for fremmøde på Pub & Sport hver gang? Der er lavet én hovedtråd til dette emne der med fordel kunne bruges i hvert fald. Som jeg forstår det, er det samme sted hver gang så man burde måske begrænse sig til at bruge tråden til dette formål. Det er bare min holdning

Når det er sagt, så er det et massivt opgør. Som altid er det uforudsigeligt, selvom vi gøres til favoritter. Jeg synes vi slider med det faktisk, så på trods af vores stime ville jeg passe på med, at se det som sikret på forhånd. I de sidste par kampe synes jeg faktisk Inter har været markant bedre end os indbyrdes.

Inter er hårdt ramt - Men kan vi virkelig udelukke at Icardi ikke er i truppen? Jeg kan sagtens se det tage en dramatisk drejning på den front.

Jeg håber vi går efter sejren. Selvfølgelig kalkuleret som altid, men en sejr her vil NÆSTEN sikre os Champions League vil jeg vove mig ud i at påstå. Så begynder det i hvert fald, at give os et pointmæssigt råderum at slippe op på. Krydset vil selvfølgelig være til at leve med for begge parter.

Hvor jeg dog håber, at se, at vi bør være det hold med klart mest moral. Dvs.. Hvis kampen er tæt, så håber jeg at vi kan se, at hvis nogen scorer så bliver det Milan. Men lad os nu se..

Standard

Pub og sport indslag holder vi fremover i den egen tråd der er oprettet, så alle selv kan gå ind og læse hvis det har interesse for nogen. Men slå endelig alt oppe inde i den tråd omkring pub og sport for min skyld

Omkring Inter kampen er jeg bange for det bliver en ekstrem langgaber. Begge hold er skidt kørene spille mæssigt og 1 point vil nok være godtaget fra begge side. Så Gattuso finder nok indstillingen frem som imod Lazio i Coppa Italia, med absolut ingen offensiv trussel og igen håbe på et eller andet magisk eller tilfældigt

Kunne håbe på vi lærte af første kamp, hvor vi netop slet ikke turde spille og bare stod og ventede på Inter. Overordnet set er 1 point ikke dårligt, men det er i sådan en direkte kamp her man også skal kunne lige noget afstand, så vi har lidt at tage af i mange af de andre svære kampe der stadig venter

Mit gæt er 0-0 - og en gang elendig fodbold
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

I forhold til indbyrdes opgør, hvis det bliver aktuelt, så har Inter en 1-0 fra første opgør i sæsonen. Så det også være godt, hvis vi får sejren på det parameter.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Det er helt rigtigt, jeg var lige lidt hurtig på tasterne. Tak for korrigeringen

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Med al respekt.. Bør dette forum så bruges til at reklamere for fremmøde på Pub & Sport hver gang? Der er lavet én hovedtråd til dette emne der med fordel kunne bruges i hvert fald. Som jeg forstår det, er det samme sted hver gang så man burde måske begrænse sig til at bruge tråden til dette formål. Det er bare min holdning

Når det er sagt, så er det et massivt opgør. Som altid er det uforudsigeligt, selvom vi gøres til favoritter. Jeg synes vi slider med det faktisk, så på trods af vores stime ville jeg passe på med, at se det som sikret på forhånd. I de sidste par kampe synes jeg faktisk Inter har været markant bedre end os indbyrdes.

Inter er hårdt ramt - Men kan vi virkelig udelukke at Icardi ikke er i truppen? Jeg kan sagtens se det tage en dramatisk drejning på den front.

Jeg håber vi går efter sejren. Selvfølgelig kalkuleret som altid, men en sejr her vil NÆSTEN sikre os Champions League vil jeg vove mig ud i at påstå. Så begynder det i hvert fald, at give os et pointmæssigt råderum at slippe op på. Krydset vil selvfølgelig være til at leve med for begge parter.

Hvor jeg dog håber, at se, at vi bør være det hold med klart mest moral. Dvs.. Hvis kampen er tæt, så håber jeg at vi kan se, at hvis nogen scorer så bliver det Milan. Men lad os nu se..
    Nu får du det til at lyde, som jeg har bombaderet de forskellige kamp tråde med opslag om Pub & Sport arrangementerne, det er simpelthen ikke rigtigt. Det er vist kun anden gang nogensinde jeg har skrevet det i en tråd, og det er gjort eftersom vi tale om et MEGET stort arrangement, til en MEGET stor kamp, der kan have interesse for rigtige mange. Jeg kan simpelthen ikke forstå det behov for absolut at skulle finde noget af blive sur over. Hvad pokker går der tabt af dig ved at jeg har skrevet et enkelt opslag om det. Har det ingen interesse, kan du jo bare ignorere det. Tænk en gang, hvis der bare var et enkelt individ der ser den kommentar og vælger at komme til arrangementet, og ellers ikke ville have lagt mærke til det. Så overkommer jeg skam nok at du af en eller anden fuldstændig uforklarlig og obskur grund er blevet støt på manchetterne. Hvorfor blive irriterret bare for at blive irritteret, det er jo helt grotesk.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Calcio Se meddelelser
    Nu får du det til at lyde, som jeg har bombaderet de forskellige kamp tråde med opslag om Pub & Sport arrangementerne, det er simpelthen ikke rigtigt. Det er vist kun anden gang nogensinde jeg har skrevet det i en tråd, og det er gjort eftersom vi tale om et MEGET stort arrangement, til en MEGET stor kamp, der kan have interesse for rigtige mange. Jeg kan simpelthen ikke forstå det behov for absolut at skulle finde noget af blive sur over. Hvad pokker går der tabt af dig ved at jeg har skrevet et enkelt opslag om det. Har det ingen interesse, kan du jo bare ignorere det. Tænk en gang, hvis der bare var et enkelt individ der ser den kommentar og vælger at komme til arrangementet, og ellers ikke ville have lagt mærke til det. Så overkommer jeg skam nok at du af en eller anden fuldstændig uforklarlig og obskur grund er blevet støt på manchetterne. Hvorfor blive irriterret bare for at blive irritteret, det er jo helt grotesk.
    Hehe, jeg tror det er dig der overreagerer min ven.

Jeg foretrækker blot, at kamptråde bliver kamptråde. Transfertråde bliver transfertråde osv. Jeres initiativ er fremragende på mange måder - men jeg ville bare foretrække, at læse om det ét sted

Regler for meddelelser