Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 27

Emner: Serie A: Milan-Lazio

Standard

Tak Riza din dejlige dreng hahah. Dejligt med lidt dommerhjælp.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Så ryger der lige to til skader af bagerste.. kan ikke undgå at tænkte, at vores form er af helvedes til. Lazio lugter blød.

Calabria, Bakayoko halter hver kamp. Suso ligner en som trækker 50 kg når han sætter fart.. det er sgu lidt håbløst pt. Måske er sporerne ved at sætte sig når Gattuso har kørt rovdrift på 13-14 spillere?
    Calabria er ikke det store tab - Conti kan gøre det mindst lige så godt.

Kessie til 1-0 på straffe, nu SKAL den holdes!!!!

Standard

Så vigtigt !!!!!!!!!!!

Standard

Tak til tiktak durmesi.
    En noget mere taktisk anden halveg og vi må sige at begge hold er lige gode/dårlige om man vil
    Lazio forsvare godt og vi har ikke meget at komme med for vi har ingen spillere der kan noget på egen hånd og skabe noget overtal.

Vigtig vigtig sejr men der er lang vej endnu og man må håbe paqueta kommer sig så vi får lidt mere x Factor i offensiven for vi skaber igen stort set intet

Standard

Shit, det var vigtigt. En typisk Milan-Lazio kamp fra de sidste par år - og en ny venter i Coppa Italia. En fysisk struggle i 90 min.

En typisk Gattuso mandfolke indsats. Man kan ikke sætte en finger på fighten, men jeg vil ønske vi var bedre til at udnytte vores kontra’er. Vi havde vel 3-4 gode muligheder for at lukke kampen, men er bare ikke teknisk stærke nok.

Monster indsats af Bakayoko samt utroligt flot fightet (som altid) af pålidelige Borini - lige en kamp på hans premisser :-) Flot indhop af Zapata som viste sig utroligt vigtig når Lazio fyldte feltet med deres kolosser (Savic, Parolo og Correa).

Stærk sejr og vi lever endnu.

Standard

Nu så jeg kun anden halvleg, men FUCK det var vigtigt med den sejr. Rodriguez den forbandet skovl var jo tæt på at koste os 3 MEGET vigtige points. Tak gud og lov, at den dommer ikke valgte at bruge VAR. Min MOtM er igen igen Baka. Hold nu kæft den mand er blevet vigtig. Hvis gattuso vover at bruge Biglia resten af sæsonen, på Bakas plads, så fortjener han fyringen. Og dejligt var det for mit gamle Milan hjerte, at se gode gamle Galliani juble, råbe og fejre sejren i aften. God aften til jer alle. Forza Milan
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Nu så jeg kun anden halvleg, men FUCK det var vigtigt med den sejr. Rodriguez den forbandet skovl var jo tæt på at koste os 3 MEGET vigtige points. Tak gud og lov, at den dommer ikke valgte at bruge VAR. Min MOtM er igen igen Baka. Hold nu kæft den mand er blevet vigtig. Hvis gattuso vover at bruge Biglia resten af sæsonen, på Bakas plads, så fortjener han fyringen. Og dejligt var det for mit gamle Milan hjerte, at se gode gamle Galliani juble, råbe og fejre sejren i aften. God aften til jer alle. Forza Milan
    Hvis du ser den igen i langsom gengivelse, vil du faktisk se at han rammer bolden først, og der var slet ikke straffe. Så faktisk reddede, og det synes jeg han skal have ros for.

Men igen igen igen igen, ingen over eller ved siden af Bakayoko. Den mand præstere på et niveau som jeg ikke har set nogen Milan spiller præstere i meget lang tid.

Standard

Fantastisk, at det bliver til en sejr. Det var afgørende at Correa blev skadet. Der forsvandt en del dynamik, da han gik ud og Caicedo kom ind.

Man of the match var klart Bakayoko. Mest af alt på hans først halvleg. Der er så meget klasse over det han gør. Lad ham endelig blive mere end bare en lejespiller.

Vigtig sejr. Vi er ikke i Champions League ved denne, men Lazio er formentlig skåret af.

Det er godt nok spændende og det fortsætter det heldigvis også med at være for Milan.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af AC Milan Se meddelelser
    Hvis du ser den igen i langsom gengivelse, vil du faktisk se at han rammer bolden først, og der var slet ikke straffe. Så faktisk reddede, og det synes jeg han skal have ros for.

Men igen igen igen igen, ingen over eller ved siden af Bakayoko. Den mand præstere på et niveau som jeg ikke har set nogen Milan spiller præstere i meget lang tid.
    Ud fra de replays jeg så, ramte han lazio spilleren først, men fair nok hvis han faktisk rammer bolden først. Skal med glæde æde mine ord igen. Og helt klart enig. Det er længe siden, man har set en milan spiller, levere så stabilt et niveau over så lang en periode. Håber så meget på den CL plads, for den mand skal da klart købes...
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Vi kan jo købe baka til 35 og så let sælge ham til 60 mindst i den her sommer

Regler for meddelelser