Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 27 af 27

Emner: Serie A: Milan-Lazio

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Vi kan jo købe baka til 35 og så let sælge ham til 60 mindst i den her sommer
    Kræver vel at vi sælger en spiller eller 2 inden, for ikke at pisse uefa af ift. FFP
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Vi kan da sagtens købe ham først bare regnskabet ser fornuftig ud når regnskabet skal fremvises

Syntes ham Savic idag viser han er alt for overvurderet. Men så ham ikke og ud over god fysik er der ikke meget godt i ham hvis Lazio virkelig tror de kan få 70 millioner euro. Så bør Baka koste det dobbelte

Standard

Og det kræver vel stadig at der bliver solgt ud, for at regnskabet ser fornuftigt ud? Som jeg har forstået det, med alt det ffp og jeg skal give dig, hvis CL glipper, så SKAL vi sælge ud, før vi kan købe ind osv. Får vi CL, så skal vi stadig sælge ud, men ikke i så stor en omfang som uden CL

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Jibril Se meddelelser
    Og det kræver vel stadig at der bliver solgt ud, for at regnskabet ser fornuftigt ud? Som jeg har forstået det, med alt det ffp og jeg skal give dig, hvis CL glipper, så SKAL vi sælge ud, før vi kan købe ind osv. Får vi CL, så skal vi stadig sælge ud, men ikke i så stor en omfang som uden CL
    Det så ikke helt sandheden. Så slemt er det trods alt ikke.

Elliott og ledelsen er i dialog med UEFA, og lad os se hvad de kommer frem med af forhandling. Ligeledes er det mere et spørgsmål om, at vi skal finde midler til at købe, men ikke at vi SKAL sælge ud.

Omvendt snakkes der om at Elliott vil tage UEFA i retten omkring EU’s love om fri bevægelighed for midler inden for EU og det frie marked, hvis ikke der findes en ordentlig aftale.

Men lad os nu se om ikke vi får en aftale i hus med UEFA.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Synes også kampen igår viste at hvis vi får et bud på minimum 70 mio euro på Donna, at vi burde overveje at sælge ham. Reina spillede en klasse kamp igår, og selvom han selvfølgelig ikke er manden vi skal satse på, så tror jeg sagtens en Cragno kan erhverves for en fin sum.

Donnarumma er en klasse målmand med rigtig meget potentiale, men hvis valget stod mellem ham eller andre profiler som Piatek, Romagnoli og Bakayoko, så ville jeg personligt langt hellere undvære ham. Tror dog vi skal ud og investere i truppen, fordi det er meget sikkert at vores modstandere ikke er ligeså elendige næste sæson som de har været i denne.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Kakà*** Se meddelelser
    Det så ikke helt sandheden. Så slemt er det trods alt ikke.

Elliott og ledelsen er i dialog med UEFA, og lad os se hvad de kommer frem med af forhandling. Ligeledes er det mere et spørgsmål om, at vi skal finde midler til at købe, men ikke at vi SKAL sælge ud.

Omvendt snakkes der om at Elliott vil tage UEFA i retten omkring EU’s love om fri bevægelighed for midler inden for EU og det frie marked, hvis ikke der findes en ordentlig aftale.

Men lad os nu se om ikke vi får en aftale i hus med UEFA.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Altid noget det ikke er så slemt. Bare ud fra hvad jeg har læst mig frem til i økonomi tråden og andre artikler på nettet, så har det hele indikeret at hvis CL glipper, så er vi nødt til at sælge ud før vi kan købe. Men ja, lad os da håbe at klubben kan få en acceptabel aftale i hus med uefa

Standard

Kontroverserne fra kampen mod Lazio bliver bare ved.
    Nu er der snak om at Kessie og Bakayoko skal slæbes i retten.

Det er simpelthen ynkeligt at nogen føler sig SÅ stødt over den hændelse og endnu mere absurd at folk sårede følelser medfører sådan et efterspil.
    Hvis Acerbi ikke kan tage at der bliver joket med ham, så burde han måske bare holde sin kæft selv.

Det er nærmest blevet en sport at være fornærmet over alting.

Regler for meddelelser