Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 27

Emner: Serie A: Milan-Lazio

Standard Serie A: Milan-Lazio

I aften 20.30 er det næsten en knald eller fald kamp, vi ihvertfald næppe kan tåle at tabe.

Lazio har ligesom Milan være skidt kørene senest, så det er sådan en kamp der kan vippe momentum resten af sæsonen.
    Selvom vi er på hjemmebane tror jeg dog vi vil få det meget svært. Lazio er et rutineret mandskab og prøvede akkurat det samme sidste år i CL jagten, hvor de i sidste kamp smed det hele hjemme mod Inter. Så de ved hvordan det er at spille de her type kampe hvor presset er stort og har også et langt mere erfaren mandskab.

Så kan vi virkelig ende med at vinde den her kamp så tager jeg hatten af for såvel spillere som træner for det her CL har vi ikke været tæt på i årevis. Selvfølgelig er vi med en sejr stadig langt fra en sikker top 4 placering, men vi har ihvertfald så fået et positiv resultat.

Jeg gætter på en 1-1
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Måske nok den mest interessante tilbageværende kamp i denne sæson. Det er ret udforudsigeligt som jeg ser det og presset kommer til at være det man skal kunne håndtere idag. Jeg tror også krydset er realistisk.

Roma vandt jo, uden overhovedet at imponere, men de fastholder deres relevans i kampen om top 4, så der er pres på både Milan og Lazio.

Jeg er spændt.

Standard

De to opgør vi har tilbage med Lazio kan både blive fundamentet for en succesrig eller en fejlslagen sæson. Utrolig vigtig kamp i aften.

Startopstillinger:
    Reina - Calabria, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez - Kessiè, Bakayoko, Calhanoglu - Suso, Piatek, Borini.

Strakosha - Luiz Felipe, Acerbi, Bastos - Romulo, Milinkovic-Savic, Lucas Leiva, Luis Alberto, Lulic - Correa, Immobile

Det ligner at Lazio spiller Milinkovic imodsatte side af Kessie denne gang i forhold til de forrige møder, hvis jeg husker rigtigt. Det er lidt interessant.

Standard

Det er altså også utrolig dejligt at vi nu har Rocchi som dommer. Imo verdens bedste.

Standard

Som forventet et meget tæt opgør. Bakayoko leverer endnu engang banens højeste niveau. En årsag alene til at man håber på Champions League.

Resten af kampen er tæt. Vi er i perioder lidt nervøse og Lazio har i udgangspunktet i Immobile og Correa individuelle kvaliteter vi pt. ikke har. Piatek skal stadig sættes op i højere grad og der kommer grundlæggende ikke noget fra vores kanter på egen hånd.

Håber på en dødboldskasse.

Standard

Det er så lige som det kan blive. Egentlig overraskende åben kamp og ikke så taktisk. Men hvem har lige Marginalerne på deres side er afgørende som altid

Standard

Har ikke set første halvleg, men af hvad jeg kan forstå så har Lazio haft 2-3 giga chancer?

Det er make or brake det her. Vi kan ikke tåle at tabe point endnu engang i Serie A. Eller jo det kan vi, men så ser det for alvor svært ud.. altid tætte kampe mod Inzaghi’s fysiske Lazio

Standard

Vinder vi ikke denne tror jeg ikke på en CL plads. Så er det 5 kampe uden sejr, det påvirker selvtilliden.

Vi har stadigvæk en mega svær udekamp mod Torino som også kæmper om CL og ude mod Fiorentina bliver heller ikke nemt. Spal ude bliver også svær, spørg bare Roma og Juve, men forhåbentlig er de reddet når vi møder dem i sidste runde.

Lazio har klart det nemmeste program af alle de hold der kæmper om CL og vinder vi idag er vi bedst indbyrdes mod Atalanta, Roma og Lazio, det kan blive afgørende.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    Har ikke set første halvleg, men af hvad jeg kan forstå så har Lazio haft 2-3 giga chancer?

Det er make or brake det her. Vi kan ikke tåle at tabe point endnu engang i Serie A. Eller jo det kan vi, men så ser det for alvor svært ud.. altid tætte kampe mod Inzaghi’s fysiske Lazio
    Står vist 3-3 i store chancer.

Standard

Så ryger der lige to til skader af bagerste.. kan ikke undgå at tænkte, at vores form er af helvedes til. Lazio lugter blød.

Calabria, Bakayoko halter hver kamp. Suso ligner en som trækker 50 kg når han sætter fart.. det er sgu lidt håbløst pt. Måske er sporerne ved at sætte sig når Gattuso har kørt rovdrift på 13-14 spillere?

Regler for meddelelser