Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 23 af 23

Emner: Serie A: Parma-Milan

Standard

Gattusos taktiske eksistens er ikke-eksisterende. Det der i mine øjne retfærdiggjorde ham til træner er at han i det mindste kunne piske gejst ind i spillerne og få dem til at fighte - den evne har han nu også mistet over alle kampe. Tilbage står et tamt, idéløst hold der gang på gang får marginalerne imod sig, hvilket ikke kan forklares ved bare uheld, men kræver en vis mængde tabermentalitet oveni.
    Om vi så mod forventning henter en CL plads, så håber jeg vitterligt at Gattuso bliver skiftet ud med en mere holdbar løsning.

Der er virkelig mange der fortjener decideret dumpekarakter. Forestil dig at man kan rende rundt så tamt på en bane, vide at man har en sulten Piatek derinde i boksen og ikke engang være i stand til at FORSØGE at servere ham en bold.
    Sidst redigeret af acm_per_sempre : 20-04-2019 kl. 13:43
    Zorro per sempre!

Standard

Ja, det var sku for lidt vi kom med der. En første halveg hvor Gattuso bare ville garderer sig og ikke tage nogen sats og nærmest defensiv tilgang og anden halveg fik vi så en heldig scoring ud af ingenting og det var så alt vi magtede i den kamp.

Vi skal jagte 3 point i sådan en kamp her fra start og ikke spille defensiv bold. Der er sku for meget Ancelotti over det her fra Gattuso side, med alt for meget fokus på kontrol defensiv og intet fremad rettet.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Ja, det var sku for lidt vi kom med der. En første halveg hvor Gattuso bare ville garderer sig og ikke tage nogen sats og nærmest defensiv tilgang og anden halveg fik vi så en heldig scoring ud af ingenting og det var så alt vi magtede i den kamp.

Vi skal jagte 3 point i sådan en kamp her fra start og ikke spille defensiv bold. Der er sku for meget Ancelotti over det her fra Gattuso side, med alt for meget fokus på kontrol defensiv og intet fremad rettet.
    Men hvis jeg havde Seedorf, Pirlo, Kaka, Shevchenko og Inzaghi at starte med. Rui Costa som indskifter. Cafu på højre back. Så vil jeg mene det var ok at gardere sig og forvente magi fra en af dem til at køre den hjem.

Men Borini, Suso, Hakan og Kessié samt Rodriguez og Conti på backen så er det helt hovedløst. Gattuso har gjort et skønt forarbejde, i at rette op fra Montella, men håber vi ser en overhaling af offensiven til sommer! Begge kanter må gerne skiftes med Everton og Pepe!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser