Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 23

Emner: Serie A: Parma-Milan

Standard

Det er det mest tamme fodbold jeg har set lige. Underholdningsværdien i Serie A er høj, men her ville alle fordomme trives. Det er så tamt og idéforladt. Jeg har sjældent set så mange elendige indlæg for to hold i en fodboldkamp.

Gervinho er eneste chance for et mål idag.

Det er grotesk hvis vi sikrer Champions League. Offensivt er det en katastrofe.

Standard

Ligner et farvel til CL - med det niveau taber vi ude mod Torino og så er det bye bye.

Standard

Nå, fandme på tide..... 2-0 også nu 👍

Standard

Så kender man amatørerne igen 😂😂😂

Standard

Og nu 1-1

Simpelthen pinligt at man har ambitioner om Champions league også ikke engang slå Parma.

Men som andre siger er det nok godt at vi glipper CL for jeg ville sgu være ked af at se Milan tabte 5-0 til man City.

I mine øjne begynder det også at hælde i mod at man skal give gattuso sparket.
    Offensivt er det noget af det ringeste jeg har set. Fair hvis man har en off-Day, men når det er ringe, uge efter uge så er det altså fordi træneren er dårlig til sit arbejde.

Standard

Hvis Roma og Atalanta taber mod Inter og Napoli kunne vi ha været 4 points foran, men vi har hverken vilje eller niveau til 4. Pladsen

Standard

En kamp der var meget som forventet. En kneben 0-1 blev det dog ikke. Det er ufattelig let at stille sig tilbage og lukke af for os. Kampen i første halvleg bliver fuldstændig på Parmas præmisser.

Da Gattuso som forventet arbitrært begynder at smide offensive spillere på banen efter 70 minutter (som set før) skaber vi et større pres, hvor en af de utallige, forudsigelige indlæg endelig giver pote.

Og så betaler man til gengæld prisen for at Borini skal rende rundt som højreback. Og hvorfor egentlig? Hvorfor var det federe at tage Conti ud og smide Borini derned? Kunne man ikke bare have byttet Borini for Castillejo?

Standard

Fortjent at Parma får udlignet. En personlig fejl skabte den anden metode Parma kunne bruge. Bruno Alves' dødbold. Gervinho var ellers holdt nede som ønsket.

Vi gør det så svært for os selv og det er et spørgsmål om konkurrenternes elendighed.

Men altså.. Man korser sig. Gattuso ser det som et spørgsmål om offensive spillere på banen. Hvad er den offensive taktik? Hvor er løbemønstrene? Hvad gør vi når indlæggene er så elendige som idag?

Det er ikke til at se hvordan det skal ske at vi skaber chancer og det er jo bare kaos hele vejen igennem. Cutrone kommer ind. Eneste forskel er at han er på linje med Piatek. Det ændrer intet.

Castillejo kommer ind. Hvor på banen er han overhovedet placeret? Scorer et mål, men da vi jagter endnu et efter udligningen agerer han højre back? Det er bare så random som noget kan være.

Jeg kan ikke finde en man of the match. Synes Bakayoko igen gør det fint og også Kessie. Zapata piller Gervinho fint ned og er nok den bedste. Men det er ikke decideret gode kampe fra nogen af dem.
    Offensivt er det frygteligt. Ud over et oplæg fra Suso, så er det snart for galt at han spiller. Han er SÅ forudsigelig. Han får bolden hele tiden og der kommer intet. Der er virkelig ringe. Borini kan man ikke forvente mere af, men idag giver han dem klodset et frispark der fører til målet.
    Piatek ser lige så frustreret ud som Higuain gjorde.

Biglia kommer ind og skriger efter at der ikke bliver forlænget med ham. Det er tragikomisk, at Montolivo fik så mange hug, når Biglia end ikke kan ramme det niveau.

Møg frustrerende omgang. Selvfølgelig er vi stadig med i kampen om CL, men det øger ikke ens tro at se det her. Det er virkelig et specielt år, i og med vi kæmper om 4. pladsen, men jeg mener ikke der kan være tvivl om, at Gattuso ikke kan flytte det her længere. Det håber jeg ikke man tror.
    Sidst redigeret af Filippo-Inzaghi : 20-04-2019 kl. 13:38

Regler for meddelelser