Side 3 af 6 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 52

Emner: Coppa Italia: Milan-Lazio

Standard

Vi kunne sagtens være bagude med 3-4 mål, men Lazio er uskarpe og Reina redder os gang på gang.

Standard

Suso din forbandede idiot - slår et af sine tynde hjørnespark og kontra og mål. Fortjent til Lazio. Sikke en grotesk ringe præstation foran 60.000 i en Coppa semi finale.

Standard

Så røg vi ud her.

Jeg mener vitterlig man bør overveje om der er nogen chance for top 4 under Gattuso.

Forsøg en trodsreaktion med en ny træner i de resterende kampe. Det er frygteligt det her.

Standard

Nå, det kom så der GAME OVER.

Og GLEM ALT om CL!!!!

Standard

Så kom målet endelig. Det her er virkelig en af de ringeste præstationer set i mange sæsoner og den seneste periode har holdet virkelig mistet alt der minder om At prøve at spille lidt fodbold. Om det er Gattuso der vil have dem til at satse ingenting eller der bare er spillerne der ikke kan mere må guderne vide.

Standard

Piatek er da også helt væk i denne kamp.

Men det er mig en gåde, at Suso kan blive ved med at spille. Været fuldstændig ude af form i snart et halvt år. Og så sælger han holdet med sådan et ugideligt hjørnespark. Flå ham af og spil Cutrone fra start af.

Lazio kommer til at fryde sig ovenpå denne sejr. Usympatiske men fortjent er det. Jeg ser absolut ingen mulighed for at komme tilbage selv med en halv time igen. Vi har skabt 4 mål chancer i de sidste 5 kampe.. hvordan skulle det være muligt at score to mål?

Men ja, man kunne godt overveje at fjerne Gattuso for at se om det kan give en form for reaktion.

Standard

Piatek ved jeg ikke helt hvad man skal klandrer for. Score på chancer når han end ikke får bolden, men det samme kunne Higuain sige da han var her

Men generelt er de her 2 kampe i Coppa Italia vel et godt eksempel på hvordan man ikke skal gribe de her kampe an og spiller for ikke at tabe frem for at forsøge at Vinde.
    Men igen vel klassisk Gattuso der har spillet fodbold under den mentalitet

Standard

Tror sgu det er lidt ligemeget hvem der sidder på bænken i de sidste kampe.

Vores nøglespillere er helt ude af form og hele truppen er blottet for selvtillid, det er tydeligt. Læg dertil at vi mangler speed, kreativitet, teknik og bare ren og skær kvalitet.

Vores hold er ganske enkelt ikke godt nok.

Standard

Jeg får stress af det her hold. Ydmyget hjemme mod dødsensfarlige Olympiakos. Godt i gang med at smide 4. pladsen de seneste 2 (?) måneder? I SÅ lang tid, har vi ikke kunne udnytte konkurrenternes fejl. Og nu? Udspillet på egen bane af Laziolona?
    Jeg kan ikke se noget lys for enden af den her tunnel, der bare bliver mørkere og mørkere for hvert år der går.

Standard

Hovedrystende hvad vi viser i en semifinale foran 60.000. Absolut uacceptabelt, som egentligt burde koste Gattuso jobbet taget de sidste 6-7 kampe med i betragtning. Sikke et formdyk af dimensioner på et kritisk tidspunkt i sæsonen. Gattuso’s 3-4-3 sats bar ikke frugt, desværre.

Romagnioli, Calhanoglu, Suso, Kessie.. whatever. Alle bør være salgsbare emner som ikke engang vil berøre holdets kvalitet hvis de skulle forlade klubben.

Det er spild af tid at se på Milan’s kampe. Pointmæssigt, men fremfor alt kvalitetsmæssigt. Og det har det været i minimum 75% af kampene under Gattuso.

Regler for meddelelser