Side 1 af 6 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 52

Emner: Coppa Italia: Milan-Lazio

Standard Coppa Italia: Milan-Lazio

I aften 20:45 spiller vi andet semifinaleopgør mod Lazio.

Første kamp endte som sagt 0-0. Det har været nogle tætspillede kampe mod Lazio denne sæson, hvor Inzaghi og Gattuso har været meget lidt risikovillige. Begge hold er pt i spillemæssige kriser, og misser gang på gang nemme/vigtige point.

Aftenens kamp
    I aften skulle der dog komme andre boller på suppen. Efter første kamp, har vi udebanemål imod os så vidt jeg ved (det tæller i Coppa'en, ikke?).

Gattuso har både være ude at råbe op om, at i aften skulle være en reklame for italiensk fodbold. Det er vel næsten også et nødvendigt plaster på såret efter at Parma-opgøret, som var fodbold, når det var værst. Man må forvente at han har tænkt sig at satse på mål.

Vi skulle angiveligt være klar til at skifte til en 3-4-3 opstilling, og endelig få sat vores dyrtindkøbte Caldara i spil.

Milan (probable): Reina; Caldara, Musacchio, Romagnoli; Calabria, Kessie, Bakayoko, Laxalt; Suso, Piatek, Castillejo
    Lazio (probable): Strakosha; Bastos, Luiz Felipe, Acerbi; Romulo, Milinkovic-Savic, Leiva, Luis Alberto, Lulic; Immobile, Correa

Jeg er jo både spændt over formationsskiftet, men samtidig synes jeg også det viser, at Gattuso er idéløs offensivt. Vi mangler bevægelsesmønstre, pasningskanaler mv. der gør det svært for modstanderen. Det er ikke 4-3-3, der er problemet nødvendigvis.

Standard

Jeg troede faktisk at gule og røde kort kunne føres videre fra Serie A - det gør det med Super Coppaen. Nå, det er i hvert fald ingen undskyldning, selvom det havde været dejligt at slippe for SMS og Luis Alberto. Jeg ville gerne se Piatek og Cutrone inde fra start sammen. Måske i en 4-4-2? Jeg ved snart ikke hvad løsningen er på vores formdyk. Suso bør sidde på bænken. Han har stort set leveret ingenting i snart et halvt år.
    Forza Milan!

Standard

Synes det er fint nok Gattuso prøver noget nyt når spillet ikke har fungeret igennem længere tid - også selvom folk vil stå i kø for at skylde skylden på det, hvis vi ryger ud.

Standard

Fuldstændige groteske billeder fra Milanos gader, der viser Lazio tilhængere, decideret hylde Mussolini. Mon forbundet vil reagere på det? Eller er det nemmere at straffe en Bakayoko der fejrer en sejr på en “lidt flabet” måde? Nøj hvor er Lazio bare en ucharmerende klub. Håber vi smadrer dem ud af pokalen og lukker munden på dem.

Standard

Det er uacceptabelt. Uanfægtet tilhørsforhold, så bør en klub taberdømmes på baggrund af den opførsel - i særdeleshed i Italien, hvor man tilsyneladende ikke er i stand til at komme problemet til livs. Det er ganske enkelt pinligt, og var det Milans fans, der opførte på samme måde, så havde min holdning været den samme

Standard

Hvor bliver kampen vist? Strive? TV3Max? Anywhere?

Standard

TV3 Sport.

Det er mig en gåde at Italien kan acceptere det der. Jeg væmmes.

Standard

Er der en der har et link til kampen? Troede at de viste den på strive eller på min youseekonto men nej!!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Sig-Mund Se meddelelser
    Det er uacceptabelt. Uanfægtet tilhørsforhold, så bør en klub taberdømmes på baggrund af den opførsel - i særdeleshed i Italien, hvor man tilsyneladende ikke er i stand til at komme problemet til livs. Det er ganske enkelt pinligt, og var det Milans fans, der opførte på samme måde, så havde min holdning været den samme
    Det er fuldstændig grotesk, og der ser man desværre hvor langt tilbage Italien er på det område.. Frygteligt..
    Jeg foretrækker ikke at blande politik og fodbold, men det her skal simpelthen have konsekvenser. Hvor jeg håber Kessie eller Baka scorer idag.

Standard

Vi spiller grotesk ringe. Lazio ligeledes.

Calabria, selvfølgelig, fristes man til at sige, skadet og øm.

Regler for meddelelser