Side 4 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 52

Emner: Coppa Italia: Milan-Lazio

Standard

Ja en ny træner kunne være frisk. Vi har stadig alle muligheder med top 4 men kræver noget nyt ser det ud til. Men tvivler meget på vi tør smide en ny træner ind med mindre holdet ikke længere bakker Gattuso op

Standard

Intet mindre end en historisk ringe og mildesttalt skandaløs indsats over hele linjen. Jeg er målløs over hvad jeg så, og vi skal blot prise os lykkelige over at den ikke endte 4-0.
    Ikke nok med at de ligner et serie B hold teknisk og spillermæssigt, så var gnisten der overhovedet ikke. Det var en fuldstændig uacceptabel indstilling, og som jeg før har sagt: hvis Gattuso ikke engang kan piske den rigtige indstilling ind i spillerne skal han omgående fyres for rent taktisk har han intet at byde på. Kravet til ham som træner er i det mindste at han skaber et krigerhold.

Det eneste der ville redde dem lidt respekt er hvis klubben tilbagebetalte alle fansene billetprisen for i aften, og jeg synes det ville være passende at halvdelen af summen kom fra Gattusos og spillernes lommer. Det her er bare IKKE i orden!
    Zorro per sempre!

Standard

Så gik fascisterne videre. Fortjent, i det de både har slået Inter og Milan ud. Håber at Atalanta smækker dem i en evt. finale.

Ubeskrivelig elendig præstation med masser af fejl. Reina bedste mand mens resten dumper. Gad vide hvad Leonardo, Maldini og Gazidis tænker når de ser det her fodbold i en semi foran 60.000?

Forhåbentlig hvem vi skal sælge og hvem det skal overtage efter Gattuso. Efter derbyet er vi gået helt og aldeles i stå. En enkel smal sejr på et tyndt straffe mod Lazio er det blevet til i 7 kampe.

Næste weekend er vi udenfor top4 - det er 100%.

Standard

Elendig kamp. Vi er klart ringest, og jeg er nu overbevist om Gattuso ikke er manden. Der skal simpelthen hentes en træner, med en anden spilfilosofi.

Jeg må dog indrømme jeg stadig mener det mere er Italien(italiensk fodbold) der taber idag, pga. tosserne til de Lazio fans. Personligt er jeg af den holdning, at de bør smides ud af turneringen. Ikke så vi går videre, men blot at Atalanta får sejren. Jeg har egentlig ikke som sådan noget mod spillerne fra Lazio, og på den måde er det selvfølgelig "unfair" at straffe dem, men Italiens ry skal ændres, og de der åndsvage bøder kommer der sgu intet ud af.

Jeg ved det ikke kommer til at ske, men der skal ske en ændring i Italien på det her område. Jeg forstår udmærket, hvis mørke spillere tænker sig om to gange for at skifte til det land.

Standard

Hvor meget der er spillernes niveau og trænerens skyld er jo altid spørgsmål. Spillerne og træneren er jo de samme da vi havde gode resultater tidligere i år, hvor mange mente Gattuso var den helt rigtige. Det flasker sig bare ikke længere og spillerne virker enorm tunge og trætte og det virker som om de bare ikke har niveauet og hovedet klar til at klare de her tider hvor de er presset, hvor de er så tæt på både CL og igår Coppa Italia. Men det er jo også der typisk de bedste spillere skiller sig ud, at de kan vise niveau selv når der er pres og modgangstider

En Coppa Italia triumf kunne meget let være sket havde vi vist et normal niveau vist tidligere i år, dengang vi endnu kunne producerer noget fremad banen. Der mangler endnu 5 kampe, men taber vi i weekenden så tror jeg ikke holder rejser sig mere i den her sæson
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Hvor meget der er spillernes niveau og trænerens skyld er jo altid spørgsmål. Spillerne og træneren er jo de samme da vi havde gode resultater tidligere i år, hvor mange mente Gattuso var den helt rigtige. Det flasker sig bare ikke længere og spillerne virker enorm tunge og trætte og det virker som om de bare ikke har niveauet og hovedet klar til at klare de her tider hvor de er presset, hvor de er så tæt på både CL og igår Coppa Italia. Men det er jo også der typisk de bedste spillere skiller sig ud, at de kan vise niveau selv når der er pres og modgangstider

En Coppa Italia triumf kunne meget let være sket havde vi vist et normal niveau vist tidligere i år, dengang vi endnu kunne producerer noget fremad banen. Der mangler endnu 5 kampe, men taber vi i weekenden så tror jeg ikke holder rejser sig mere i den her sæson
    Det ærgrer mig at man ikke udnytter at Juve er ude. Noget helt andet er, at vi har været helt ude af form i to måneders tid nu? Hvis vi ikke kan præstere i en historisk dårlig Serie A og ikke scorer mod Lazio over to pokal kampe, så fortjener vi ikke CL. Magter ikke se os blive rundbarberet af City, Ajax og hvad de nu ellers hedder. Jeg kan ikke se hvad Milan vil. Vi må erkende at vi bare er blevet til en midterklub, der tilbyder tårnhøje lønninger, uden nogle mål, eller glimt af udvikling.
    Forza Milan!

Standard

Nu hvor jeg selv på stadion til. Gårsdagens kamp, og først og fremmest vil jeg sige at det er utrolig skandaløst det Lazios fans laver. Under hele kampen var den mest sunget sang om Bakayoko og en banan. Føj de er nogle fascistiske svin.

Dette var min første kamp på San siro, og nøj hvor var det en skuffelse. Meget kan man sige om Rino, og hans manglende taktisk og spillestil, men spillerne er altså også utrolig ringe. Jeg har set spillere i serie bold med en bedre bold omgang en Kessie, som med afstand var den dårligste spiller. Spillerne har bare ingen nossere, og ingen af dem tør at tage teten.

Tror desværre ikke på top 4 længere, og vi får sgu hellere ingen pokal længere. Håber dog at en tilbagevendende Paqueta kan hjælpe vores spil, fordi det der fandme sort ud. Gattuso træner jo også som var det Playstation han spillede, bare med mange offensive spillere, og ingen taktik.

Det ser virkelig sort ud.

Standard

At vi jagter CL er jo udelukkende pga pengene. Rent sportslig har vi virkelig intet at søge der og FCK og andre sekunda hold i Europa er vi jo på ligefod med. Ja, vi kan måske købe lidt forstærkninger i sommerpausen med CL, men stadig langt fra nok til vi som sådan har et hold der kan begå sig i CL.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Først og fremmest: I øjeblikket er Lazio min absolutte hadeklub i Serie A. Jeg hader den destruktive måde de spiller fodbold på. Jeg hader deres spillere og stabs attitude, og de har intet mindre end nogle af Europas mest forfærdelige fans. Jødehad, fascisme, racisme. Baren bliver ikke lavere.

Det viste sig helt rigtigt i går ikke at være et spørgsmål om system i forhold til vores offensive problemer. Gattuso blev endnu en gang udstillet. Jeg så helt konkret endnu en gang følgende problemer:
    - Vi står utroligt lavt og kompakt i den defensive fase det meste af tiden, hvilket betyder vi er langt fra modstanderens mål, når vi erobrer bolden.
    - Vi har næsten ikke spiller med kombinationen af fart og teknik til at drive kontraangreb - hvor Lazio f.eks. har Immobile, Correa og Luis Alberte. Castillejo er vel egentlig den der er tættest på.
    - Vores bolderobrende spillere (forsvaret, Kessie, Bakayoko) har ikke de lange afleveringer, man evt. kunne håbe at fodre Piatek med.

Vores manglende fart og spillere med lange afleveringer i sig betyder så gå gang på gang, at vi møder vores modstandere i situationer, hvor alle 11 mand er på plads i deres defensive fase. Herfra går følgende galt:

- Vi spiller og tænker for langsomt.
    - For få at vores spillere har gode førsteberøringesafleveringer i sig.
    - Vores offensive spillere modtager næsten altid bolden med ryggen til mål.
    - Vi mangler (overraskende) løbemønstre

Det vi gang på gang ender med er:
    - Langskud udenfor boksen. Vi er vist nok det hold med flest (ligegyldige) langskud i Serie A.
    - Ufarlige indlæg
    - At håbe på straffespark eller modstandfejl, vi kan straffe.

Vi er forudsigelige. Sørger modstanderen for at dække af for Suso træke tilbage ind i banen til venstreskøjten, har de faktisk lavet deres lektier.

Jeg har været modstander af Gattuso fra dag 1 og er det fortsat. Viasats kommentator sagde det meget godt i går: Selv hvis vi ender på 4. pladsen, er det svært at se, hvad det her Milan-hold rent faktisk har at gøre i Champions League. Det har vi også set i to sæsoner i træk i Europa nu, hvor Gattuso overhovedet ikke har været opgaven moden.

Skal vi skifte træner til de resterende 5 kampe? Nej, det synes jeg egentlig ikke. Der skulle være skiftet sidste sommer. Eller i vinters. Lad os håbe Gattuso's betondefensiv og heldet tilfalder os. Så skal det være fordi Leonardo eller Maldini selv tager over, så vi ikke ender med endnu en vikar, der får lov at fortsætte.

Ny træner
    Kan heldigvis se aviserne skriver om følgende emner i dag:
    Gasperini, Sarri, Rudi Garcia, Conte. Samt outsiders Pochettino og Emery.

Alle de trænere ville uden tvivl være en opgradering fra Gattuso. Poch, Emery og formentelig Sarri tror jeg ikke er sandsynlige. Conte ville være ekstremt dyr, er kendt for at skabe problemer med alle ledelser omkring ham og spiller egentlig noget kedelig fodbold, jeg ikke ønsker at se mit Milan spille.

Reelt er Gasperini og Garcia så tilbage på listen, jeg tror på. Gasperini er fantastisk til at arbejde med talenter og få midler, hvilket nok netop er de FFP-benspænd vi kommer til at stå overfor. Derudover er hans fodbold attraktivt, han har allerede arbejdet med Caldara, Kessie, Conti og Suso med succes.

Garcia blev lidt uretfærdigt behandlet i Roma, synes jeg. Jeg har dog ikke den helt store fidus til ham, men ville vælge ham til hver en tid over Gattuso.

Standard

Sarri er et langtidsprojekt før han får succes med sin fodbold, noget som vi næppe syntes der er tid til. Gasperini er vel igen lidt et skud i tågen. Har været i et hav af klubber, men aldrig slået til i de store klubber hvor presset er stort. Conte er jeg ikke vild med man har dog en masser erfaring i top klubber, som er hvad vi stiler efter
    Men det er ikke let at finde en træner der både gerne skal have kendskab til italiensk fodbold og så have erfaring for storklubber og CL
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser