Side 4 af 6 FørsteFørste ... 23456 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 40 af 54

Emner: Serie A: Torino-Milan

Standard

Shit, det gjorde ondt at se den kamp. Og jeg er med på de flestes frustration herinde, men at fyre Gattuso med 4 kampe igen kommer nok ikke til at gøre det helt store. Holdets mentalitet er godt nok et svagt et af slagsen, og flere gange i denne sæson har spillerene svigtet os fans og Gattuso big time (bare tag det røde kort i dag). Yeah, Gattuso har ikke en god taktisk snilde, og når sæsonen slutter, så kan man svinge øksen mod både Gattuso og spillerne, hvis vores mål ikke bliver opnået (højst sandsynligt) Og hvis de på en eller anden måde skulle blive det, mener jeg efter hvad jeg har set de sidste 6uger, at han ikke er den rette til at lede os i fremtiden. Elsker manden, men desværre er han ikke den der får os til det næste niveau.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Spørgsmålet begynder jo at melde sig, om holdet der turde smide træneren på porten, da det gik rigtig skidt ikke bliver belønnet i denne omgang. Roma tog konsekvensen, hvorimod vores ledelse har siddet på hænderne og mest bare været utilfreds med dommerne.

Ledelsen er tvunget til at gøre noget i dag. Gattuso skal ud. Det er synd for Rino, men holdet har aldrig været dårligere, så det kan kun blive bedre, og så skal vi nok hente fire sejre. Jeg tror sgu på det, men kun hvis ledelsen tør få sine hænder beskidte og ikke bare står og ser fornærmet ud i hjørnet.
    Medlem nr. 2

Standard

Det har jo hele tiden været åbenlyst for enhver, at Gattuso ikke kunne varetage opgaven som træner, hvis vi vil være et tophold. Så det hele peger egentlig bare tilbage på ledelsen

Standard

Et eller andet skal der ihvertfald ske det må de sku også kunne se i toppen. Tro på Gattuso sådan lige pludselig kan få det her hold til at hente 4 sejre er idioti. En ny træner vil det måske heller ikke lykkes med, men så har man ihvertfald prøvet noget. Det her hold skal have et spark og posen skal bogstaveligt rystes, så de kommer ud af den her onde spiral. Vi har sikkert ikke noget verdensklasse hold, men de hold vi møder som Lazio, Parma, Torino etc har ihvertfald overordnet set ikke et bedre hold som os, men alligevel ligner vi en flok amatører, der knap tør rører bolden
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det er virkelig vildt, hvis Gattuso overlever det her.

Vil være første mangel på tiltro fra min side til Leonardo og Maldini. Det er simpelthen ufatteligt, hvis man tror det vender. For mig, at se har man også alle muligheder for argumenter?

Ingen vil skyde på dem hvis top 4 misses efter en fyring. Det vil man da hvis det sker under Gattusos ledelse herfra.

Standard

Jeg tror også det var dråben. Gattuso virker også som en knækket mand i sit interview.
    Bliver han fyret er det dog vigtigt, at det understreges, at det kun er 'caretaking', der er brug for i de resterende 4 kampe. Spørgsmålet er så bare, hvem der skal gøre det.

Hvis Maldini/Leonardo selv overtager og de sidste 4 kampe bliver ligeså pinlige eller værre, så tror jeg alligevel, at der vil blive skudt efter dem. Leos egen trænerkarriere var jo heller ikke ligefrem prængende.

Edit
    Kan se RAI meldte følgende i går aftes

RAI - Gattuso not very solid: for the company 24 hours of reflection
    29.04.2019 00:41 by MilanNews Editorial Office

According to Rai Sport, the confirmation of Gennaro Gattuso on the Milan bench after the summit held today at the Stadio Olimpico Grande Torino is still not certain. According to what has been reported, the company will be considering 24 times. In case of exemption, it is possible that the team should be entrusted to the Primavera coach Federico Giunti with the supervision of Leonardo himself. Then for the next season other possible scenarios will open: like Antonio Conte, who however seems closer to Rome, but names like Roberto De Zerbi or Eusebio Di Francesco are not to be overlooked either.
    Sidst redigeret af Voss : 3 Uger siden kl. 09:13

Standard

Tror sku egentlig det er lidt ligegyldig hvem vi får, da det mere er ny træner effekt vi skal håbe på - og så længe vi ikke hiver en Giunti op fra Primavera. Skal nok være en træner der er en hvis respekt om og der kunne Leo/Maldini være et godt bud her i nødens stund.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Tror sku egentlig det er lidt ligegyldig hvem vi får, da det mere er ny træner effekt vi skal håbe på - og så længe vi ikke hiver en Giunti op fra Primavera. Skal nok være en træner der er en hvis respekt om og der kunne Leo/Maldini være et godt bud her i nødens stund.
    Det kunne ligne os at hive Giunti op, og så ende med at give ham et fast kontrakt efter et par sejre.

Standard

Romagnolis røde kort var i øvrigt det, der skrabede bunden for mig. Uværdigt at vores anfører skal sendes af banen for at håne dommeren. Stærk måde at gå forrest på - men der er vel nok et symptom på spillernes frustration pt.

Standard

Og nu melder Gazzetta, at vi så har besluttet os for at fortsætte med Gattuso de næste 4 kampe, hvorefter vi siger farvel.

At vi fortsætter skulle angiveligt være fordi, at ingen i ledelsen kunne se et bedre alternativ.

Regler for meddelelser