Side 1 af 4 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 39

Emner: Serie A: Milan-Bologna

Standard Serie A: Milan-Bologna

Så er det i aften vi tager imod Bologna og selvom vi har efterhånden har sagt det de sidste 10 runder, så er de her 4 sidste kampe finaler. Vi burde forlængst kunne have lukket den her CL plads, men har pjattet det hele væk med elendig spil og ikke mindst elendige resultater.
    Med en sejr i aften er vi med endnu, men vi mangler stadig mange svære kampe. Atalanta ser ud til at være i super kørene, men om de også kan håndterer det nu de pludselig har CL at spille for må vi se.
    Skal siges at jeg ikke tror på 4 sejre. Men i vores 2 hjemmekampe tror jeg dog godt vi kan hente sejre men i Firenze og Spal tror jeg ikke vi får hentet maksimum point
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Vi skal møde et ret formstærkt Bologna hold. Mihajlovic har fået sparket noget vilje og disciplin ind i dem, og de kan således notere sig for 6 sejre, 1 x og et nederlag i de seneste 8 kampe. De mangler heldigvis Soriano og Mbaye, og de skulle muligvis føle sig nødsaget til at skifte formation til 4-3-3 på grund af manglen på førstnævnte.

På vores egen front er det jo spændende at se om træningslejren skaber nogen respons. Gattuso har lidt fjollet sagt, at han er imod træningslejre, men alligevel valgte at lave en (?!?!).

Romagnoli skal sidde ud med sin idiotiske karantæne, mens både Conti og Calabria er skadet ift højreback.

I løbet af ugen har der været meldinger om, at Gattuso endnu en gang ryster formationsposen og nu skulle være klar til at stille op i en 4-2-3-1, men seneste meldinger er på en 4-3-3 igen.

Donnarumma; Abate, Musacchio, Zapata, Rodríguez; Kessie, Biglia, Paquetà; Suso, Piatek, Çalhanoglu

Det virker til at Bakayoko skal straffes for den manglende træningsdisciplin. Det bakker jeg principielt op om, men det er godt nok irriterende, at det er vores bedste spiller, der må tage plads på bænken.

Som en sidste note kan man holde lidt øje med Bolognas Orsolini i aften. Ham har vi været kædet sammen med som potentiel erstatning for Suso.

Standard

Ja Biglia var godt nok skidt kørene sidst han fik spilletid og så lige for vores bedste mand Baka. Men pt er det vel også primært panik fra Gattuso, der laver ændringerne for ændringernes skyld og ikke fordi han som sådan tror på taktiske ændringer
    Det bliver sikkert en grusom kamp igen i aften og jeg vil slet ikke blive overrasket over skulle vi ryge ind i et nederlag imod et formstærk Bologna mandskab der absolut intet har at tabe.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Det virker desperat det Gattuso foretager sig. Både på og udenfor banen. Men okay.. Så grøn en træner. Man kan næppe forvente mere. Gattuso har ét værktøj. Disciplin udenfor og disciplin indenfor banen. På det sidste virker det til at være tabt.

Bologna er farligere end positionen viser. Synes faktisk de har et ganske fornuftigt hold og Mihajlovic har igen vist sig som en ganske habil træner.

De mangler dog Mbaye og Soriano. Stor fordel for os, men Orsolini og Sansone kan gøre ondt på os.

Hvis ikke vi vinder idag, så er vi endegyldigt ude og jeg tror desværre løbet er kørt for os. Momentum forsvandt fuldstændig efter derbyet. Det er helt vildt at kigge tilbage på nu. Der ses ingen tegn på at det skal være året hvor man lykkes.

Jeg forventer vi starter ud med en voldsom vilje og momentum der opnås ud fra det afgør udfaldet. Jeg tror desværre gassen fiser af ballonen og at Bologna så kan spille med.

0-2. Sansone og Orsolini.

Standard

Hvis vi skal bevare optimismen, og det synes jeg prinicpielt at vi skal, må vi nøjes med at tage en kamp af gangen. Vinder vi i aften, er vi stadig med i ræsset om fjerdepladsen med kun 3 kampe igen. Det er måske ikke det man vil høre, men det er jo faktisk længe siden vi har ligget så lunt i svinget så sent på en sæson. Vi har alt at spille for, det har ingen af holdene i de næste tre kampe efter Bologna.

Som side bemærkning: Normalvis ville jeg frygte Viola på udebane, men de har været elendige på det seneste, så det er en gylden mulighed for også at slå dem i næste runde

Standard

Tror vi vinder den i aften, men et kønt syn bliver det næppe. Håber at Paquetta viser hans klasse i aften, og at Hakan kan vise lidt af det gode spil han har vist, når han spiller længere tilbage på banen og Paquetta er med.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Det skulle ikke undre mig at der bliver endnu en gang kedelig omgang fodbold og et 0-0 resultat. Jeg syntes virkelig ikke Gattuso har styr på sit mandskab og vi skifter nærmest konstant i vores formation. Lad os nu få den her sæson spillet færdig. Så vi ved hvad Vi har at gøre med omkring spillere og trænere til næste sæson.

Standard

Med tanke på vores form og spil og Bolognas resultater den sidste 1 1/2 måneds tid, kan jeg desværre ikke se os hive en sejr hjem iaften.

Moralen i truppen er helt i bund og kommer vi først bagud får vi også tilskuerne på nakken. Scorer vi først har vi måske en chance for at hive en uafgjort i land. Uanset hvad bliver det ikke kønt.

Standard

Inter kampen vente resultaterne sikkert, men allerede inden Inter kampen havde vi i en lang periode virkelig haft marginaler med os og som altid i sport plejer det at udligne sig.
    Kan vi overraske og pludselig hente et godt resultat i aften kan det dog give et boost forud de sidste kampe. Har svært ved at se det komme, men hev vi nu en 3-0 hjem så ville holdet og moralen uden tvivl ændrer karakter.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Nå, det blev den samme 4-3-3'er vi stiller i som vi indtil videre har været pint i, og der har medført at Piatek er den angriber i Serie A der får færrest bolde at arbejde med. Havde ellers lige set frem til Paqueta bag 2 angribere, selvom det næppe havde resulteret i en revolution. Vores primære problem er psykologisk. Sålænge vi spiller så stift og ikke bevæger os for hinanden i angrebet, så kommer alle hold til nemt at kunne annullere os og vores eneste håb bliver en Piatek klassisker med 1 mål på 1 skud.
    Zorro per sempre!

Regler for meddelelser