Side 4 af 4 FørsteFørste ... 234
Viser resultater 31 til 39 af 39

Emner: Serie A: Milan-Bologna

Standard

Vigtige tre point først og fremmest. Derudover synes jeg vi var mere offensive idag, hvilket kostede lidt i den anden ende. Men Musacchio, Hakan og Piatek har alle store chancer der sagtens kan scores på udover de 2 vi scorer, så jeg er mere positiv for vores offensiv idag, end i lang tid(hvilket ikke siger et store). Det var så det positive der var at sige.

Hold kæft hvor er det utroligt med vores spillere. År efter år forsøger de at nosse det op. Bakayoko der ikke kommer ind, som en vigtig mand og bør nærmest ikke have mulighed for at spille i klubben igen, under Gattusos ledelse, hvilket svækker vores hold enormt, med de mange skader på midten.

Paqueta skal styre sit temperament, og generelt attitude, hvilket ligeså godt kunne have kostet os idag. Han er ung osv. Men det duer ikke på det her niveau.

Jeg håber så meget på Conte/Sarri til sommer. Sarri fordi han vil gøre alt for, at få holdet til at spille en bestemt type fodbold som jeg gerne ville se holdet praktiserer, og egentlig ikke mener vi mangler meget for at kunne. Conte så han kan sparke alt diva attituden ud af holdet, og få styr på det omklædningsrum. Jeg er så træt af at spillerne føler sig for gode til bænken, når de skuffer gang på gang. Ingen er hellige på det her milan hold. Der er ikke en Kaká, Sheva osv. som er selvskrevet, de her gutter skal vise til træning, og udnytte de minutter de får.

Og så skal vi da vidst have kigget på træning/lægestab, hvis vi ikke bare skal begynde at spille med ungdomsspillere. Der har været været "træningsuge", og der gad jeg godt vide om Gattuso bare har flækket dem igennem med intervalløb, flere virkede trætte/overbelastede mod slutningen.

Standard

Hvor var de sidste minutter fede. Endelig gør vi hvad der skal til.
    Holdet er bare udfordret i dybden. Biglia skadet, problemer med Bakayoko, rødt til Paquetá og Kessie gik og humpede efter kampen.

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    ''Fuck of man'' siger Bakayoko, men vi ved selvfølgelig ikke hvad der gik forud.
    Hvis han sagde det til Gattuso, så har han selv bestemt sin skæbne i mine øjne.

Standard

Well... Jeg er glad for at jeg ramte plet her. Vi vandt, men det var på ingen måder kønt. Min MoTM er Rumma. Han kom med et par kanon redninger, men Kessie skal også nævnes. Han kæmpede røven ud af bukserne. Jeg kan godt li' at Samu prøver sig frem til ting, men i guder hvor er han dårlig, teknisk. Han tabte jo næsten samtlige forsøg på at drible udenom en modstander.

Også en sidste bøn til jer gutter der kommer med en helvedes masse negative kommentar herinde. Jeg er med på at vi som fans ALTID er med hjertet først, men negativ snak inden kampen, negativ snak i kampen osv osv. Come on. Vi har 3 kampe tilbage. Lad os forsøge at se på de positive ting. Som fx. at Mauri spillede en stabil kamp, taget i betragtning af at han ikke har spillet en kamp i evigheder

Anyways. Vi er fortsat med i kampen om CL. Lad drømmen leve videre
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Vi kan håbe Gattuso som ventet ryger, så vi nok har chancen for at købe Baka, der nok ikke lige ønsker at blive under ham. Men nogle rygter går også på at Baka har været åbenmundet omkring flere dispositioner fra Gattuso i den seneste dårlige periode, som Gattuso nu så chancen for at tage noget ravanche for da han kom for sent til træning og stemningen mellem de 2 ser nu ud til at være på lavpunktet efter dagens kamp. Og med Gattuso´s tilgang til tingene er han ikke en der byder ham velkommen igen ind i varmen
    Nu lignede det unægteligt at Baka var blevet kaldt som udskiftning, for Biglia og her kan jeg ikke se det store problem. Ja man kan være uenig i at starte på bænken, men er det nok til at te sig sådan der?

Gattuso har jeg mistet tålmodigheden med, og skal skiftes ud til sommer uanset 4 plads, men jeg må indrømme jeg også er begyndt at tænke, at Baka måske har godt af en sæson på bænken i Chelsea. Synes opførelsen fra hans side idag er under al kritik, om det så var den lokale pizzamand der var træner. Og jeg magter simpelthen ikke flere af de typer.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af R80 Se meddelelser
    ... Og så skal vi da vidst have kigget på træning/lægestab, hvis vi ikke bare skal begynde at spille med ungdomsspillere. Der har været været "træningsuge", og der gad jeg godt vide om Gattuso bare har flækket dem igennem med intervalløb, flere virkede trætte/overbelastede mod slutningen.
    Det har mest været rondo'er, teknisk træning og halve/hele-holds korte kampe.
    Men ja, mange spillere mangler det sidste step i deres løb.

Standard

Baka har så en anden version af forløbet, men uanset så er det noget de alle melder ud vil blive løst intern i klubben. Men en kamp der ikke viste tegn på nogen fremgang som sådan, men var vel heller ikke ventet. Kampen kunne let være vippet til Bologna, men i den her omgang lykkedes det. Men selvfølgelig stadig skræmmende at et hold som Bologna overhovedet kan give os problemer, så tænk blot når vi møder Fiorentina eller Spal
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Uanset hvad er det træneren der bestemmer, også makker man ret. Og ikke skaber konflikt. Og ikke sætter sig selv over holdet

Standard

Super vigtig sejr i går! Den sværeste af kampene vi havde tilbage, tror jeg. Den holder os inde i kampen om CL. Vi er bedre h2h mod Atalanta og Roma, så vi skal bare vinde resterende kampe, mens Atalanta skal snuble i én.

Vi har Fiorentina, Frosinone og Sassuolo tilbage. Tre hold, der definitivt ikke har mere at spille for i denne sæson.

Atalanta har en kamp mod Juve og en mod Genoa, der stadig kæmper for overlevelse og så selvfølgelig en coppa-finale, der også ville tag på kræfterne.

Alt i alt synes jeg faktisk kampen var ret underholdende i går. Bologna kom for at spille fodbold, og det gjorde så også, at der var lidt mere plads til os. MOM er Donna, der reelt vinder os de 3 point med sine redninger.

Tragisk med Bakayoko, men er glad for at Mauri i stedet kom ind. Han lignede en der ville det, og lavede også i momenter nogle fine ting. Han spiller dog med meget risiko i sit spil. Meget Verratti-agtig, men på et langt lavere niveau selvfølgelig.

Paqueta viser igen at han tænker hurtigere, og han har en masse førsteberøringsaflevringer i sig. Rummene når ikke at blive lukket ned ligeså hurtigt, når han er med. En skam med det røde kort. Forstod egentlig godt hans frustration over at få gult på den måde. Lidt skidt konfrontatorisk dommerarbejde, hvis I spørger mig. Man løber ikke direkte hen i snotten på den spiller, der lige er blevet flæsket fuldstændig og viser ham et gult som det første. Man får stoppet situationen og trækker stille og roligt begge spillere hen til sig og viser dem et gult hver samtidig. Derudover er det selvfølgelig dumt at Paq slår hans hånd væk.

Det er helt uffatteligt at Hakan kun har scoret 2 mål i sæsonen, når man tænker på, hvor mange skud han er kommet til lige foran boksen, og hvor god hans fod er. Jeg er reelt stoppet med at tro på den går ind før han skyder. Jeg kunne godt tænke mig at man tog et valg til sommer: omskol ham permanent til en rolle på midten eller send ham tilbage til Tyskland. Han leverer simpelthen ikke nok mål/assist til at spille fremme i en 4-3-3.

Anyway. Gattuso virker til at han nok skal få truppen til at sprælle de sidste 3 kampe, og det er lige, hvad vi har brug for. Det ville simpelthen være så meget lettere at få en toptræner med CL-deltagelse, og den tilhørende pengepose.

I øvrigt fantastisk at se San Siro i går trods seneste resultater. Forza Milan!

Standard

Paqueta skulle eftersigende have modtaget tre spilledages karantæne. Jeg synes det er noget voldsomt.

Regler for meddelelser