Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 27

Emner: Serie A: Fiorentina- Milan

Standard

Ja god kamp af Milan og man kan så selvfølgelig snakke om niveauet Fiorentina har men på hjemmebane går de næppe på banen og bare er ligeglade.
    Overlegent niveau Baka igen viser - men ham vil vi åbenbart ikke købe fordi han skændes med en træner der er fortid efter sæsonen

Standard

Vi har siddet næsten totalt på Fiorentina og der har været rigeligt med chancer. Desværre har vi bare også selv set usikre ud et par gange.

Målet kommer ved at vi får fyldt boksen. Borini er søgt tæt ind under mål og Calhanoglu tager et perfekt løb fra midten.
    Det er sådan, denne 4-3-3 i teorien skal udføres, men vores version er bare, som vi alle ved, alt for fokuseret på indlæg fra højre.

Calhanoglu virker dog mere energisk i aften og har haft et par gode aktioner i venstresiden.

Standard

Blev velkendt Milan i anden halveg med en flok spillere der render forvirret rundt og mangler klasse for at lukke sådan en kamp.
    Vigtig sejr og der er virkelig lagt op til finalen næste uge hvor atalanta gæster juve og vi har et nedrykker hold. Det er nu juve godt lige må tænke lidt på italiensk fodbold og stramme ballerne

Standard

Sløj anden halvleg, men vi fik sejren og ikke mindst opbygget noget mod til at slide sejrene hjem igen.

Vi står jo rent faktisk ret godt. Atalanta skal til Juventus i næste uge og har Sassuolo hjemme i sidste kamp. Alt efter Juventus' feriefornemmelser og Sassuolos spillehumør er alt åbent. Det bliver ikke til at holde ud.

Standard

Nøøøøj hvor er jeg bare glad lige nu Super vigtig sejr. Og som et par af jer skrev, så spillede Viola ikke godt, men på hjemmebane gir de ikke bare op. Vi kom til et par gode chancer, og holdet var tændt. En skam at det ikke har været sådan, de sidste par kampe... Anyways. En stor stor kamp i vente, næste weekend. Det er nok første og forhåbentlig sidste gang, jeg holder med juve. Men der skal de bare vinde.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Sjovt som Paqueta får 3 dage for sin forseelse og der er intet her:

http://twitter.com/Piric_/status/1127310026211827712

Synes virkelig der mangler kontinuitet og ensartethed i dommernes præstationer i Serie A.

Nå, men 3 virkelig vigtige point, som kun få af os havde turde tro på, men alle håbet på. Det holder troen og håbet i live.

Inter:
    Vi er pt 1 point bag Inter. De har Chievo mandag der tidligere i år har vist sig svære at spille mod. Det måske noget andet nu hvor de er sikre på nedrykning... ærgerligt.
    Omvendt så har Inter en kamp mod Napoli i næste uge og slutteligt mod Empoli, der forhåbentlig stadig har noget at spille for i sidste runde. Ærgerligt nok, så er Inter bedre indbyrdes, så ved pointlighed ryger vi. Lad os håbe der går Inter i den..

Atalanta:
    Atalanta har Juve i næste runde, så der skal vi håbe på CR7 kan redde os! Vi er bedre internt end Atalanta så ender vi à point er vi vinderne af fjerdepladsen.

Roma:
    Vores problem er dog nok ligeså meget Roma. Her er vi dog også bedre indbyrdes og de har i dag Juve, så vinder de ikke der, så ser det svært ud for dem.. de er dårligt stillet overfor Atalanta også da de har spillet 3-3 i begge opgør, og den så hedder målforskel i ligaen som næste parameter.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Uffff hvor hader jeg bare Juve....
    Alle vores konkurrenter får point mod dem.
    Taber 2-0 til Roma.
    Frygter mere og mere at det ender med at Milan, Atalanta og Roma ender på 68 point, og så får Atalanta den sidste plads.

Standard

Det vil være naivt at tro, at Juventus skulle gide at sende noget vores vej. Det bliver Sassuolo, der skal hjælpe os, hvis det er.

Og sker det ikke, så peger det jo bare tilbage på klubben selv. Det positive ved at misse CL må være, at Gattuso formentlig ikke er træner næste sæson. Det tror desværre han er, hvis vi kvalificerer os til CL

Standard

Hvorfor får Atalanta den sidste plads, hvis Milan, Roma og Atalanta ender delt 4'ere med 68 point? Jeg troede, det var indbyrdes? Der er vi bedre end begge de andre hold så vidt jeg ved?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Voss Se meddelelser
    Hvorfor får Atalanta den sidste plads, hvis Milan, Roma og Atalanta ender delt 4'ere med 68 point? Jeg troede, det var indbyrdes? Der er vi bedre end begge de andre hold så vidt jeg ved?
    Det er korrekt forstået, men.... Serie A har denne regel der hedder. Hvis der er 3 eller flere hold der har samme antal points når sæsonen er slut, og fx. at de alle sidder på første pladsen, eller i vores tilfælde kæmper om den sidste CL plads, så er det ikke indbyrdes der afgører det længere, men målscoren. Og der har Atalanta desværre fordelen.
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Regler for meddelelser