Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 27 af 27

Emner: Serie A: Fiorentina- Milan

Standard

Hmm - det er nu ikke det der står skrevet andre steder, men at det er indbyrdes
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

"If two or more teams are equal on number of points, they are ranked by following criteria: head-to-head records (results and points), goal difference in these games, goal difference overall, most goals scored, draw".

Det du referere til er hvis feks vi var bedre indbyrdes mod Atalanta, men de var bedre end indbyrdes mod Roma, som var bedst indbyrdes mod os.

Men i dette tilfælde mangler vi blot 1 Juve sejr over Atalanta, og 2 sejre selv for at komme i CL.

Standard

Jeg kunne ikke rigtig finde noget i regelsættet på legiaseriea.it, men ifølge denne hjemmeside er det den interne pointhøst, der er afgørende.

"When more than two teams share the same number of points, the points accumulated in the matches between the teams are used to rank them. Then goal difference is used if it's required. If this isn't sufficient to break a tie, goal difference over the entire season is used, then goals scored. Further tie-breakers are rarely required beyond this point."

Internt mellem de 3 hold har Roma og Atalanta begge hentet 3 point, mens vi har hentet 8.

Standard

Vinder vi begge vores to sidste kampe og får Atalanta Max 3 points er vi i CL - så simpelt er det.

Problemet er så at Atalanta nok skal sikre sig de 4 point de skal bruge - de spiller klart bedre end Juventus pt. og jeg tror ikke på de taber i Torino.

Vi skal nok vinde vores hjemmekamp, men jeg tror ikke vi slår Spal ude - de har slået Roma, Lazio og Juventus hjemme og igår var det næsten alene Napolis keeper der sikrede den sejre - han blev MOM.

Standard

Godt. Så var jeg ikke skævt på den. Vi skal "blot" ende på samme antal point som Atalanta og evt. Roma.

Standard

Hvad med hvis Atalanta vinder coppa'en? Så er det deres vej til CHL, og det udløser en billet til nr. 5 i ligaen, hvis Atalanta slutter nr. 4.
    Right?

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Ricky kaka Se meddelelser
    Hvad med hvis Atalanta vinder coppa'en? Så er det deres vej til CHL, og det udløser en billet til nr. 5 i ligaen, hvis Atalanta slutter nr. 4.
    Right?
    Nej. Coppa Italia har aldrig givet Champions League.

Regler for meddelelser