Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 27

Emner: Serie A: Fiorentina- Milan

Hybrid View

Foregående indlæg Foregående indlæg   Næste enme Næste enme

Standard Serie A: Fiorentina- Milan

Så gælder det iaften Fiorentina, som har været ekstrem dårligt kørene selvom de egentlig har et udmærket hold - ihvertfald i offensiven

For Milan er det selvføgelig fortsat kun sejr der gælder og har det sådan lidt at kan vi vinde i aften, så tror jeg også på vi kan klare de 2 sidste med en sejr, da kurven så ser ud til at være vendt for os. Atalanta kan selvfølgelig stadig selv afgøre det, men vil stadig se det før jeg tror de sådan uden videre kan klare skærene nu her når presset er størst.
    Roma kunne jeg næsten tro mere på end Atalanta PT, men spændende bliver det

Baka er tilbage på midtbanen og må være spændende at se hvilken kamp han leverer efter alt det her. Ellers er det på toppen Borini, Piatek og Borini ventes det.

Fiorentina har intet at spille for ud over de selvfølgelig endnu matematisk stadig kan rykke ned, men det er nu hvis ikkke et reelt pres de føler. Det er nok nærmere på hjemmebane at utålmodigheden er stor og de vil gøre alt for at kunne vende bøtten foran egen fans.

Gætter på en meget optimistisk 3-0 sejr til os i aften
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Skøn læsning, endelig nogen som forholder sig optimistisk, det var på tide! Lad os håbe på du får ret mht. en 3-0 sejr, det overgår selv mine vildeste forhåbninger

Standard

En ting jeg virkelig ikke begriber er hvorfor kampene ikke skal spilles samtidig. I gamle dage mener jeg det var de 4 sidste runder der skulle afvikles samtidig. Det kan jo både være fordel og ulempe for Milan at kende resultatet fra Atalanta i aften. Er man tvunget til at gå efter sejr eller kan man "nøjes" med uafgjort i sådan en svær kamp. Det må være jo noget om TV de spiller som de gør, men syntes da om noget man tager lidt spændingen ud af det når alle kampe ikke spilles samtidig
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Så gælder det iaften Fiorentina, som har været ekstrem dårligt kørene selvom de egentlig har et udmærket hold - ihvertfald i offensiven

For Milan er det selvføgelig fortsat kun sejr der gælder og har det sådan lidt at kan vi vinde i aften, så tror jeg også på vi kan klare de 2 sidste med en sejr, da kurven så ser ud til at være vendt for os. Atalanta kan selvfølgelig stadig selv afgøre det, men vil stadig se det før jeg tror de sådan uden videre kan klare skærene nu her når presset er størst.

Baka er tilbage på midtbanen og må være spændende at se hvilken kamp han leverer efter alt det her. Ellers er det på toppen Borini, Piatek og Borini ventes det.

Fiorentina har intet at spille for ud over de selvfølgelig endnu matematisk stadig kan rykke ned, men det er nu hvis ikkke et reelt pres de føler. Det er nok nærmere på hjemmebane at utålmodigheden er stor og de vil gøre alt for at kunne vende bøtten foran egen fans.

Forstår ikke helt du tror mere på Roma end Atalanta som både er det bedst spillede og mest formstærke hold i hele ligaen....... de har taget 24 ud af 30 points i deres sidste 10 kampe og de tager 3 mere idag mod Genoa. Dvs. de bare skal få uafgjort med hjem fra Torino og vinde deres sidste lette hjemmekamp. Det fucker de ikke op og derudover så vinder vi alligevel næppe vores sidste 3 kampe.

Det er prisværdigt du stadigvæk tror på CL, men det tog er kørt for længe siden.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Forstår ikke helt du tror mere på Roma end Atalanta som både er det bedst spillede og mest formstærke hold i hele ligaen....... de har taget 24 ud af 30 points i deres sidste 10 kampe og de tager 3 mere idag mod Genoa. Dvs. de bare skal få uafgjort med hjem fra Torino og vinde deres sidste lette hjemmekamp. Det fucker de ikke op og derudover så vinder vi alligevel næppe vores sidste 3 kampe.

Det er prisværdigt du stadigvæk tror på CL, men det tog er kørt for længe siden.
    Så kom pessimismen og opgigvenheden frem igen, det var de ikke længe om. Jeg er dog enig i, at jeg frygter mere Atalanta end Roma, så absolut. De skrabede desværre også tre point hjem i dag, til trods for at de manglede papu Gomez. MEN der er stadig håb forud. Vi skal "kun" indhente tre point for at overhale Atalanta, som i næste runde møder Juve på udebane (Juventus' sidste hjemmebanekamp), der ønsker at fejrer mesterskabet på hjemmebane med en sejr. Glem heller ikke at Cristiano Ronaldo stadig kæmper for at slutte sæsonen af som Capocannoniere. Og i sdiste runde spiller Atalanta ganske vist en hjemmebanekamp, men den bliver jo spillede på Sassuolos stadion, eftersom deres eget er under renovering. Det bliver en ganske speciel situation, da de møder Sassuolo på Sassuolo's stadion, men det er dem selv som er på hjemmebane.

Inden alt det, skal de også lige spille en Coppa Finale mod Lazio, så de har et særdeles tæt program. Hvis nu en af deres vigtige spillere pådrager sig en skade, eller de taber finalen og dermed den gode morale, kan alt ske. Med andre ord, tro flytter bjerge og intet er afgjort før den fede dame har sunget.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser

Dobbelt op på Borini, ligefrem ?

Spøg til side. Jeg håber virkelig vi vinder, og som du skriver, så har de intet at spille for som sådan, men at tro at de vil forære os sejren, det skal vi ikke regne med.

Vi skal vinde, koste hvad det vil. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg tror den bliver. Viola mod Milan, har altid været uforudsigelige (specielt på hjemmebane) Anyways. Lad os håbe på de 3points i aften og at juve gør os en KÆMPE tjeneste næste uge.

Forza Milan
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Ja Atalanta vakler ikke endnu. Jeg tror de er gode til, at vende situationen til en fordel. At det netop er Atalanta selv der kan spille uden pres, da de aldrig burde være i den gunstige situation de netop er i.

Det kan slutte i aften for Milan og det tror jeg det gør. Måske ikke matematisk, men om ikke andet realistisk. Jeg tror vi spiller uafgjort i Firenze.

Standard

Nja, tror ikke Atalanta spillerne sådan uden videre spiller uden pres. Det er alligevel meget at miste sådan en CL plads så tæt på og noget alle drømmer om. Idag gik det så imod Genoa, så vores eneste håb er næste runde hvor Juve skal slå Atalanta ellers tror jeg ikke de når at tabe mere. Idag troede jeg faktisk godt de kunne have tabt point imod Genoa.
    Men uanset, så skal vi have 3 sejre og det ser jeg stadig langt fra let. Men nu altid godt med lidt spænding og ikke som de sidste mange år hvor vi har lagt milevidt fra noget der minder om CL
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Flot mål af Hakan. Selvom jeg synes vi har spillet ok indtil videre, så har Viola fandme været elendige.

Standard

Helt klart én af de bedre kampe på det seneste. Sprudlende ville være et stort ord, men modet er tilbage.

Regler for meddelelser