Side 4 af 4 FørsteFørste ... 234
Viser resultater 31 til 37 af 37

Emner: Serie A: Milan-Frosinone

Standard

Vigtig Juve fik 1 point. Vi ligger på bag hjul så presset er på de andre. Men vanvittig spændende sæson både omkring CL pladserne og i bunden. Der kan næsten kun ske overraskelser i sådan en vanvittig sæson her, men vi har altså 2 lodder og begge ser meget usandsynlige ud. Men vi kan kun overraske
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Merda Juve, det er det eneste jeg har at sige ovenpå den 1-1'er.
    Nu ligner det et mindre mirakel hvis vi skal i CL, og chancerne for at det bliver på bekostning af Inter er større end at det blive Atalanta.
    En skam for Italiensk fodbold at en fodboldgnom (dog en sympatisk en af slagsen) meget fortjent kommer i Europa, da de alligevel kommer til at sælge ud og ikke kan gøre sig gældende i CL hverken næste sæson eller på sigt.
    Zorro per sempre!

Standard

Ja, vi har selvfølgelig haft alle chancer for forlængst at have reddet og CL deltagelse, men det kan alle de øvrige hold også sige med alle de point de har smidt. Det er vel nærmest historisk lav antal point der skal til for at få en Top 4 i den her sæson.
    Det er nu også lidt ekstra uheldig at hold som Roma og nu også Atalanta møder Juventus så sent i sæsonen når de forlængst har vundet. Var vi løbet ind i Juve nu havde vi mindst også fået et uafgjort resultat, for det er altså et tam Juve hold der jo aldrig under normale omstændigheder ville have smidt point imod Roma eller Atalanta.

Men spændende bliver det næste uge. Både hvad CL angår og også efter kampen omkring Gattuso´s fremtid, hvor jeg er ret sikker på der venter en udmelding om han er fortid uanset resultat
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Ja, vi har selvfølgelig haft alle chancer for forlængst at have reddet og CL deltagelse, men det kan alle de øvrige hold også sige med alle de point de har smidt. Det er vel nærmest historisk lav antal point der skal til for at få en Top 4 i den her sæson.
    Det er nu også lidt ekstra uheldig at hold som Roma og nu også Atalanta møder Juventus så sent i sæsonen når de forlængst har vundet. Var vi løbet ind i Juve nu havde vi mindst også fået et uafgjort resultat, for det er altså et tam Juve hold der jo aldrig under normale omstændigheder ville have smidt point imod Roma eller Atalanta.

Men spændende bliver det næste uge. Både hvad CL angår og også efter kampen omkring Gattuso´s fremtid, hvor jeg er ret sikker på der venter en udmelding om han er fortid uanset resultat
    Ja, det er sgu' lidt irriterende vi løb ind i Juve inden de "slowed down". Havde vi bare fået ét point med der.... Men ja, sådan kan vi sige om mange kampe. Ikke kun vores, men også Roma, Lazio, Torino og Inter har haft rigeligt med svipsere.

Jeg tror der er under 20% på CL chance. SPAL er ikke walk over og vil slutte flot af på hjemmebane, men selvfølgelig skal den vindes. Sassuolo har intet at spille for og deler faktisk hjemmebane med Atalanta. Kan ikke se hvorfor Sassuolo vil spænde ben for vendskabsklubben, medmindre Leonardo har indsat en skjult bonus i Locatelli betalingen Hvorfor ikke egentligt? Håber at vi benytter alle midler vi kan.

Men ja, vi har haft rigeligt med chancer og i bund og grund så ville det være ufortjent hvis vi kom med. Atalanta fortjener det, men man håber på det sidste. Og hatten af for at gutterne kæmper videre, selvom spillet ikke er godt.

Standard

Kæmpe fiasko hvis vi ikke kommer i Chl. Tør ikke tænke på hvilke konsekvenser det vil sige rent økonomisk. Det betyder vel at Donnarumma nok ryger, samt paquata og måske Piatek. Og ikke nok med det så ryger vores bedste spiller Bakayoko retur til Chelsea. Jeg kan ikke se hvordan vi nogensinde skulle komme i Chl igen. . Økonomisk står vi dårligt og det bliver bare ved i en ond cirkel.

Det første er vel nok at anskaffe os en træner med erfaring. Og så igen starte forfra igen. Er så træt af det. Det vel 7-8 år nu vi er igang. Og stadig har vi ikke formodet at bygge noget stabilitet op.

Misunder ikke Atalanta, det er fuld fortjent de kommer i Chl.

Standard

Fiasko kan man måske nok nævne, men primært har holdet jo i store dele af sæsonen overpræsteret og med mange sidste sekunds scoringer og ikke mindst en fantastisk Donnarumma året igennem. Fodbold mæssigt har det aldrig været nogen stor sæson, men med holdet vi råder over og især en svag midtbane og angreb kan man vel egentlig ikke forvente mere. En Jack der har været skadet og Suso der vel har været ringe set som aldrig før i en halv sæson, så er det lidt et mirakel vi har fulgt med så længe. Men det skyldes selvfølgelig også de andre hold, for ellers ville vi for længst være hægtet af og ikke drømt om CL bold overhovedet.

Så ja, måske kan man sige fiasko ud fra hvilke muligheder vi reelt havde for at lukke det her, men omvendt må man også sige at vi langt fra har et niveau til CL uanset om vi så nu ender der eller ej. Uanset modstander vi møder har man hver gang kunne stille spørgsmålet om det virkelig kan være rigtig vi har så kæmpe problemer uanset om vi møder bund, midter eller tophold.

Gattuso har gjort det helt acceptabel syntes jeg og har vel egentlig fortjent en sæson til. Men vil vi flytte os så skal vi have fat i en erfaren træner, som vi giver chancen i mindst 3-4 sæsoner uanset resultater, for det her Milan hold kan ikke over en sommer pludselig spille samba bold med så lidt kvalitet
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

En kamp der skulle vindes, og hvor man får en sjælden gangs skyld sad glad tilbage i sofaen.

Det var dog vores individuelle stjerner, der steppede op og gjorde forskellen. Donna med straffesparket, Suso med det fantastiske frisparksmål, og Piatek med et af sit perfekt timede boksløb.

Jeg undrede mig lidt over, at det var Bakayoko og ikke Kessie, der blev pillet ud. Synes ærlig talt Kessie igen var en katastrofe. Men vi så igen bedre ud med to angribere.

Calha var i fint spillehumør, Suso ramte en præstation, der kort mindede om hans topniveau, og Borini løb og løb som altid.

Og så siger vi tak til Abate. En spiller jeg også har bandet mere over end jeg har rost, men som ikke desto mindre altid har udstrålet den gamle gardes proffesionalisme. Han var det absolutte sidste spor på banen af den tid, og alene derfor vil jeg savne ham. Når det så er sagt, er vi heldigvis fint dækket ind lige præcis på højre back.

Regler for meddelelser