Side 1 af 10 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 92

Emner: Serie A: Spal-Milan

Standard Serie A: Spal-Milan

Så er det showdown om en times tid og vi kan endelig få rundet den her sæson af og forhåbentlig få en masse klarhed over fremtiden efter kampen. Forventer ihvertfald der kommer noget fra Gattuso omkring sin fremtid og tror sagtens han kunne være typen der siger farvel fordi han ikke føler der er nok tillid eller bare dårligt intern forhold med Leo/Maldini

Det er dog sikkert en svær kamp, da spillerne nok også vil følge lidt med i hvad der foregår i de øvrige kampe. Enten så bliver det her til aften høj dramatisk eller også vil de 2 kampe med Inter og Atalanta være relativ hurtig afgjorte, hvilket jeg kunne være bange for.

Men det er især i hovederne de her kampe afgøres og hvem der kan modstå det pres. Inter på hjemmebane er virkelig et pres for dem og tilmed imod et stærk Empoli hold der vil gøre alt for 1 point ihvertfald. Sassuolo har ikke noget at spille for, men der er stor opmærksomhed på den kamp, så spillerne vil uden tvivl forsøge at gøre en god figur.

Omkring Milan tror jeg Spal kan blive svær, men nok også primært fordi fokus er på de 2 øvrige kampe
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Samtlige kampe i sæsonen er i princippet udslagsgivende og afgørende for det endelige udfald, men man kan ikke lade være med at sidde med følelsen af, at aftens kampe er særligt afgørende og måske den vigtigste runde for Milan siden sidste CL-deltagelse for mange år siden efterhånden.

Skulle lykke tilsmile os, så vil det være mindst lige så fortjent, som var det ethvert andet hold, og så må vi bare glæde os over det. Jeg tvivler dog på, at det går i vores retning. Inter må være super tændte, og Atalanta har bare tur i den.

Krydser fingre og håber på det bedste

Standard

Ufatteligt spændende runde på alle måder.. Uden store forventninger kan man ikke blive skuffet. Jeg håber!

Standard

Det er lang tid siden jeg har glædet mig så meget til en Milan-kamp. Ufattelig nervepirrende sæsonafslutning. Heldigvis er det lettere at gå ind som underdog til opgøret. Det er Atalanta og Inter, der kan smide det på gulvet mere end os.

Jeg kan godt lide det lidt ironiske touch det ville have, hvis det var Borini, der blev matchvinder og sendte os i Champions League. Så en 0-1 sejr med en sen Borini-scoring, hvor han snubler den ind over målstregen efter Suso-forarbejde er mit bud

God kamp!

Standard

En god kamp til jer alle. Jeg vil se den her fra Sudan, og håbe at det kan fejres senere med en "bytur" med mine fætre til den lokale vandpibe café

FORZA MILAN, FORZA EMPOLI og gud hjælpe mig, FORZA SASSUOLO !!!!
    Milano Siamo Noi... Solo Noi.

Standard

Vi virker tændte fra start. Lad det endelig fortsætte

Standard

Hakan!!! Og Vi er pt i CL

Standard

Hakan!!!
    Fremragende start!

Standard

YEEEES! Og sassuolo er foran!

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Milan[Nikolai] Se meddelelser