Side 9 af 10 FørsteFørste ... 78910 SidsteSidste
Viser resultater 81 til 90 af 92

Emner: Serie A: Spal-Milan

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Voss Se meddelelser
    Man havde jo ikke kunne se sig selv i øjne, havde han brændt og Milan missede CL på baggrund af det. Ingen over klubben. Kessie viste i øvrigt fint igen at han er en glimrende skytte.
    Jeg er skam ikke uenig i beslutningen, jeg er bare imponeret over at der slet ikke var nogen debat omkring det. Det tyder lidt på at der også hersker en mentalitet på holdet om at de 3 point til klubben er det vigtigste.
    Eller måske rettere sagt, det lader til at der er flere spillere, som forstår den mentalitet, end for 1 år siden.
    Sidst redigeret af Orson : 3 Uger siden kl. 21:57

Standard

Vi manglede 1 point... Havde vi holdt føringen mod Parma, Napoli, Atalanta, Juventus, Lazio... etc... mere skal der ikke til. Selvfølgelig er det en fiasko vi ikke når CHL, men jeg synes man kan stille det op i sort / hvidt.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Orson Se meddelelser
    Jeg er skam ikke uenig i beslutningen, jeg er bare imponeret over at der slet ikke var nogen debat omkring det. Det tyder lidt på at der også hersker en mentalitet på holdet om at de 3 point til klubben er det vigtigste.
    Eller måske rettere sagt, det lader til at der er flere spillere, som forstår den mentalitet, end for 1 år siden.
    Ja, det er sandt. Det er faktisk et mentalt sundhedstegn.

Hold kæft hvor sidder skuffelsen fast i mig lige nu. Vi var 10 min fra at kunne se vores klub i Champions League igen. Pis.

Standard

Det var ikke i aften vi tabte CL pladsen - vi ligger som fortjent.

Selvfølgelig er det øv at miste CL pengene, men i det mindste slipper vi for at blive knepper 5-0 af City, Liverpool osv.

Standard

Ærligt talt, så er jeg lettet over at sæsonen er færdig.
    Vi har, for første gang i en del år, været så tæt på CL at nerverne ofte har siddet uden på tøjet under kampene.

Det er virkelig ærgerligt at vi ikke kunne snuppe den 4. plads, men det lå vel ikke rigtig i kortene, set over hele sæsonen. Der har været dårlige momenter, men også rigtig gode. Vi virker farligere nu, med Piatek, end i starten af sæsonen med Higuain.
    Elliot og ledelsen må bekymre sig om det økonomiske og sportslige i løbet af sommeren. Der ryger nok nogle spillere, nu når vi ikke nåede CL, men forhåbentlig kan vi holde på en kerne.

Næste sæson får vi endnu engang chancen, for at vinde EL for første gang i klubbens historie og spillerne kan få noget international erfaring.

Standard

En 5. plads i Serie A var 10-20 år tilbage en sådan-sådan sæson. Men dengang var Parma, Fiorentina, Lazio.. ja selv os selv en helt anden kvalitet.

Drengene og Gattuso prøvede på det sidste, men alt i alt havde vi nok ikke fortjent da vi havde to større formdyk på sæsonen. At så Atalanta, som fortjent får en 3.plads, ikke taber i 13 kampe I streg, er jo vildt nok. Juve slipper også foden fra speederen og der høster de også point.

Hårde tider at være Milan-fan. Vi snakker vel en 8, 10, 7, 6, 6 og 5 plads de sidste 6 år? Tja, det går da lidt frem af 😊 Men 3 mesterskaber på 20 år.. så går der 20 år før vi får stjerne nummer to på trøjen?...

Minderne om CL triumferne er der dog ingen som kan tage fra os. I dag hed bagkæden Abate-Romagnioli-Mussachio-Rodriguez og 15 år siden Cafu-Nesta-Stam-Maldini...😩

Standard

Jeg syntes sgu det er ærgerligt at vi ikke fik den 4 plads, især fordi at vi før derbyet mod merda egentlig havde spillet rigtig flot, og havde mange succeshistorier som Piatek, Paqueta, Romagnoli osv. Jeg syntes egentlig at det har været en ok sæson, og dejligt at vi nu kan spille med om en top 4 placering, det havde jeg ikke rigtig troet på før sæsonen.

Denne sommer er dog den vigtigste siden 2012, og man må håbe at Gazidis fortjener sin løn. Vi SKAL have en spiller med fart til venstre kanten, vi SKAL have 1-2 nye midtbanespillere med kreativitet og flair, og vi skal sælge ud af resterne. Nu er det jo meget fint at vi cutter Abate, Zapata, Bertolacci, Montolivo, Mauri og nok Donna (storebror), men vi skal have forstærket holdet. Jeg håber ikke rygterne om Sensi til 25 mio euro er sande, 24 år og har ikke præsteret det store.

Vi har nogle dygtige spillere at bygge holdet videre på, og her tænker jeg især på Romagnoli, Paqueta og Piatek, og dem SKAL vi holde på. Hvis man skal ofre nogle spillere for at dække huller i regnskabet og får at købe nye spillere, så håber jeg det bliver Donna og Suso. Donnarumma har haft sin bedste sæson, men en målmand skal altid sælges hvis man kan få 50 + mio euro for ham, og selvom jeg godt kan lide Suso, så er hans svingende niveau og manglende fart virkelig irriterende.

Under alle omstændigheder, så håber jeg vi får en træner ind som er mand nok til at spille fodbold og gøre det sjovt at se Milan spille. Rygterne om Allegri håber jeg virkelig ikke holder, og den realistiske drøm er vel Sarri, selvom han dog nok smutter til Juve.

Sidst men ikke mindst vil jeg gerne rose Bakayoko, som jeg syntes har spillet den bedste sæson en Milan spiller har spillet de seneste 5 år. Det er utrolig ærgerligt at vi mister ham.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Slupinski13 Se meddelelser
    En 5. plads i Serie A var 10-20 år tilbage en sådan-sådan sæson. Men dengang var Parma, Fiorentina, Lazio.. ja selv os selv en helt anden kvalitet.

Drengene og Gattuso prøvede på det sidste, men alt i alt havde vi nok ikke fortjent da vi havde to større formdyk på sæsonen. At så Atalanta, som fortjent får en 3.plads, ikke taber i 13 kampe I streg, er jo vildt nok. Juve slipper også foden fra speederen og der høster de også point.

Hårde tider at være Milan-fan. Vi snakker vel en 8, 10, 7, 6, 6 og 5 plads de sidste 6 år? Tja, det går da lidt frem af 😊 Men 3 mesterskaber på 20 år.. så går der 20 år før vi får stjerne nummer to på trøjen?...

Minderne om CL triumferne er der dog ingen som kan tage fra os. I dag hed bagkæden Abate-Romagnioli-Mussachio-Rodriguez og 15 år siden Cafu-Nesta-Stam-Maldini...😩
    Gad vide hvor mange år der gik inden man i Genoa holdt op med at snakke om at få en stjerne på trøjen? Vi må nok også begynde at glemme at få vores nummer 2 i hvert fald i min levetid.
    Medlem nr. 2

Standard

Super ærgerligt med kampene i går, men pilen peger jo desværre kun i én retning. Gattuso må være fortid, og lad os så bare komme i gang med den næste sæson. Jeg er optimist og tror på, at vi med en ny træner og et par enkelte forstærkninger sagtens kan spille med om top 3

Standard

38 kampe er der spillet og det rakte til en 5 plads. Milan kan ligesom alle øvrige hold finde et utal af kampe med dårlige resultater for det er virkelig hvad der har været kendetegnende for den her sæson i toppen af Serie A ud over Juve. Vi lå fantastisk lunt, men smed en masse point i en dårlig periode der simpelthen bare strakte sig for lang tid. Dårlige perioder har alle hold, men de bedste hold har måske kun en periode på et par kampe, mens vi jo næsten havde 2 måneder uden noget brugbart.
    Ud over resultater er der selvfølgelig selve vurdering af det spil Milan har vist. Der må man igen sige at vi i vel noget der ligner 80% af kampene ikke har vist noget niveau overhovedet. Gattuso vil måske sige vi mangler kvalitet på holdet for at kunne vise bedre spil og det har han sikkert ret i, men vi bør stadig kunne vise mere overordnet.

Økonomisk er det sikkert en stor mavepuster at misse CL, men rent sportslig gør det intet vi misser CL, da vi vil ryge ud med et brag. Tro på alle vores problemer ville være løst i løbet af en sommer og vi så lige ville være CL klar det kan ikke lade sige gøre. Så jo det kunne da have været fedt at se Milan I CL igen, men omvendt så ville det være en pinlig affære, hvor vi ville komme i problemer imod alle.

Så lad og satse mere på EL næste år og vise vi kan nå langt. Sæsonen i år har uden tvivl være lærerigt for vores unge spillere og også for Gattuso. Men at han bliver i Milan er hvis utopi. Men tror han er været en god træner at have her i de første år med det her nye unge Milan hold. Men hvorvidt han kan få det her til at vokse yderligere uden igen at begå alt for mange fejl tvivler jeg på, hvilket ledelsen nok også gør
    Kim

Medlem Nr. 4

Regler for meddelelser