Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 39

Emner: Træningskampe 2019/2020

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Fik nok kamp, med massere af positive tendenser - med lidt større skarphed havde vi vundet med et par mål.

Vi mangler fortsat et halvt hold og er kun lige startet op.

Strinic er til gengæld en omvandrende katastrofe og passer på ingen måde til vores nye spillestil - videre med ham, tak, selvom det nok er ønsketænkning at nogen vil købe ham.
    Helt enig.

Og Strinic skal sælges. Hurtigst muligt. En dårlig version af Rodriguez.
    Conti havde dog bestemt heller ikke det bedste indhop. Men vi skal stadig lige i gang.

Gabbia gjorde det fint efter han kom ind, men nogle få gode defensive aktioner.

Bliver spændende at se hvordan vi stiller op, når flere af spillerne er tilbage fra ferie.

Borini som mezzala er i hvert fald ikke nogen god løsning. Lad os håbe han bliver solgt! Snarest!

Castillejo gør det ok, men han er bare ikke angriber. Det er tydeligt at han er kant, og befinder sig bedst, med ryggen mod sidelinien, fremfor ryggen til mål.

Enkelte kombinationer der ser gode ud med one-touch. Bestemt noget der kommer med tiden... noget vi ikke har meget af, desværre.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Desværre var jeg på arbejde, så havde ikke mulighed for at se kampen, men fandt da et klip med masser af højdepunkter.

At vi ikke får scoret er absolut vanvittigt. Piatek brænder nogle chancer, som han ikke gjorde sidste sæson, så forhåbentlig får han snart gang i scoringen. To skud på træværket, Samu med et par store chancer, og generelt synes jeg det lignede en god offensiv kamp, hvor bolden bare ikke vil i nettet.

Defensivt så det dog ikke imponerende ud. Lidt for mange gode redninger fra Donna, til man kan føle sig tryg ved forsvaret.

Men på en lidt svag baggrund, vil jeg da sige jeg er positiv omkring den nye træners ideer, nu skal vi bare have bolden i kassen, og så ellers få styr på truppen.

Paqueta, Jack, Theo og Bennacer glæder jeg mig især til at få ind på holdet. Derudover er der en Kessie, som kan give noget fysik til midtbanen, og så må vi se om han kan forbedre sine afleveringer. Så er der også spørgsmålstegnet omkring angrebsmakkeren til Piatek.

Resultater i venskabkskampe betyder ikke noget, og jeg synes da helt klart der er tegn på offensive ideer nu, hvilket ikke har været tilfældet i jeg ved ikke hvor mange år.

Standard

Syntes de her træningskampe med mange eksperimenter pga vi ikke har hele truppen til rådighed er udelukkende for kamp træning og ikke noget man kan se noget ud af. Så første halvleg og vi virker da aggressive og presser højt, men akkurat det samme så vi sidste år under Gattuso i de her træningskampe. Når først alvoren rammer, så bliver det igen yderst taktisk med lille risiko og spillerne tør ikke satse og begå fejl, noget de ikke er ramt af i ligegyldige kampe.
    Det er også netop forskellen mellem de rigtig gode spillere og så den bløde mellemvare, at det er når det gælder de kan slå til og det er netop der vi er fejlet i rigtig mange år, at vi ikke har kvalitet nok i de svære situationer
    Sidst redigeret af Rossonero : 3 Uger siden kl. 06:55
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Jeg er overrasket over at ingen nævner den forhenværende anfører Lucas Biglia. At han aldrig har ramt niveauet og på mærkværdig vis er gået under radaren, sammenlignet med Montolivo er hvad det er. Men han bør simpelthen ikke have et minut mere i trøjen. Heller ikke i en træningskamp. Det er en omvandrende katastrofe og jeg tror ikke det er sket før at tanke og handling er så hæmmet, som hos ham.

Conti er også en stærkt reduceret udgave af sig selv fortsat. Strinic er stadig et spøjst eksperiment. Piatek så faktisk også ret tung ud.

Til gengæld var der i første halvleg især, ret spændende kombinationer. Giampaolos måde at gøre det på kræver meget af det tekniske niveau i pasningerne og det bliver da i hvert fald mere underholdende end med Gattuso. Det er helt sikkert.

Det positive stod Romagnoli, Musacchio, Hakan, Suso og til dels Castillejo for. Sidstnævnte pga han indgik fint i småspillet. Calabria og Borini leverede også hvad man kunne forvente.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Jeg er overrasket over at ingen nævner den forhenværende anfører Lucas Biglia. At han aldrig har ramt niveauet og på mærkværdig vis er gået under radaren, sammenlignet med Montolivo er hvad det er. Men han bør simpelthen ikke have et minut mere i trøjen. Heller ikke i en træningskamp. Det er en omvandrende katastrofe og jeg tror ikke det er sket før at tanke og handling er så hæmmet, som hos ham.

Conti er også en stærkt reduceret udgave af sig selv fortsat. Strinic er stadig et spøjst eksperiment. Piatek så faktisk også ret tung ud.

Til gengæld var der i første halvleg især, ret spændende kombinationer. Giampaolos måde at gøre det på kræver meget af det tekniske niveau i pasningerne og det bliver da i hvert fald mere underholdende end med Gattuso. Det er helt sikkert.

Det positive stod Romagnoli, Musacchio, Hakan, Suso og til dels Castillejo for. Sidstnævnte pga han indgik fint i småspillet. Calabria og Borini leverede også hvad man kunne forvente.
    Når Bennacer kommer er han forhåbentlig også førstevalg som 6er, men når det er sagt så gjorde Lucas Biglia det faktisk fremragende mod Bayern, hvor han var blandt de bedste.

Conti har, at skidt ud, men skal også ha en fair chance - han har trods alt mere eller mindre ikke spillet i 2 år.

Strinic kan man håbe på vi kan leje ud, ingen vil købe den omvandrende katastrofe 😂😂

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Fox@Mulder Se meddelelser
    Når Bennacer kommer er han forhåbentlig også førstevalg som 6er, men når det er sagt så gjorde Lucas Biglia det faktisk fremragende mod Bayern, hvor han var blandt de bedste.

Conti har, at skidt ud, men skal også ha en fair chance - han har trods alt mere eller mindre ikke spillet i 2 år.

Strinic kan man håbe på vi kan leje ud, ingen vil købe den omvandrende katastrofe
    Jeg så ikke kampen mod Bayern. Hvis jeg havde gjort det, havde jeg måske været mindre kritisk over for Biglia - Måske.

Standard

Vi spiller netop nu imod United. Kampen kan ses på strive.

Milan XI vs. Man United (4-3-1-2): Donnarumma, Calabria, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez; Borini, Biglia, Calhanoglu; Suso; Piatek, Castillejo

Vi vælger at stille op med 4 kantspillere, i en opstilling uden kanter. Det kommer jeg aldrig til at forstå det mindste af..

Standard

13min og 1-0 united, midtbanen er helt væk, og det hjælper så ikke, at Suso og Samu konstant smider dumme bolde væk.
    fuldt fortjent, vi kunne nemt have være bagud med 1 mere

Standard

United spillerne tager det ikke som en træningskamp, adskillige svinestreger fra dem allerede, Matic slagtede Borini.
    Pereira med en forfærdelig attitude, og burde have haft gult for at sparke Biglia ned bagfra. og så burde Rojo også læne sig op af et kort,.

1-1 Suso med en af hans velkendte placerede skud ude fra

Standard

Ham svinet Pereira skulle være smidt ud, fuldstændig umotiveret losser han mussachio ned bagfra. Håber satme der betales tilbage for hans svinestreger, mussachio og Biglia virker langt fra tilfreds med ham.
    Vi kom rigtig godt med i kampen, faktisk burde vi være foran, men Piatek brændte en stor chance, som kom fra en ellers ufattelig ringe første berøring fra ham. han virker langt fra fit

Regler for meddelelser