Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 39

Emner: Træningskampe 2019/2020

Standard

En meget roddet start på anden halveg, hvor vi får betalt lidt tilbage på de svinestreger begået imod os.
    Og nu 2-1 til os, på hovedstød af Samu, efter en kort hjørnesparks kombination, og et fremragende indlæg af Suso.

Standard

så starter alle udskiftningerne for begge hold, ud fra os Biglia, Samu og Donnarumma, ind kom Silva, Krunic og Reina

Standard

Calabria og Mussachio står og kigger på, og nu 2-2 forfærdelig forsvarsspil af de 2

Standard

Så blev der skiftet stort ud: RR, Suso, Piatek, Romagnoli og Borini gik ud, ind kom Strinic, Jack, Maldini, Brescianini og Gabbia.
    Kort efter sendte maldini en god bold i dybten til Andre silva, der så valgte at drible sig selv i en dårlig situation, og til sidst falde over sig selv.

Standard

Og vi taber på straffe, maldini blev synderen med et forfærdelig ringe spark, i en perfekt højde for keeperen, uden fart og placeret ret midt i målet, forfærdeligt straffe, de resterende 9 i konkurrencen var pragt udført.

Men alt i alt godkendt kamp, eneste der fejlede var vores defensive højreside, der var skyld i begge chancer, selvom det første var svært at gøre meget ved.
    Suso uden tvivl motm.
    Piatek arbejder hårdt, men tingene lykkedes ikke for ham, ligner en mand uden selvtillid.

Standard

Suso har virkelig spillet godt på hans "nye position", hvilke overrasker mig en del. Jeg ser rigtig gerne vi beholder ham denne sæson, og ser om han kan holde niveauet på den plads. Hans hurtighed bliver også brugt meget bedre der, da han er vanvittigt hurtig på de første meter, men ikke særlig hurtig på toppen, som ofte kommer til kort når han ligger ude på kanten.

Når man har så god en sparke teknik samt fodskifte og blik for sine medspillere, vil han altid være farlig, især når han som udgangspunkt er tættere på mål.

Sendt fra min CLT-L29 med Tapatalk
    Sidst redigeret af M.B : 03-08-2019 kl. 23:07
    AC MILAN !

Standard

Egentlig en god kamp på mange områder. Det var igen til at se hvad Giampaolo vil med det hele. Han spiller med markant risiko og vi bliver også fanget i nogle omstillinger når vi laver det høje pres. Men det mod en klub som Milan skal have ved at gå op og presse højt synes jeg er på sin plads at have. Vores back bliver dog udstillet på deres manglende defensive evner. Igår var det Calabria, men ingen af dem vi har er specielt stærke defensivt.

Offensivt er vi stadig ikke helt på plads i det etablerede spil, men vores chancer kommer mest fra erobringer og hurtige omstillinger. Og så klumper spillet meget sammen i midten og her hjælper en sløv back som RR ikke det store når han ikke kan skabe bredde. Suso var god, mens Piatek skal til at finde den medvind der gjorde skarp. Med ham tror jeg dog det kommer til at komme i stimer. Han er jo ikke en fremragende fodboldspiller men skal kæmpe sig til marginaler og så er skarpheden fra sidste sæson forhåbentligt ikke en engangsforestilling.

Mest spændende er dog hvad Giampaolo vil med Kessie, Paqueta, Jack og Bennacer. Flere nævner Paqueta er udset til 8eren.

Standard

Dødsyg kamp igår mod Feronikeli, og jeg håber vi har fået nogle penge for at spille på balkan for det kunne vores Primavera hold have gjort lige så godt som modstander.

Anyways, så viste testen trods alt, at vores store problem kommer til at være i det etablerede spil, hvor modstanderen står dybt. Det så vi igår og det er nok også det mønster vi kommer til at se i sæsonen, og vi har ikke de store kreative løsninger til at åbne for at dybt forsvar. Manglen på bredde er helt sikkert et problem her. Og manglen på fart hos samtlige midtbanespillere det samme.

Silva fik lov at starte og det ser ud til han er udset som reserve for Piatek, hvis førstnævnte ikke kan blive solgt. Dertil nævner Giampaolo at Paqueta skal spille på midtbanen og ikke offensiv midt. Her mener han så, at Jack og Suso er hans folk. Set i det lys så kan jeg godt forstå vi går efter Correa, da vi mangler spillere der er vant til at spille på de små områder. Hvilket vi ikke har.

Og så er Leao og Krunic klar til at tage en udfordring med Kessie om hvem der har Italiens dårligste førsteberøring på bolden. Leao er undskyldt da han er så ung og kan lære. Til gengæld kommer han med lidt fart.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Dødsyg kamp igår mod Feronikeli, og jeg håber vi har fået nogle penge for at spille på balkan for det kunne vores Primavera hold have gjort lige så godt som modstander.

Anyways, så viste testen trods alt, at vores store problem kommer til at være i det etablerede spil, hvor modstanderen står dybt. Det så vi igår og det er nok også det mønster vi kommer til at se i sæsonen, og vi har ikke de store kreative løsninger til at åbne for at dybt forsvar. Manglen på bredde er helt sikkert et problem her. Og manglen på fart hos samtlige midtbanespillere det samme.

Silva fik lov at starte og det ser ud til han er udset som reserve for Piatek, hvis førstnævnte ikke kan blive solgt. Dertil nævner Giampaolo at Paqueta skal spille på midtbanen og ikke offensiv midt. Her mener han så, at Jack og Suso er hans folk. Set i det lys så kan jeg godt forstå vi går efter Correa, da vi mangler spillere der er vant til at spille på de små områder. Hvilket vi ikke har.

Og så er Leao og Krunic klar til at tage en udfordring med Kessie om hvem der har Italiens dårligste førsteberøring på bolden. Leao er undskyldt da han er så ung og kan lære. Til gengæld kommer han med lidt fart.
    Både Jack og især Suso er da mestre til at spille på små områder, sidstnævnte har jo nærmest lim på støvlerne. Jeg håber godt nok ikke vi sælger ham for jeg tror han bliver genfødt bag angriberne. Hans problem sidste sæson var at han blev luret af modstandere, eller rettere Milan gjorde, fordi alle vidste at det kun var vores højre side der var farlig hvorfor de altid pressede højt oppe på den side, hvilket betød at Suso modtog bolden ofte nærmest på midten af banen, og med hans manglende speed på længere distancer havde han meget svært ved at nærme sig målet. Nu hvor han ligger som en 10'er, så kan han med sine små bevægelser, skud og bag to angribere øje for assist lave ravage. Og Jack bliver en fantastisk reserve når han kommer op i omdrejninger igen.
    Zorro per sempre!

Standard

Ja deres teknik er god, men deres boldomgang er for langsom, da de gerne lige skal holde lidt og dreje og tage ekstra berøringer frem for at have blik for den nemme løsning. Jack er i min optik et bedre bud end Suso, men han er kun god en halv sæson af gangen. Enten grundet skader eller grundet formnedgang. Og begge to er ufatteligt langsomme, at eneste måde de kan sætte fart i spillet er være bedre til at slå hurtige afleveringer. Det er vel nærmest kun Paqueta der er langsommere på holdet. Ham så jeg til gengæld gerne solgt hvis han ikke skal spille offensiv midt. Men ham får vi ikke det store for pt. Medmindre vi kan snyde Leo til at give 50 for ham.

Regler for meddelelser