Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 21

Emner: Serie A: Milan - Brescia

Standard Serie A: Milan - Brescia

Spændende kamp i vente.

Der skal bestemt rettes op på meget fra første kamp. Og så er vi på hjemmebane. Noget af et pres et nyt hold skal bære tidligt i sæsonen. Men sådan er det i Milan!

Omvendt bliver det spændende at følge Tonali i dag. Håber vi ser en god kamp med Milan i hopla! Forventer dog ikke det samme...

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

OFFICIAL Milan XI vs. Brescia (4-3-2-1):
    Donnarumma; Calabria, Romagnoli, Musacchio, Rodriguez; Kessie, Bennacer, Hakan; Suso, Castillejo, André Silva

Standard

Kunne let se en overraskelse ske i aften. Vi sejler og fumler fortsat lidt i blinde over hvad det egentlig er vi skal spille og imod Brescia der kommer og intet har at tabe skulle et nyt nederlag ikke overraske. Især fordi vi ikke har nogen spillere der kan score

Standard

Er ret overrasket over at træneren vælger at bruge 2 spillere i Castillejo og Silva som vi faktisk vil sælge i en så vigtig kamp.
    Jeg bliver så inderligt skuffet når jeg ser holdopstillingen.

Tror det bliver en forfærdelig sæson.... tænk at jeg siger det allerede efter 1 kamp.

Standard

André Silva er simpelthen i startopstillingen kontra jordens største til salg skilt. Piatek er ude og er IKKE skadet.

Giampaolo får tæsk af medierne hvis det ikke giver en sejr det her. Selvom Piatek har set skidt ud, så er det voldsomt kontroversielt at tage ham ud i stedet for Castillejo.

Intet andet end en sejr kan accepteres - heller ikke med en implementering af ny taktik. Han er simpelthen nødt til at levere noget undervejs.

Standard

Ja, Giampaolo sætter virkelig allerede røven i klaskehøjde ved endnu engang at lave noget mærkelige valg. Denne gang Castillejo og Silva når han har Piatek, Paqueta, Leao og Jack på bænken. Vinder vi ikke i dag, så er det ikke nemt at være ham med det pres han lægger på sig selv.

Standard

Vildt med systemskifte allerede. Jeg ærger mig primært over at Jack ikke er med, men tror simpelthen ikke han er vurderet klar endnu.

Ellers havde jeg nok startet med Paqueta istedet for Hakan og Leao istedet for Samu. Og så er det selvfølgelig kontroversielt med Piatek, men egentlig synes jeg det er okay.

Er mest spændt på at se Bennacer.

Standard

Hakan!!
    Fremragende oplæg af Suso.

Standard

Godt mål af Hakan, og flot forarbejde af Suso. Når spillerne spiller på deres fortrukne positioner så kører det selvfølgelig bedre.

Standard

Fuldkommen forfærdelig linje dommeren har lagt. Spillerne må ikke gå til den.

Han skal dog "roses" for at det gælder begge hold.

Regler for meddelelser