Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 21

Emner: Serie A: Milan - Brescia

Standard

Pause.

Der er gode momenter, men også klare forbedringsmuligheder.

Vi er skandaløse til at dække op på hjørne - et mirakel der ikke bliver scoret på os. Opspillet går for alt for langsomt.

Positivt: Presspillet synes jeg fungerer rigtig godt idag. Samtidig lagde jeg mærke til vi blev ved med, selvom vi scorede, hvilket var positivt.

Ellers vil jeg fremhæve Bennacer og Suso. Bennacer gør det fremragende når han er på bolden synes jeg. Han skaber tempo, fordi han ikke skal bruge 50 berøringer på kuglen, og kan finde ud at spille frem i banen. Han kommer dog ikke nok på bolden, hvilket ikke kun er hans skyld, men han har også noget ansvar for det.
    Suso viser bare klasse igen idag. Kunne have haft to assist, hvis Silva havde været skarpere.

Standard

Tja. Milan er jo fortsat hvad vi har været i de sidste mange sæsoner. Afhængige af Suso. Igen idag (tættere på hans normale position) er han eneste reelle offensive våben.

Dejligt at vi er foran. Forhåbentlig holder det, men jeg må erkende at jeg tror det bliver en svær sæson det her. Giampaolo vil noget som jeg ikke tror han kan finde frem i det her hold. Vi har simpelthen ikke gode nok spillere til det - men jeg håber at jeg tager grueligt fejl.

Standard

Syntes det er ren indianer bold. Vi satser jo helt vanvittig nede bagved og havde de bare været lidt skarpe kunne de have splittet os ad for vi står med stort set alt fremme.
    Men det tager jo tid med et nyt hold så 3 point må være vigtigst

Standard

Kedelig kamp. Hvis vi ikke score snart, så gør Brescia

Standard

Borini??? Hvorfor smider han Borini ind....
    Hvorfor har de betalt de mange penge for Leao.....
    Det her bliver mit livs længste sæson.

Standard

Fint med 3 point

Standard

Vanvittigt vi ikke scorer til 2-0 til sidst i kampen. Piatek skal snart have gang i målstøvlerne igen, for dem er der brug for. Ærgeligt Paquetas super forsøg ikke går ind.

Vi ser ikke skræmmende ud, men jeg kan godt lide vores presspil, som især de første 45 var godt(så de første 20-30 min af anden halvleg med et halvt øje, så dem kommenterer jeg ikke på).

Vi mangler dog fortsat klart en offensiv spiller mere. Samu er ikke god nok, Borini er en fighter men ikke en teknikker. Jeg forstår dog fuldt ud han kommer ind istedet for Leao på det tidspunkt i kampen, håber dog Leao/Bonaventura starter næste kamp.

Midtbaneduellen er også tæt. Kessie er ikke blevet bedre teknisk over sommeren, men hans drive skaber simpelthen så meget plads det er svært at undvære. Hakan score idag, mens Paqueta har et godt indhop.

Andre Silva var ikke farlig, men var meget bevægelig, hvilket var godt. Han mangler dog noget teknik før han kan blive rigtig god.

Piatek skal stramme op, men han kommer frem til chancer idag igen, nu skal han simpelthen bare få sparket lortet ind. Den ene er uheldig, men hans friløber skal sparkes i kassen, og derudover havde en en tung berøring, som gjorde en potentiel chance aldrig blev til noget.

Vi får sejren, men der er plads til forbedringer.

Standard

Syntes en kamp med generelt rigtig mange spil stop pga frispark . Første halveg startede vi flot men det tempo kunne vi ikke holde i en hel kamp. Syntes generelt fortsat vi kommer frem til meget lidt. Da Brescia først satser de sidste 15 minutter får vi sikker mange muligheder som vi så igen ikke scorer på. Silva prøver vi at komme af med Spørgsmålet er måske også om Piatek har niveauet til at kunne leverer de her 15-20 mål vi har brug for.
    En ting er ihvertald sikkert formår vores angribere ikke at scorer 15 mål og derover så bliver CL nærmest umuligt da resten af spillerne slet ikke scorer nok

Standard

De tre point var det vigtigste og giver Giampaolo arbejdsro. Suso var klart mere tilfreds i denne rolle, mens Castillejo igen var håbløs. Silva ville gerne men har hverken selvtillid eller evnerne. Piatek kommer frem til chancerne men mangler i den grad selvtillid. Men han kan så holde bedre i bolden også.

Bennacer var udmærket til at spille bolden hurtigt videre, som den eneste. Men de andre skal også være bedre til at sætte fart i spillet. Til gengæld er Bennacer knap så god defensivt, hvor han nemt bliver overspillet. Og defensiven giver bare alt for meget væk. Desværre har vi en del spillere ude med landsholdet de næste uger. Men dem han hårdnakket mener ikke er i form bør være klar til næste kamp. Og forhåbentligt også Hernandez, selvom Rodrigues desværre ser ud til at være en favorit hos træneren.

Nå, vi kunne da skabe chacer igår. Godt nok mod et markant dårligere hold end Udinese, men vi igen de 3 point og en marginal fremgang på spillet var det vigtigste.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    De tre point var det vigtigste og giver Giampaolo arbejdsro. Suso var klart mere tilfreds i denne rolle, mens Castillejo igen var håbløs. Silva ville gerne men har hverken selvtillid eller evnerne. Piatek kommer frem til chancerne men mangler i den grad selvtillid. Men han kan så holde bedre i bolden også.

Bennacer var udmærket til at spille bolden hurtigt videre, som den eneste. Men de andre skal også være bedre til at sætte fart i spillet. Til gengæld er Bennacer knap så god defensivt, hvor han nemt bliver overspillet. Og defensiven giver bare alt for meget væk. Desværre har vi en del spillere ude med landsholdet de næste uger. Men dem han hårdnakket mener ikke er i form bør være klar til næste kamp. Og forhåbentligt også Hernandez, selvom Rodrigues desværre ser ud til at være en favorit hos træneren.

Nå, vi kunne da skabe chacer igår. Godt nok mod et markant dårligere hold end Udinese, men vi igen de 3 point og en marginal fremgang på spillet var det vigtigste.
    Piatek holder da overhovedet ikke bedre fast på bolden end Silva?

Vil mene Silva netop gør det bedre der end Piatek - også igår, men så har så mange andre mangler i forhold til Piatek.

Ellers enig i 3 vigtige point, og Suso så mere vant ud, efter at være tilbage på sin højrekant.
    Egentlig en sjov taktisk ændring, for defensivt stod vi på samme måde, nu var Castillejo blot midterste mand i presset.
    Det gav en naturlighed for Suso til at flyde ud på kanten når vi var i boldbesiddelse.

Synes stadig det er meget låst vores spil. Der skal bestemt ske noget med det flow vi har i spillet! Det tager alt for lang tid at finde den næste aflevering. Og så er det krampagtigt når vi er ved modstanderens felt.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser