Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 21 af 21

Emner: Serie A: Milan - Brescia

Standard

Så den henover lektielæsningen, men selvom kampen ikke havde min fulde opmærksomhed, så syntes jeg dog, at det så noget mere lovende ud denne gang. Ikke på nogen måde fantastisk. Dog en forbedring i det mindste (nærmest også umuligt andet).

Bennacer overbeviste mig virkelig. Hårdtarbejdende, fanden-i-voldsk og bestemt ikke uden evner med bolden. Bidrog med masser af tacklinger og dybe bolde fremad.

Paqueta og Piatek gjorde det rigtig godt da de kom ind. Måske et bevidst valg fra Giampaolo's side at starte med dem fra bænken - ligesom for at signalere, at nu er det altså nu. Snakken om Piatek's form burde også forstumme nu. Han havde to muligheder i dag, der lige så godt kunne have resulteret i to mål. Den ene en afslutning tæt på, hvor målmanden griber den. Han burde have scoret på den, ja, men han var det rigtige sted, og den kunne lige så godt have gået ind. Den anden er millimeter fra at være over stregen. Han var uheldig i dag, og 9/10 gange havde det resulteret i minimum ét mål. Han gjorde det fint. Han bliver aldrig en verdensklasse-forward i min optik, men han er udemærket til det niveau, som vi opererer på i de her år, og han kan sagtens score mål i Serie A. Og Paqueta... Jeg tror altså, at han bliver ret fantastisk. Sublim teknik, godt overblik, god til at finde de små rum og endu bedre til at operere i dem. Noget Giampaolo burde elske. Han har måske ikke helt fart nok til at spille trequartista, og som mezzala får man måske ikke nok ud af hans offensive færdigheder. Men det burde man helt klart kunne tænke sig ud af på en eller anden måde. Uden tvivl vores mest talentfulde spiller sammen med Donnarumma og Romagnoli.

Suso gjorde det bestemt også godkendt. Tydeligt, at han bare ikke skal spille trequartista - det er hans simpelthen for begrænset til, selvom han på papiret har rigtig mange af de kvaliteter en god trequartista skal have. Så forstår såmænd godt, hvorfor Giampaolo mente det kunne fungere. Det gjorde det bare ikke, og dejligt igen at se ham lidt længere mod højre. Med tiden, så tror jeg på, at han kan vænne sig til trequartista rollen.

Det bliver godt at få Theo Hernandez ind på venstrebacken. Vi mangler fortsat noget bredde, og det giver hverken Calabria eller Rodriguez. Vi kan (for nu) leve med det i højre siden, hvor Suso i det mindste kan agere spilstation, men vi mangler virkelig noget i venstresiden.

Lovende takter ift. Udinese-kampen, men stadig masser af plads til forbedringer!
    Sidst redigeret af Capocannonieri : 2 Uger siden kl. 17:07

Regler for meddelelser