Side 3 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 21 til 30 af 37

Emner: Serie A: Verona-AC Milan

Standard

Sådan Piatek!

Forhåbentlig er han igang nu.

Standard

Selvfølgelig fint med tre point, men hold da kæft hvor der mangler en eller anden ide med den her offensiv... Jeg var utroligt positivt stemt over for Giampaolo, og har givet ham en chance i de første par kampe, men kan ikke længere forestille mig, at vi spiller sæsonen ud med ham ved roret.

Standard

Det er sku en stor joke det her. Jammerligt at vise så lidt imod verona med 10 mand over en time.

Standard

Jeg synes det er utroligt, at man endnu engang formår at bruge forholdsvis mange penge på nogle spillere, der ikke engang kan spille sig i start 11'eren på et hold, der er så elendigt som dette.

Jeg kan ikke andet end glæde mig over, at der ikke er endnu en kamp allerede torsdag. 90 min med så kummerligt fodbold er rigeligt til mig.
    Medlem nr. 2

Standard

Vigtigt med de 3 point. Jeg tror, som så mange andre, hellere ikke vi skal forvente champagne bold fra Milan denne sæson. Dog ser det ud til at Rinos defensive disciplin fra sidste sæson stadig virker hos holdet, men offensivt er det helt væk.

Jeg glæder mig til at vi får integreret Bennacer, Jack og Rebic som faste spillere på holdet. Dog håber jeg virkelig at der ikke bliver trænet andet end tæmninger og førstegangsafleveringer den næste uge, for hold da helt fast Piatek, Rebic, Hakan, Jack og Kessie var elendige på dette punkt idag.

Videre til derby, hvor vi blot skal overleve og ikke tabe.

Standard

Wow der er meget arbejde forude for Giampaolo.

Det var en katastrofal præstation det her og man er næsten heldig med en sejr på trods af overtal i 70 minutter.

Han har efterlyst tid og sejre bliver vigtige for at få den. Som det er nu er problemerne de samme som under Gattuso. Det er fortsat Suso der skal forsøge og når han ikke har de ekstra procent, så falder det fra hinanden.

Det er rystende hvor stillestående det er og hvor meget det lyser ud af spillerne, at de ikke ved hvad de skal stille op.

Det eneste man bemærkede idag, var de første ti minutters forsøg på at sætte spillet mere direkte op og spille med mere fart og intensitet, men der er så mange tekniske fejl over det hele at det er komplet umuligt at føre et angreb igennem.

6 point. Man skulle have haft 9, men i forhold til præstationerne, så er jeg glad for 6. Det her var så håbløse Udinese og to oprykkere... Spændende mod Inter i næste runde.

Standard

Giampaolo er ikke en nem mand at holde af her i starten må jeg sige. Jeg er sikker på han har gode hensigter, i forhold til hvordan han gerne vil have vi skal spille, men det er ikke nemt at få øje på.

Det der for mig er det store problem er han insisterer på ikke at få gang i vores nye indkøb. Han bruger de samme 11 som skuffede sidste sæson.

Idag spiller alle pånær forsvaret en dårlig kamp. Og selv i forsvaret var RR ringe, så der er jo nok at skifte ud, og han bruger en udskiftning. Da vi kommer foran havde Leao været oplagt med sin fart, RR var komplet ubrugelig, så medmindre Hernandez var skadet skulle han have været inde, Hakan spillede den ringeste første halvleg jeg længe har set fra en i trøjen, og vi har Bonaventura, Bennacer på bænken.

Må sige jeg er kritisk omkring mange valg fra trænerens lige p.t.

Hvis der er noget positivt at sige så er det, at vi holder nullet igen, heldigt idag godt nok, Piatek scorer og Rebic virker til at kunne udfordre med sin fart, hvilket vi har manglet.

Standard

100 mio euro og en ny træner for så at være et dårligere hold. Det er sgu alligevel imponerende. En ting er at han gemmer sig bag ved det tager tid med sine ideer men der er igen igen ingen fremgang. Vi vinder lettere ufortjent målt på chancer. Har ledelsen fejlcastet på transfermarkedet eller på trænerposten. En af delene må det være. Får han ikke snart de nye indkøb i spil så er han fyret inden sæsonen er slut.

Vi har ikke været så store underdogs i et derby siden Mourinho var træner. Apropos derby så kan man i øvrigt allerede se Contes aftryk på Inter som spiller efter samme mønstre fra Chelsea og Juve tiden. Ikke på samme niveau men det er til at se tegningen. Så sværere er det sgu heller ikke omend Inters trup og træner er en anden kaliber.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Wow der er meget arbejde forude for Giampaolo.

Det var en katastrofal præstation det her og man er næsten heldig med en sejr på trods af overtal i 70 minutter.

Han har efterlyst tid og sejre bliver vigtige for at få den. Som det er nu er problemerne de samme som under Gattuso. Det er fortsat Suso der skal forsøge og når han ikke har de ekstra procent, så falder det fra hinanden.

Det er rystende hvor stillestående det er og hvor meget det lyser ud af spillerne, at de ikke ved hvad de skal stille op.

Det eneste man bemærkede idag, var de første ti minutters forsøg på at sætte spillet mere direkte op og spille med mere fart og intensitet, men der er så mange tekniske fejl over det hele at det er komplet umuligt at føre et angreb igennem.

6 point. Man skulle have haft 9, men i forhold til præstationerne, så er jeg glad for 6. Det her var så håbløse Udinese og to oprykkere... Spændende mod Inter i næste runde.
    Meget enig. Paradoksalt nok var vi nærmest bedre rent taktisk, da vi spillede 11 mod 11.

Jeg er som skrevet kritisk overfor hvad har set under Giampaolo nu her, og hans manglende indskiftninger idag, må jeg sige ryster mig. Når det så er sagt, så er det dog også svært at spille offensivt med de tekniske fejl der bliver lavet. Hakan, RR, Kessie og Paqueta har alle afleveringer, hvor det simpelthen er utrolig man ikke kan gøre det bedre på det her niveau.

Standard

Historisk har Giampaolo altid arbejdet meget med sine hold på den defensive organisation.
    Når den er på plads, så arbejdes der mere med opspil og offensiven.

Derfor han ofte har valgt folk, der kender systemet. Det er i tråd med filosofien om, at vi skal stå godt og kende systemet defensivt, for at kunne vinde point til holdet.

Det skinner igennem i dag, at det også er tilfældet med Milan i år.

Igen igen igen, er vi ensidige og letlæselige offensivt, men leverer en god solid defensiv indsats.

Glæder mig til at få Theo Hernandez ind der kan åbne venstresiden op med sin fart, så vi er farlige fra begge sider. Og så vil Bonaventuras kreativitet være et kærkomment bidrag til et hold der i den grad mangler idéer offensivt!

Men skønt med 3 point, og de betyder ligeså meget som næste uges 3 point.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Regler for meddelelser