Side 1 af 4 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 36

Emner: Serie A: Milan - Inter, Derby Della Madonnina

Standard Serie A: Milan - Inter, Derby Della Madonnina

Lørdag kl 20.45 tager vi imod Merda

Lad os håbe på vi ser lidt udskiftning her i truppen.

- Calabria er ude, så Conti vil formentlig starte medmindre Borini får chancen.
    - Paqueta kunne starte, men personligt tror jeg at Rebic får pladsen efter sidste kamp
    - Hernandez er klar, men vil tro Rodriguez får pladsen. Med Conti på højre, ville vi skifte halvdelen af forsvaret. Det gør en konservativ træner som Giampaolo ikke.
    - Biglia eller Bennacer? Jeg tror Biglia får pladsen. Desværre. Ville ønske Bennacer.

Så mit bud på en start11:

Donna
    Conti-MM-AR-RR
    Kessié-Biglia-Hakan
    Suso-Piatek-Rebic

Forza Milan og nøj hvor ville 3 point over ærkerivalen lune!!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

Inter har vundet deres kampe men det har nu ikke været meget pænere end det Milan har leveret ud over lige første kamp hvor Lecce lagde sig ned

Men Inter er dog favoritter, men står vi godt i defensiven har de samme problemer som os med meget lidt kreativitet.

1 point tager jeg gerne på forhånd og det gør begge trænere sikkert også. Inter har heldigvis ikke Icardi som jo meget ofte var manden der slog til i kampene mod Milan.

Standard

Så er det i aften det gælder. Begge hold har nogle spillere der har spillet et derby før, men også en del spillere i begge lejre det her bliver en helt ny oplevelse. Så taktik frem og tilbage kan man sikkert diskuterer, men spørgsmålet bliver nok først og fremmest om de mange urutinerede spillere kan leverer varen og undgå black out´s.

Det er den første reelle test for begge klubber i år, så spændt på at se om det bliver livrem og seler eller Giampaolo tør at spille bold. Sidste år med Gattuso så vi ihvertfald pindsvine taktikken, som godt nok var tæt på at lykkes til 1 point, men når vi så både endte med at tabe og tilmed på den måde så var det en der gjorde ondt
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Som altid et kæmpe opgør og Inter er pæne favoritter ifølge bookmakerne. Det forstår jeg egentlig godt, for selvom de er kommet en anelse ned på jorden, så har de alt i alt haft en masse spændende spillere til at vise sig pænt frem. Der er en del dynamik på deres hold ift. vores.

Rossonero beskriver det meget godt - Inter har været ovenpå i de sidste mange opgør. Resultatmæssigt og spillemæssigt. De har bare spillet med en helt anden frygt end Milan har gjort på dagen. Jeg tror vi er oppe på 7 indbyrdes opgør uden sejr. Hvis det bliver tilgangen idag, så tror jeg vi kan få én over nakken faktisk. Hvis vi vågner op, så tror jeg vi kan overraske - Inter har fået meget ros, men de har mødt svage mandskaber. Tre elendige hold på hjemmebane og så en svær kamp i Cagliari.

Desværre synes jeg Milans forfatning ser sløj ud. 6 point glemmer jeg hurtigt at vi har, for spillet har været frygteligt. 1 point ville være flot, men det skal man ikke gå ud og spille efter, for så bliver man trykket godt i bund.

Standard

Jeg håber på en 4-3-3'er, et system vores spillere kender. Jeg håber at Rebic får sin start plads. Jeg er godt klar over han ikke har trænet eller spillet med holdet, men han er i utilpasset form bedre end vores tilpassede alternativer. Han giver os noget vildskab og speed på den venstre kant, og kan aflaste vores højre side med Suso. Suso får det også lidt nemmere i aften da Conti kommer til at fyre op ad flanken.

Paqueta må starte på bænken, jeg foretrækker Calhanoglu på 3-mandsmidtbanen. Jeg er klar over at Paqueta kan nogle flotte ting med bolden, spiller for Brasilien, men jeg mangler stadigvæk at blive imponeret over ham. For hver flotte ting han laver med bolden, så har jeg set en risikabel fejlpasning. Biglia får også lov til at starte, hvilet er fair en så vigtig kamp som denne hvor erfaring også betyder meget - men på sigt burde vi foretrække Bennacers dynamik.

Jeg tror det bliver en tæt kamp. To hold der med deres spil langt fra har imponeret. Inter har dog den mentale fordel, hvorfor de er favoritter, men jeg tror på en X'er.
    Zorro per sempre!

Standard

Kan vi holde dem fra mål på dødbolde, så ser det ikke helt dumt ud. De har virkelig fysiske stærke spillere, hvor vi stort set ikke rigtig har noget fysik når Inter´s tunge drenge kommer med op i feltet.
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Kan vi holde dem fra mål på dødbolde, så ser det ikke helt dumt ud. De har virkelig fysiske stærke spillere, hvor vi stort set ikke rigtig har noget fysik når Inter´s tunge drenge kommer med op i feltet.
    Ja, Lukaku, De Vrij, Skriniar og Godin er 4 stærke spillere, ligeledes vil Lautaro Martinez hvis han starter inde også være en trussel.

Mod Romagnoli og Kessié er det en klar fordel til Inter. Men lad os håbe vi kan holde dem fra dødsbolde!

Ellers bliver det spændende om det er Paqueta eller Rebic. Egentlig vil Rebic nok kunne ændre kampen mere end Paqueta, så måske han vil kunne bringe mest fra bænken. Omvendt behøver vi noget fart i angrebet for at lirke op for deres forsvar!

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Forza AC Milan

Standard

AC Milan: Donnarumma, Conti, Musacchio, Romagnoli, Rodriguez, Kessie, Biglia, Calhanoglu, Suso, Piatek, Leao

Inter: Handanovic; Godin, De Vrij, Skriniar; D’Ambrosio, Barella, Brozovic, Sensi, Asamoah; Lautaro, Lukaku

Leao er simpelthen i startopstillingen lige pludselig.

Standard

Ligner en 4-4-2 eller 4-4-1-1 måske nærmere.
    Har lidt svært ved at Tro der venter et
    Godt resultat. Vi stiller med samme “elendige” spiller som sidste sæson ja ud over Leao som man jo ikke kan Forvente det store af.

Jeg kunne godt tro på en stort nederlag idag

Standard

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan man kan smide Leao ind i en kamp mod Inter.
    Han brugte ham hverken mod Verona eller Brescia, men nu mod Inter.

Det er dybt bekymrende det her.

Regler for meddelelser