Side 1 af 4 123 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 10 af 36

Emner: Serie A: Milan-Fiorentina

Standard Serie A: Milan-Fiorentina

Så gælder det Fiorentina i aften der fik en sejr sidste runde, som utrolig nok var den første siden Februar, som jeg lige husker. Så de kommer sikkert med fin moral efter de endelig fik 3 point og vi kender jo Montella på bænken. Der er jo især Chiesa der er deres store stjerne, men også Ribery har jo virkelig givet et boost for Viola. Han er ikke hvad han var for nogle år siden, men erfaring kommer man også langt på imod Milan´s unge spillere

Hos MIlan ventes samme opstilling som imod Torino. Egentlig fint nok syntes jeg og kan vi skabe samme chancer igen, så er det bare om at få dem i kassen fremfor sidste gang hvor vi fejlede og i vanlig Milan stil smed det hele

En sejr er selvfølgelig must, hvis vi vil holde kontakten med den øverste del af tabellen. Jeg gætter på en 3-2 sejr, så det bliver god underholdning
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard Serie A: Milan-Fiorentina

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Så gælder det Fiorentina i aften der fik en sejr sidste runde, som utrolig nok var den første siden Februar, som jeg lige husker. Så de kommer sikkert med fin moral efter de endelig fik 3 point og vi kender jo Montella på bænken. Der er jo især Chiesa der er deres store stjerne, men også Ribery har jo virkelig givet et boost for Viola. Han er ikke hvad han var for nogle år siden, men erfaring kommer man også langt på imod Milan´s unge spillere

Hos MIlan ventes samme opstilling som imod Torino. Egentlig fint nok syntes jeg og kan vi skabe samme chancer igen, så er det bare om at få dem i kassen fremfor sidste gang hvor vi fejlede og i vanlig Milan stil smed det hele

En sejr er selvfølgelig must, hvis vi vil holde kontakten med den øverste del af tabellen. Jeg gætter på en 3-2 sejr, så det bliver god underholdning
    En spiller som Chiesa ville virkelig pynte på vores offensiv.

Er til tider for egoistisk når det ikke kører, men netop hans insisteren på at gå forbi sin direkte modstander er noget jeg ville bifalde!

Lad os håbe vi kan holde ham i kort snor i aften, og at vi får presset dem baglæns og som du skriver, får skabt samme chancer som i sidste kamp.

Håber Hernandez, Bennacer og Leao får genvalg!

Edit:

OFFICIAL LINE UP VA FIORENTINA : Donnarumma; Calabria, Musacchio, Romagnoli, Theo Hernandez; Kessie, Bennacer, Calhanoglu; Suso, Piatek, Leao

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Sidst redigeret af Kakà*** : 29-09-2019 kl. 19:46
    Forza AC Milan

Standard

Bennacer og Hakan er forfærdelige med bolden. Det koster allerede. Hvor savner man dog Bakayoko på den midtbane. Vi har ingen der er gode på bolden.

Mon ikke vi skal kigge efter ny træner efter nytår.

Nu er Violas kamp. Vi skal skabe noget. Men har ingen der kan. Vi skal forsvare kontra men har ingen i forsvaret der kan forsvare omstillinger. Især med de to de har oppe foran.
    Sidst redigeret af Costacurta : 29-09-2019 kl. 21:03

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Bennacer og Hakan er forfærdelige med bolden. Det koster allerede. Hvor savner man dog Bakayoko på den midtbane. Vi har ingen der er gode på bolden.

Mon ikke vi skal kigge efter ny træner efter nytår.
    Ny træner efter nytår???
    De burde kigge efter en ny en her i pausen.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af shazad Se meddelelser
    Ny træner efter nytår???
    De burde kigge efter en ny en her i pausen.
    Egentlig enig. Men ryger træneren før nytår bør Maldini/Boban også ryge afsted, da deres basale beslutninger er skyld i det her rod vi ser.

Standard

Hvordan blev VAR ikke taget i brug der... Synes bestemt ikke der åbenlyst ikke er straffe der.

Standard

Man savner helt Rodrigues når man ser Theos boldomgang. Hold da fast han giver mange bolde væk.

Standard

Ja lige så gode bennacer og Theo var i torino lige så ringe er de idag. Problemet fra sidste sæson er der stadig med den her 4-3-3. Der er bare ikke nok i feltet og vi kan slet ikke skabe noget og slå håbløse indlæg til Piatek der ligger med 3 mand alene i feltet kan ikke blive farlig.

Men krisen kradser uden tvivl set på den type fejl spillerne laver med alverdens begynder fejl, som bare viser hvor pressede de er

Standard

Skandaløst boldspil vi levere endnu engang igen.. Fyre nu bare hele lortet. Eller bland nogle rutinerede spillere ind på holdet i stedet for de knægte der render rundt med hovedet under armene. Idioter!!!

Standard

Tak for denne gang Giampaolo. Tak for ingenting. Vi gik fra at være et OK midterhold, der kunne skabe en spændende sæson om EL pladserne, til at være et hold der skal holde sig over nedrykningsstregen og kun score mål på straffespark. Spillerne er elendige, men det er i sidste ende trænerens ansvar. Derfor man er træner for et hold. Måske kan vi blive Serie B mestre i stedet?

Regler for meddelelser