Side 2 af 29 FørsteFørste 123412 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 282

Emner: Transfers 2020

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af vvxzubeerhansenxx Se meddelelser
    I forhold til Suso, var der så ikke en klausul om at de skulle købe ham hvis i kvalificerede sig til Champions League?
    Der var både CL og så nævnte Monchi også, at der også var noget med individuelle præstationer. Ved ikke om det er antal kampe, assist, mål, antal gange han er kaldt ind til truppen. CM skriver, at det vil kræve 15 kampe i år, og 25 kampe næste år samtidig med at man er i CL et af årene. Han har da nået 15 kampe i år og med Sevillas sejr igår bør de også blive nummer 4 og få CL.

Det skulle give mellem 19 og 23 mio euro i transfer med ham. 19 skulle være grundbeløbet hvorefter det kan stige til 23 med forskelllige bonusser. Så det vil være en ok handel da vi med det salg ville have matchet vores fortjeneste på salget fra sidste år. Selvom Corona nok spiser det overskud, så kan vi måske nøjes med at sælge fx. RR, MM og og Silva denne sommer udover den besparelse på 50 mio euro i bruttoløn Gazidis prædiker. Det er naturligvis inklusiv spillere som Reina, Zlatan, Biglia, Jack, Silva, Caldara og Suso.

Det er dog lidt ærgerligt at et godt salg af Suso bliver spist af manglende indtægter grundet Corona, men fra et FFP synspunkt er der forhåbentligt en form for elastik til os når vi sidste sommer, i januar og denne sommer viser at vi skærer kraftigt i udgifterne.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Filippo-Inzaghi Se meddelelser
    Samtidig er Rangnick endnu engang bekræftet af de bedre kilder i Italien.

Det bliver spændende hvad dette skifte fører med sig. Nok den klareste retning man har sat for klubben i mange år. Lad os håbe tålmodigheden følger med.
    Og det bliver formentlig den største udfordring for både klub og fans. Jeg tror, at han skal bruge i hvert fald én og måske to sæsoner, før vi begynder at se de rigtig positive takter.

Men så tror jeg også, at det kan blive rigtig godt. Man kan se, hvad tålmodighed har betydet for Klopp i Liverpool, der uden sammenligning må betragtes som verdens pt. bedste hold. Han har selvfølgelig også et lidt andet økonomisk råderum, men ikke desto mindre har han formået at skabe et storhold for et markant mindre beløb end eksempelvis City.

Standard

Jeg håber stadig blot Rangnick er hentet ind som direktør. Hans trænermeritter er jo ikke værd at skrive om. Det er fint at hente en strateg ind der kan sætte en retning hele vejen ind, men han behøver død og pine ikke blive vores nye træner. Det tror jeg ikke på lykkes.

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Costacurta Se meddelelser
    Jeg håber stadig blot Rangnick er hentet ind som direktør. Hans trænermeritter er jo ikke værd at skrive om. Det er fint at hente en strateg ind der kan sætte en retning hele vejen ind, men han behøver død og pine ikke blive vores nye træner. Det tror jeg ikke på lykkes.
    Jeg er faktisk lidt i tvivl om, hvad meldingerne går på. Er det som træner, eller er det som direktør?

Standard

Fabrizio Romano, og så må man jo om hvor meget værdi man synes det skaber, skriver: Ralf Rangnick agrees to become new AC Milan manager starting from next season.

Standard

Nej en typisk tysker og så lige som træner i Milan, det tror jeg heller ikke kan gå godt. Lad ham arbejde i baggrunden i Milan og lad os beholde Pioli eller finde en anden der kender Serie A. Vi har ikke brug for flere grønne trænere i klubben.
    Håber på Pioli endnu et år, så vi får os hægtet fast lidt længere oppe og så 21/22 sæsonen skifter vi træner, hvor vi går efter CL
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Nej en typisk tysker og så lige som træner i Milan, det tror jeg heller ikke kan gå godt. Lad ham arbejde i baggrunden i Milan og lad os beholde Pioli eller finde en anden der kender Serie A. Vi har ikke brug for flere grønne trænere i klubben.
    Håber på Pioli endnu et år, så vi får os hægtet fast lidt længere oppe og så 21/22 sæsonen skifter vi træner, hvor vi går efter CL
    Vi skal for alt i verden ikke endnu engang forlænge med en træner der er sluttet godt af, men som alle godt ved kun hænger fast med det yderste af neglene. Nu skal der ansættes en træner som ikke rygtes er tæt på en fyring, så snart vi taber første kamp i september.
    Medlem nr. 2

Standard

Tja, men kommer Rangnick skidt fra start, hvilket chancerne vel er pænt store for med ny land, ny liga, så venter igen en ny lappeløsning
    Kim

Medlem Nr. 4

Standard

Citer Oprindeligt indsendt af Rossonero Se meddelelser
    Tja, men kommer Rangnick skidt fra start, hvilket chancerne vel er pænt store for med ny land, ny liga, så venter igen en ny lappeløsning
    Jeg vil jo påstå at hele den ledelse, der vil være tilbage, hvis Rangnick bliver ansat, vil være 100% bag ham og en hurtig fyring af ham vil derfor se så skidt ud for dem, at det ikke ville ske.
    Medlem nr. 2

Standard

https://www.football-italia.net/1555...n-triple-swoop

Tonali, Vlahovic og Ajer.

Kan de forstærke holdet? Kender kun til Tonali.
    Medlem nr 167

Regler for meddelelser